Bukan.... bukan begitu.....

Assalamualaikum...

Si isteri itu bukan materialistik ya hehehe...
kalau betul begitu, sudah pasti Dato J atau Dato G atau Dato A B C D E F G H I J K L ...dan Z yang akan dicarinya :P

bukan kerana henpon itu rajuknya hilang...
it's thought that count!

sebenarnya si suami sudah lama mahu membelikan henpon itu
tapi ditolak isteri
kata si isteri "cukup la yg satu ini"
tapi memandangkan si isteri terpaksa menukar sim card (talian jimat heheh) setiap kali ingin menalifon FIL dikampung
maka si suami berkeras jua
tapi berjaya ditolak si isteri..

isu ini sudah lama tidak dibangkitkan
tapi rupanya si suami tidak melupakan hasrat di hatinya..

hhehehe sebab tu semalam tanpa pengetahuan si isteri
akhirnya berjaya juga si suami membeli..

ok kengkawan..
tidakkah si suami bertuah ada isteri yang begitu? (hahahahahahahahahaha)

p/s : MR hang kena tarik balik ayat hang smlm hahahahaha

Comments

Lan Rambai said…
Ko nak ke tak nak hp tu sebenarnya? Kalau tak nak, aku boleh bg alamat umah aku utk ko kurierkan hahaha
NBK466 said…
Sebagai Dr. Loba2 den faham sungguh.. bukan material itu yg meruntun jiwa tetapi kasih sayang, pengorbanan itu yg sebenarnya. Material itu cuma satu bonus... Walaupun bukan hp (yg makan ratus2 kalau tidak ribu itu) but something meaningful yg dibawa dari Low Yat biarpun harga RM1 pun buleh cair jugak kan? Maka bukan suami jer yg bertuah dlm hal nie...tapi isteri jugak..he..he.he..
akak kalo x mo henpon tu..
bagi jer kat saya..datang langat yer..muehehehe

bersyukur dengan apa yang ada..
Mummy Rizq said…
laa.. aku pun nak jugak henpon baru.. patutkah aku merajuk dengan lakiku????
Anonymous said…
hahahha..tak puaih hati tu aku kata dia materialistik!!!!Aku saja provok hang bagi cerita lagi mendalam macam NBK komen...Nak tau la jugak lepas dapat HP dapat apa lagi muahahahaha...lariiiiiiiiiiiiiiii

upsss...patah balik yang ni untk Mar..Mar memang teserlah materialistik ko tu!!!!hahahhahah dah dapat Hypnose tak puaih hati lagi???!!!!
Unknown said…
waah..dapat hp baru yer ayu. Sukanya dia. Hadiah dari suami...tak kira apa pun yg dia beri, nak merajuk mcm mana pun mesti hilang punya rajuk tu. Terasa dia ingat kat kita dan sayang pada kita kan....

Bertuahnya pasangan yg saling ingat mengingati......semoga bahagia selalu yer ayu.
Ayu Mohamad said…
Lan : hahahahaha tak kuasa I tawwwwwwwwww :P hehehehe

Kak Z : ya betul.... berdosa kalau tak amik hehehehe

NBK : tenkiu abg senior ku hehehehe

ABB : hahahaha dtg Langat yaaa heheh belanja aa akak durian hehehe
Ayu Mohamad said…
MB : hang bukan dah dapat kete ke arituh? hehehe

MR : yaaaa aku tau hang saja prooke aku tuh hahaha hadiah yg selebihnya tuh aku takleh la bgtau hahahahaah

Yus : aminnnn semoga kami bahagia selalu..aminnnnnn
... said…
eh.. eh.. eh.. ayu orang dah nak belikan takmo lah pulak.. nie kiranya terpaksa terima le ekk.. tak baik tau ayu nie :P:P:P
Alinlai said…
top up card dia belikan juga ka? ke ke ke...
Ayu Mohamad said…
Acik : hahahaha tak baik tawww kan kan kan hahahaha

