Convocation...Alhamdulillah...

Assalamualaikum...

At last!!!!! penantian itu berakhir jua...
Usaha selama ini akhirnya berbayar dengan pengumuman oleh pihak Universiti akhirnya..
tanggal 1 Ogos 2006 2.00pm
Aku, besprenku Ina dan rakan-rakan seperjuangan yang lain akan berada di dalam Dewan Sultan Salahudin Abdul Aziz Shah untuk menerima scroll kami..alhamdulillah.. alhamdulillah..syukur....

Kepada kak Wan dan kak Syikin..saya doakan agar semuanya dipermudahkan dan lepas ni akak berdua pula akan menerima nya.. ok? *ni kira nak membakar semangat akak2 berdua la ni*

Terima kasih kepada kwn2 yang memberi sokongan disaat genting aku nak menyiapkan thesis aku thn lepas.. ingat lagi masa bulan Nov-Dec 2005 tu mmg tahap kritikal la tu.. Thanks a lot pada Kak Wan yg cuba juga nak tolong aku dengan melihat journal dan juga coding C++ aku tuh.. terima kasih byk2 yaaa..

To my bestfren Ina... WE DID IT!!!!!!!!!!!!! AKHIRNYAAA.... Mcm-mcm kite dah lalui and aku rasa mmg berbaloi apa yang kite dah buat ni.. Alhamdulillah..Thanks for being there for me..dengan ucapan....bila plak nak buat PhD? hehehehehe

Tak sabar nak amik Jubah 22hb nih hehehe pastu nak amik gambo.. dedulu masa amik degree tak sempat amik gambo kat kedai kekeke kali ni nak melaram hahahaha.. nak amik byk2 dgn hubby dan juga family.. maklumla dulu kat UUM masa sampai pon dah lewat tak sempat nak bergambo kat kedai.

Kengkawan blogger yang dok area yang dekat dengan UPM bleh la dtg Selasa petang tu. ikut kata kawan ex UPM kalo sesi petang tu mungkin keluar dewan pukul 5 lebih atau kol 6pm.. so bleh le dtg...nanti leh kite amik gambo beramai-ramai :)

p/s : bwk bunga sekali eh hahahahahahahaha

Maklumat lanjut di sini.

Comments

Nik Ha said…
Wah behnya nak konvo. Tahniah ye!
Anonymous said…
tahniah....tahniah.... kalau ada kat KL boleh pi bagi bunga...iye bergambar sakan-sakan OK...kenangan mahal tu :)

~alinlai~
Ayu Mohamad said…
NZNM : TQ Ha.. tenkiu yaaaa.. mai le dtg hehehehe

Alin : laaa masalahnya alin kat Sabah uwaaaaaa hehehehehe.. mmg kali ni nak bergambar sakan
NONIE AZIZ said…
tahniah....bunga kat rumah aku ada bunga melur jer...ko nak???keskeskes.. hari selasa minggu depan ker??
Ayu Mohamad said…
MR : hang ni kena tgk kalendar la weiiiii hahaha selasa minggu depan baru 18hb July aparaaaa hehehe minggu depan hubby aku balik :P minggu depan amik jubah jerr 22 hb aku gi le amik.....
Puteri Satu said…
tahniah..tahniah....
tee said…
congrats...muaaahhhhss... berjaya gak ye. aahhh, nostalgia betul UPM itew. tee dulu kat sana for 6 yrs. macam2 kenangan pahit & manis...

kat UPM tu kalau nak bergambar luar dewan, memang banyak spot2 yang menarik. gambar pun cantik.

tee dulu pun tak dan nak bergambar kat studio. masa hubby grad jer, baru ada kesempatan.

:) congrats again to u, ayu...
Ayu Mohamad said…
PS : toche toche..toche....

Tee : TQ very much yaaa heheh sonok nih.. kire mcm berbaloi la usaha penat lelah selama nih hehehe
Alpha said…
Tahniah Ayu...MAster in apa ah?
Lan Rambai said…
Tahniah Masterjiii.. hehehehe
Ayu Mohamad said…
ATK : Master in Comp Sc lerr heheh kat UUM dulu buat IT..

kak PB : TQ kak.. haah nak amik gambo bebanyak hehehe tunguuuuu

Lan : Tenkiuuu tenkiuuu tapi aku bukan Masterji laa hahahaha
Anonymous said…
yes!yes!yes! We've made it!! *icon melompat*
ontahsapo said…
aku selalu lalu upm tu utk ker mardi, seminggu 3 kali aku kesana, tak pernah nampak kau pun....! lepas ni aku tunggu kat traffic light depan sanun, sure ada yg ambik gambar kat situ....
Mummy Rizq said…
alo.. fren! congrats!! nanti amek gambar post kat sini erk!
Ayu Mohamad said…
Ina : akhirnya kann selepas segala jerih perih kite... alhamdulillah...

