Mimpi indah dalam tidurku...

Assalamualaikum...

kengkawan,


ingat lagi interview dengan SPA yang aku dapat soalan killer?
haah betul la tu.. iye.. yang ada soalan pasal RMK9 dan Dasar Ekonomi Baru

last few weeks, aku mimpi ..

dalam mimpi itu,
aku dah dpt result temuduga tu

dalam mimpi tu,
aku lihat result itu di laman web SPA

TAHNIAH!!! ANDA TELAH BERJAYA (TAPI KEJAYAAN INI SEMENTARA SAHAJA)

dalam mimpi tu,
aku faham maksud result yang aku baca tu ialah, aku berjaya tapi sebenarnya kejayaan aku tu sekejap je untuk sementara sebab ada org lain akan amik tempat aku tu...

Jumaat lepas,
yang ini realiti punya..bukan lagi mimpi....
kawan aku yang pegi interview sama dengan aku tu, dia sms minta no IC sebab kawannya nak check kan result utk aku.. katanya DIA berjaya..
dalam kol 11 lebih, dia sms bgtau kata aku BERJAYA..
punyalah aku bahagia...
cumanya result yg formal tak keluar lagi so aku tak berani nak seronok2 sgt..

tapi bila aku call Ina dan Chombie to inform.. Depa punyalah seronok..aku pon sonok la jugak.. aku ckp dekat Ina.. tak kiraaa aku nak sonok jugak wpun aku tak pasti.kurang2nya aku telah berjaya menggumbirakan hati ku sendirik ...

Nak inform mak and hubby or not? tapi aku inform jugak akhirnya and aku bgtau depa jgn sonok sgt taktau gik betoi ke idak sbb surat tadak lagi.

Kawan2,
doakan lah aku yer...
mudah2an berkat doa kengkawan semua aku berjaya juga dapat :) aaaaamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnn

p/s : Kak Wan Alex juga telah selamat melahirkan baby boy..tapi tak sure the exact date ler :) Alhamdulillah semua ibu2 selamat melahirkan.

Comments

RaFFLeSiA MeRaH said…
insyallah RM doakan Ayu berjaya!! nanti dah dpt keje baru tu, jgn lupa banjer kitorg semuaaaaaaaa....
umi said…
Tahniah kak Ayu! ni nak kena belanja first gaji nih...:)
Ayu Mohamad said…
RM : aaaaamiiinnnnn... waduhh waduhhh hahahahah kene belanja yer hehehehe.. bila kite nak date main bowling ni :)

Datin Seri : isk blom lagik.. jgn tahniah dulu hehehehe InsyaAllah.. ade rezeki lebih akak bleh le blanje hehehe
tee said…
amin, amin, ya rabbal'alamin... insyaAllah kalau da ditakdirkan rezeki ayu , tak ke mana tu.. heemmmm, kena open table lagu ni... :)
Ayu Mohamad said…
Tee : haah betul la.. kalau dah rezeki kite tak ke mana kan? mudah2an laaa .. aminnnnnn
Izhal said…
Ya-Allah ya Tuhanku, bagilah Puan Ayu dapat apa yang dihajatinya, AMIN...
Mummy Rizq said…
semoga mimpi indah tu benar benar menjadi kenyataan...

now ayu ngan co apa?
Ayu Mohamad said…
Izhal : aaamiiinnnnnnnnn

MB : aminnnnnnn. now kat sapura :)
RaFFLeSiA MeRaH said…
bowling??? oooo...bab2 ni RM memang ngaku kalah lerr, nak date kena cari game lain, congkak boleh ler...muehehehe...eh, bila nak masukkan lagu kat blog kita yu...
Ayu Mohamad said…
RM : alaaa bantai ajeee heheheh.baling je la bola tuh hehehe longkang pun longkakng le kan :P eh aritu kite ade email awak bgtau suh awak email pada kwn kite tuh hehe kite ni enggak pandai sehh
Ezan said…
mudah2an dapat keputusan yang sahih dengan secepat mungkin, dan kak ayu berjaya dengan sahnya!

all the best kak..
RaFFLeSiA MeRaH said…
laa...ye ker, ingat tu e-mail awk?? adehhh...silap paham rupanyer...ok2...
Ayu Mohamad said…
Ezan : Thanks a lot! mudah2an ade la rezeki akak yer :)

RM : aiyooooo mcm mana leh tersilap plak nih hehehe sabo jek laaa.. :P jom gi lunch jom
simah said…
salam perkenalan..

siksa kan bila tahu *berjaya* tapi nak kena tunggu surat black n white?.

insyaAllah kesiksaan tu akan cepat cepat abis....sekarang tuan posmen is one person u would like to see huh?
Ayu Mohamad said…
Simah : thanks sbb sudi dtg sini.. :) and yup.. mmg tunggu posmen jek la heheheeh
NBK466 said…
Nak tergelak pulak baca kenyataan 'kejayaan ini sementara sahaja'..macam nie punya statement buleh wujud ker dlm laman web..he..he.he...