Alin : hang ni mmg la hahaha top up kadang2 dia beli jugak hahahahaha... uiks awat tak carik aku kat KL hehehe
Arena said…
AYu,
Sis tahniahlah dapat handphone tu? (tahniah??) hahhah dan tahnicah jua kalau betul ko dah dapat kerja tu. I'm so happy for u..
Ayu Mohamad said…
Arena : thanx a lot.. mudah2an dapat kerja tuu :) aminnnnnn .. heheh tahniah dpt henpon yer hehehe
Anonymous said…
macam puji diri sendiri je.. hahaha.. jangan marah.. hehe.. gurau je..
Kaklong Syikin said…
salam,

yeye..dapat hp baru. hp lama tu nak buat apa? eh, kalau tukau no. bagitau akak ya..

baguihla suami ayu dpt isteri qanaah mcm ayu ni :D..ni kena belajor ni..hhee
Ayu Mohamad said…
Nieys : hahahahaha taklaaa saja je nak nyakat si MR tuh hehehe

Kak Syikin : tak kak sy tak tuko no tapi sy tambah no 1 lagi jer.. haa nanti saya bagi.. sbb kalo akak nak sms or akak nak call senang le sbb kite guna no drp provider yang sama.. nanti sy sms akak ek :)
Idham said…
ayu...

psstt...show la kat kami pic henpone baru tu...:)

seorang suami yg buat kejutan beli itu dan ini
untuk yang di sayang bernama isteri\
sungguhlah dia seorang suami mithali
biar abis duit tak de...asalkan isteri tersenyum berseri...

:)

Idham
Anonymous said…
waaahh...sokong cakap bro idham tu ha! you are lucky ayu!
Mummy Rizq said…
ayu..! khete tu dia tlg bayau deposit jer.. bulan bulan aku ler sendiri bayau...
RaFFLeSiA MeRaH said…
bagi RM bukan suami tu yg bertuah, wife dia yg lagi bertuah, muehehehe....
Ayu Mohamad said…
Bro Id : gambonya ade tapi sokmo la lupa nak bawak card reader hehehe nak transfer nanti lama2 dah basi la kannn :P

mudahan kami jadi pasangan bahagia.. aminnn

Kak OO : hehehe TQ kak OO
Anonymous said…
henpon baru yek..nak pinjam sattt..hehe
Kau bukan tak nak hp tu....kau sebenarnya nakkan communicator jenis Nokia tu kan...

Hehehe
Sastri said…
mmg bertuah Ayu... romantik and loving laa Ayu and hubby.... :-)
kasutVINCCI said…
hahahahahah...mmg tergelak aku. Woit, mr tuduh hang apa???
Ayu, kau tak materialistik ler. Dah laki kau mmg ingat kat isteri dai. Kekekekekek
Shami said…
Aduih.......... ayu, nih sorry ler lama tak masuk...2 entry lepas tu cam samer jer...ha..ha..ha ayu orang kena tingaai ja keluar semua ayat2 menarik tu yer....he..he..jum asah lagik....nak..he..he
Ezan said…
kenape nak kene explain sebab ada henpon baru nih kak ayu..

ada orang usik2 kak ayu ek... heheh saya tak termasuk kan? :D
Ayu Mohamad said…
RM : akulah yg paling bertuah itu yer hehehehehe

Jem : nak pinjam hehehe bleh.. mai la balik Mesia :P

BP : aduhhhh bisa bankrap suamiku itu hahahahahaha
Ayu Mohamad said…
Sas : pasnih tunggu Sas and BP le pulak :P

KV : hahahahaha dak la MR saja usik aku tuh hehehe

Kak Shami : ha ah mmg pun.. bila jauh2 barulah ada byk ayat2 power tuh hehehe tapi saya akan pastikan kalaupun dekat saya akan ckp juga ayat2 power tuh hehehehe

p/s : kak shami nak asak lagi tuh heheh bleh tahan ke jejauh lagi? hehehe tu baru seminggu tuh.. jom try sebulan nak? mcm saya hehehehe
Ayu Mohamad said…
Ezan : hehehehe tak tak.. Ezan tak termasuk hehehehehe

Popular Posts