Alhamdulillah II

Assalamualaikum....

akhirnya.. akhirnya....
yang dinanti dah tiba.. :)

Isnin lepas waktu aku kat kampung, kengkawan sebok call tanya aku dah tengok result kat laman web SPA ke blom? aku masa tuh? dok melayan adik ipor aku yg kecik tuh main game kat henpon hehehe so tak sedar mesej masuk..

bila kawan aku call baru ler tau.. dia tolong checkkan untuk aku.. Honey pon checkkan jugak..

Alhamdulillah... memang rezeki aku la...

Tenkiu kengkawan... tenkiu very much.... atas doa2 kalian...

ye aku berjaya akhirnya... alhamdulillah.........


Comments

ontahsapo said…
kerja baik baik, elok elok...
Anonymous said…
CONGRATULATIONS!!! I know you can do it!! ALHAMDULILLAH. All the best to you

*mama qistina*
Ayu Mohamad said…
OS : toche toche :)

Ena : thanks ... ya.. syukur alhamdulillah.. :) I am so happy :) thanks for ur doa :)
RaFFLeSiA MeRaH said…
tahniah!! nanti buat pulut kuning jgn lupa antar kat kita ekk, siap ngan rendang tau...heheheh, waaaaahh, jadi pegawai IT la ko ekk...nanti leh ajar aku wat rerama terbang kat blog pulak yerk...
Ayu Mohamad said…
Kadok : tenkiu

RM : hehehe ko dtg le umah aku nanti hehehe.. rerama terbang tuh ko kene copy je script dia kat website rerama tuh :)
Alpha said…
tahniah ayu! dari seorang yang juga dah merasa jadi peladang anggur...

p.s. ayu stiker tu lepas2 raya ye...sejak pindah departmen ni sibuk gilos
Unknown said…
Congrats ayu....

Selamat Berpuasa buat ayu sekeluarga...
Anonymous said…
tahniah yang, keje elok2 la kt tmpt baru 2 nnt...

aku bangga gan semangat ko 2... usha kalo lbh maka hasilnya pun bgs gakkk :)

cayoiikk cayoiikkkk ;p
NBK466 said…
Tahniah...tak sesia doa den..Tak payah sesusah..pizza pun cukup ler..he..he..he..
Cik Tat said…
wahhh..congratsss..
murah rezeki ko bulan ramadhan ni.. nanti kena kerja kat mana..?
tumismenumis said…
Salam Ayu.
Congrate utk kerja baru.
Pesan mak aku bila aku dapat kerja pertama dulu "kalau dah dapat kerja ni, kerja betul betul pas pasni jangan senang senang nak berenti pulak"
dhiya zafira said…
kak ayu,

tahniah dapat keje...
saya ni ngan spa tak lepas2...isk..isk
Anonymous said…
ayu... baper eks gajinya? dia nengok ker experience kita sblm2 ni? org kata keje gomen gaji kecik..
Anonymous said…
tahniah kak ayu..aper2 pon keje gomen mmg bagus untk masa depan.kak ayu,jadilah pekeje gomen yg baik yer..kalau tak..saya komplen..ekeke
Ayu Mohamad said…
ATK : tenkiu... tenkiuuuu hehehe lepas raya pon lepas raya laa hehehe asalkan ade kenangan UUM tuh :)

Yus : thanks... selamat berpuasa untuk Yus dan keluarga juga :)

Kasih : tenkiuuuu tenkiuuu very much.. aku pon sukak :) alhamdulillah.. hang bila nak mai KL ni
Ayu Mohamad said…
NBK : tenkiu yer.. mmg betul.. tak sia-sia doa abg senior itu :) pizza? hehehee... call la 755 25 25 heheheh

Jem : taktau lagi penempatan kat mana. tgh tunggu surat ni

Mazudi : insyaAllah sy tak akan berhenti.. moga2 Allah permudahkan semuanya :)

Violet : sabo yer.. insyaAllah ade rezeki awak pulak.. akak pun bukan sekali je terus dapat tau :)
Ayu Mohamad said…
Ano : hmm kalo kite fresh grads pon tolak itu ini.. bersih dpt 2000 jugak.. itu P1T1 maksudnya tangga gaji yg pertama sekali la.

tapi kalo ade experience dia akan ikut la.. 1 thnpengalaman kerja naik la 1 tangga.. kalo 5thn experience naik le 5 anak tangga.. dengan syarat pengalaman kerja kite tu ade kene mnegena dgn job scope kite skang ni

kalo ade master dia terus start di T4 rasanya.. begitulah seadanya.. mmg basic renah tapi ade allowance byk hehehe tuh yg byk jugak le gaji nya :)

Leen : ye akak akan keje baik2 .. dan akan buktikan akak tidak menjadi typical gov servant :)
Lan Rambai said…
ko F41 ek? nanti ko mintak masuk jabatan aku ni ek.. bagi laju sikit internet ni.. esp kalau nak blogging hahaha.. tahniahhhh!
Ayu Mohamad said…
Lan : ko kat mana? jabatan mana? heheeh aku nak kat KL jer takmo Putrajaya
Sofira said…
tahniah ayu :)

Popular Posts