OS : masa 1 Ogos jek la aku ada.. sebelum ni ko tak nampak sbb kelas aku mlm hehehe 6.30pm sampai 9.30. masa tu ko dah balik umah daaaa :P

MB : ok ok insyaAllah aku akan post hehehe
Angah said…
Tahniiiiaaaahhhhhhhhh. Best ek pi convo.

Convo aku 19/9 ni. Baju istiadat pun dah amik, kena alter laaa sebab aku dah gumuks ahahaha
Sherin de Souza said…
Wah tahniah Ayu! Good for you.. Nanti jgn lupa masuk gambar dlm blog ni tau..
WRA said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Ayu Mohamad said…
angah : TQ..TQ!! aku jln dulu ek.. hehehe tahniah jugak la untuk ko :)

Moon : TQ! TQ! heheh sudah semestinya aku akan amik gambo hehehe

Sherin : TQ! hehehe ok .. InsyaAllah akan dimasukkan ke dlm blog hehehe
Ayu Mohamad said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Ayu Mohamad said…
Kak Wan : alaaaa tak dpt la merasa bunga drp Kak Wan hehehe..

UPM heh? heheheh takpa kak takpa.. coz both of us pon hehehehe begitu juaaaaa :P
Anonymous said…
CONGRATULATIONS AUNTY AYU!!!!!!!!!!!!!!

Love qistina, mama & daddy
Ayu Mohamad said…
thanks Qistina..Tak dpt jumpak hang Ena last week nooo
Arena said…
AYuuuu..
Congrats sis.. So happy for you.. moga aku pon leh ikut jejak langkah ko nanti.. take care..! and have fun! upload gambo tau..
Ayu Mohamad said…
Thanks.. sure akan upload punyer hehehehe ni tgh teruja nih hehehehe
Sastri said…
congrats Ayu... amik gambar byk2 yer... pastu tempek kat sini... :-)
Kaklong Syikin said…
wah..tahniah ayu..bestnya..

tq doakan akak juga. tp rasanya tak sempat konvo tahun ni, dpt submit aje tesis tu. tahun depanlah agaknya.

bila lagi nak dptkan gelaran dr. ni?

ayu buat mster dlm bidang apa ya?

ayu..kita ngan suami biasanya ada telepati tersendiri..tu sebab pasangan blh merasai apa yg pasangannya rasa
Ayu Mohamad said…
Sas : Toche..toche.. :) InsyaAllah.. akan di ambil gambarnya dan akan dipost di sini :)

Kak Syikin : tak kisah le kak.. sy pon submit thesis and dpt result last year tp konvonya this year. ok je la tuh kan.asalkan grad. Saya buat Master in Computer Science.. Hmm kak wan pon ckp mcm tu.. ada telepati :)
aNIe said…
Ayu...tahniah pada ayu yang telah berjaya mengharungi segala rintangan untuk mendapatkan scroll yang diidamkan selama ini...

Kak lady ni...hanya tunggu konvo anak2 ajelah...

Moga entry ni dpt membakar semangat mereka2 yang ada menyimpan hasrat untuk melanjutkan pelajaran nanti
NBK466 said…
Tahniah ler dik Jr. Konvo buek kali kebrapa nie yek?
Ayu Mohamad said…
Kak Lady : Tima kasih kak Lady..takpe kak.wpun konvo anak2 tapi sy pasti ia membuatkan akak rasa bahagia dan berbangga sekali..

NBK : Tenkiu abg senior.. tenkiu very much :) ni baru konvo kali ke 2 laaa hehehe
Tahniah.....tahniah.....tahniah....

Selamat...selamat...selamat....
Ayu Mohamad said…
BP : Tenkiu....tenkiu... nanti ko dgn Sas dtg eh hehe bwk bunga beso hahaha

Kak Z : tenkiu kak :) heheh saya sonok masa konvo sbb byk org jual menjual hahaha sy suka gi tgk2 hehe beli nya idak :P
zino said…
tahniah tahniah..
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : tenkiu very much :) singgah le ke UPM 1 Ogos afetr work hehehehe
Sayuti said…
owh, master in comp science. adik saya pon konvo jugak nanti, bachelor in comp sains. nanti saya tanya tarikhnya bila. manalah tau, coincide. dia upm jugak.
Ayu Mohamad said…
Sayut : haaa nanti bgtau mana lah tau kannn leh la jumpa dgn sayut :)
Anonymous said…
Very cool design! Useful information. Go on!
» » »

Popular Posts