Anyhow...didoakan yg tebaik buak Jr. Ayu.
Anonymous said…
alhamdulillah ko lulus interview tu..bukan senang nak dpt keja ngan gomen...ramai yg mintak
Ayu Mohamad said…
NBK : alahai abg senior ku.. sebab itu lah dikatakan mimpi hahahahaha.. mudah2an dapatla yang terbaik hendaknya. aminnnnn

Jem : tuh la aku mmg berdoa moga2 mmg itu rezeki ku :) aminnnnn
Anonymous said…
Aku doakan apa yang ko inginkan tercapai . Amin..

ps: Jangan lupa open table kalau berjaya okes!!!
Akak tahniah...insyallah rezeki ada tu..:)
Kaklong Syikin said…
tahniah...insyaAllah, ada rezeki tu.

akak dpt call rmh kak wan, tp masa tu dia tgh tidur, tak mo kacaulah..biar dia rehat dulu. esok2 bolh call lagi :D
zino said…
tahniah tahniah tahniah..

dapat berita tak resmi berjaya tu.. kalau dapat berita resmi nanti ucap lagi sekali.. hehe
setidak-tidaknya kamu masih bisa bermimpi

sedang aku sendiri ngak di temuduga

ehehe
Ayu Mohamad said…
MR : aku dok tunggu hang punya table dari tahun lepas tak open2 nih hehehehe
.. anyway TQ.. mudah2an aku berjaya nooo

ABB : itu le mudah2an leee aminnn

Kak Syikin : ooo ok nanti sy sms akak key :)
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : hehehe takpe.. mudah2an berkat daripada kata kwn2 mana tahu tahniah itu bisa jadi kenyataan :)

Dingin : ya ya... kamu kalo mahu ditemuduga kamu isi borang SPA yaa :) kamu tau nggak di mana kamu boleh dapatinya? www.spa.gov.my
kamu cuba yaa :) hehehe
Anonymous said…
tahniah kak ayu..alhamdulillah bejaye gak lepas ape yang jadi ari tu kan..pasni takleh kutuk2 org keje krajaan slalu sebab nanti kak ayu taknak blanje saye makan.ehehe..
Anonymous said…
Alhamdulillah..insyaAllah dah dapat tu..biasalah kan surat menyurat ni ambik masa sikit..Congrats again!
Sherin de Souza said…
Ayu, tahniah!!!!!!!!!!
InsyaAllah dapat tu. Sherin pun akan doakan yg Ayu confirm dapat la. hehehehe :) Ada nak belanja ke kalau dapat ni? :) Saje je sakat Ayu. btw, thanks for your sms checking on me.:) Ayu, ni kawan yg baik!!!! .
Kiah Kardashian said…
alamak tahniah yer....

siap bleh mimpi lagik tuhhhhhhh

tahniah once again. Aper lagik keyepsi beso satu larrrr
Ayu Mohamad said…
Leen : hehehe kalo betul akak dpt, akan akak pastikan akak buat yg terbaik..:) haa jgn kutuk2 k.. nanti akak tak belanja hahahah

Kak OO : takut juga nak terima tahniah itu hehehe harap2 betul la apa yg diberitahu tu :) insyaAllah ade rezeki sy ade laaaa :)
Ayu Mohamad said…
Sherin : hehehe tuh la nak share berita nih tu yg suh baca jugak tuh hahahaha.. harap2nya la yer.. mudah2an..Allah perkenankan.. aaamiiiiiiinnnn....

Zakiah : hahahah nak keyepsi ek hehehehe.. balik sini dulu leee nanti kemudian cerita :P
Anonymous said…
nak cakap kongrats gak tapi tak paham keputusan ni keputusan ape?spa tu ek?
Idham said…
kejayaan = kegembiraan dalam apa bentuk pun cabaran.

u deserve to celebrateee!!!!!

:)

idham
ZaKiN said…
biasanya kalo mcm tue.. dpt ler. surat tak sampai pon takpe.. hehe.. salam erkk...
Ayu Mohamad said…
KK : SPA = Suruhanjaya Perkhidmatan Awam lerr hehehehehe

SA : mudah2an aminnnnnnnn

Bro Idham : thank u :)

MK : InsyaAllah... aminnnnnnnnnn

Popular Posts