Busy



Assalamualaikum...

Hari ni penat giler sbb kene ngajo. Dah lama tak ngajo heheh. dah la pagi2 tadi dah hangin dgn si Siti sbb dia siap lambat. Dah la mmg lambat kan. sabo jek laaaaa. kene beratur kat depan gate Mindef ni punya la lama aduhhhhh sabo lagi.. mmg penuh dgn kesabaran la kirenya tadi hehehe.. Kelas aku 3 hari..so sampai Rabu busy la kirenya...

Kepada kengkawan yg order bunga kat aku.. Insyaallah masa Maulud Nabi ni aku balik kampung aku amik le bunga yg korang order tuh. Sabo yer Zirap. Kepada yg baru nak order anda masih boleh membuat tempahan. Untuk melihat contoh bunga boleh la melawat ke blog lama aku nih http://sitirahayu.tripod.com/luahan-rasa. Lepas ni aku akan masukkan lg gambo bunga2 yg lain untuk korang tempah yer.. kpd kengkawan yg dah order sila buat confirmation berapa byk tempahan dan juga warna bunga yg nak diambil.. MR dgn zirap nanti sms aku k?

Hari Sabtu lepas dpt hadiah henpon baru drp hubby hehehe henpon ku yg lama telah di trade in.. dan kami dedua dpt phone baru heheh phone yg sama.. Tenkiu abg :)

Smlm aku dok raba-raba perut aku.. hmm tetiba je aku terasa sesuatu.. eh.. eh.. ade bende keras le.. biasanya perut aku tak sekeras nih.. isk.. isk.. pastu aku ajak hubby gi klinik.. doktor check..aku peknen... alhamdulillah.. gumbiranya aku... gumbira sungguh.. allah je yg tau perasaan aku.. hubby pon happy...

tiba-tiba...


aku terdengar bunyi org mengaji kat tepi tinge aku.. alarm henpon aku bunyi.. jam kol 5.15am. bila terjaga tuh.. aku sedey.. sedey la.. aku tak peknen pon.. tapi allah bg aku rasa gumbira tuh dlm mimpi aku.. hmmm sayu jugak le.. tapi takpa.. life goes on.. aku tak putus2 berdoa moga allah permudahkan segalanya bagi kami berdua .. aminnnnnn... aku redha...

Mingu depan 4 April bday mak.. aku nak bg hadiah handbag kat mak ler.. tapi lom gaji lagik ni.. Kak wan dah gaji? kite kan sama kan sedara kan.. datok akak dgn datok sy sama jugak kan :) ade cadangan lain apa yg aku patut hadiahkan kat mak? hubby kata jumaat ni dia turun Kl lagi nak belanja kami sekeluarga mkn satay pastu kire nak celebrate bday mak sekali ler (haa tgk??? baru ari Isnin aku dah citer pasal Jumaat dah hehehe)

Ok kengkawan.. nak kene naik bilik training dah nih..

See ya when I see ya.. :)

Comments

WRA said…
ayu...memang sah2 belum gaji lagi...biasa la datok kita tu disiplin tinggi ehehheeh...mesti nak kena on the dot...tak leh awal, tak leh lambat hheheheh....

Ayu, dah mimpi tu dah tanda dah tu....2,3 minggu lagi ke...heheheheh...

Mak ayu suka apa ek? Akak selalu bagi mak kain baju atau brooch yg agak mahal (ikut kemampuan heheheeh)...
NONIE AZIZ said…
Dak ayu ni selalu buat aku suspen...mudah-mudahan mimpi jadi kenyataan ayu!!!pasal bunga kalau buleh aku nak bunga warna krim & coklat!
Anonymous said…
InsyaAllah ayu, when it's time, it'll come.In the meantime, ikhtiar laa pi checkup ngan gynae ker...i would rekomen my gynae. Hang tau kan aku pon ada prob conceiving....

*aunty ayu ni qistina la*
Ayu Mohamad said…
Kak Wan : oo sama ek kite lom gaji lagik ek. tensen sungguh. pasal peknen tuh hehehe takpe insyaallah ade le tuu :)
adik ipo dah bg baju. baju tu slalu dah bagi hehehe

MR : hehehehe ko doakan aku..aku doakan ko :)Pasal bunga tuh set aaa

Ena : thanks.. nanti sms aku contact number gynae hang
Amir Syafiqah said…
Ayu, aku baru nak excited bila hg ckp hg peknen. Tup2 mimpi pulak...Anyway aku rasa tak lambat dah tu.. Hang ingat dak Ella kawan masa kat UUM dulu yg tgh menanti jugak? Dia dah 4 bulan peknen. Bulan 5 ni genap 2 tahun kawen dan deliver bulan 9 kot...Insyaallah nnt giliran hang pulak..Bersabar n Berusaha.. chewah mcm moto pulak... :)
Ayu Mohamad said…
Yusmi : tenkiu tenkiu yer :) hang doakan aku selalu jugak tau :)
Sofira said…
Siti Rahayu, saya doakan agar awak cepat pregnant dan cepat menimang cahayamata yang comel dgn izin-Nya, amiiin.

(Ya Allah, perkenankanlah doa tulus hambamu ini).
Ayu Mohamad said…
Aidura : time kasih byk2...terharu saya...

Kepada kengkawan semua time kasih sbb tak putus beri semangat dan sokongan...thanks a lot!
DeLinn said…
ari tu aku mimpi Ija pegnen. Menjerit jugak dia tu.
Kaklong Syikin said…
ayu..terima tak persenel email akak ari tuh?
Ayu Mohamad said…
delinn : haaa ya kaaa??? aku pon ank suh kamu mimpikan aku jugak la hehehehehe

kak syikin : tenkiu kak.. dpt dpt :)

Popular Posts