Salam Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum...

Hari ni taktau la aku bleh ke tidak online sampai ke petang sebab netywork asyik2 up and down.. up nya 5 minit downnya hampir sepanjang hari.. so sementara bleh ni, aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan:

Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak..

semoga kita semua dapat menjalani ibadah puasa dengan baik dan juga sentiasa dalam peliharaan Allah serta diberkati dan dirahmatiNya selalu.... aminnnnnnnnn

kawan, doakan aku berjaya yer dapat kerja dengan gomen tu.. the result shud actually keluar last week 19 Sept but depa postpone ke next week.. so aku risau ni.. tapi apapon, if ada rezeki, maka InsyaAllah dapat la aku keje tu.. doakan untuk aku yer kengkawan... thanks...

Dikesempatan ni aku nka wish Happy Bday yg ke 2 thn buat Nur Syahira Atiqah.. buah hati kami sekeluarga... tak lama lagi Tikah dapat adik.. :) hari ni kene balik rumah Mak sbb nak celebrate bdah Tikah..
ok.. see ya when I see ya .. :)

p/s : tak sempat nak balas komen2 sebab network asyik down jer

Comments

RaFFLeSiA MeRaH said…
slmt berpose gak...same2 lah kita menghayati erti sebenar ramadhan, opis kita pun selalu internet down...biasala tuuuu...yup, aku doakan ko berjaya masuk gomen, welcome to gomen...hehehehe....
Akak..Selamat Menyambut Ramadhan
Al Mubarak.. kalau ada kelapangan kita berbuka puasa sesama ya :)
Sherin de Souza said…
Selamat Berpuasa dan Beribadat di bulan Ramadhan yg akan datang beberapa hari je lagi.

InsyaAllah.... Sherin akan doakan.:)
Ayu Mohamad said…
RM : ye betul tu.. sama2lah kite gunakan kesempatan Ramadhan yang ada ni untuk beramal.. mana2 yg kurang tambahkan la.. semoga kite akan terus menjadi hamba Nya yang beriman dan bertakwa...

thanks doakan aku yer :)

ABB : selamat juga untuk awak.. ok set nanti kite set date berbuka posa sama ek..

Sherin : selamat juga untuk Sherin dan keluarga.. thanks doakan saya .. mudah2an dapat la sy kerja tu.. aminnnn
Alinlai said…
selamat posa Ayu :) psst...baju raya berapa pasang ni?
Nieys Zahri said…
Selamat berpuasa.. dan selamat berhujung minggu.. :D
Ayu Mohamad said…
Kak Z : aminnnnnn mudah2an..

Alin : kalau aku habaq ada 10 psg hang percaya dak? :P

Nieys : selamat utk Nieys juga :)
Lan Rambai said…
nak ikut... bokak posa tu hahaha
Sastri said…
Selamat berpuasa Ayu... Sas pun doakan Ayu dapat keje dgn gomen... :)
ZaKiN said…
selamat berposa kak... moga semuanya ok tahun nih.. baju berapa pasang.?? huhhu
Kiah Kardashian said…
selamat berpuasa kak ayu. Semoga puasa tahun ni lebih baik dari tahun yang dulu.

jangan risau kalau ada rezeki tak kemana...:))
Unknown said…
Selamat berpuasa... :)
NBK466 said…
Happy b'day Nur Syahira Atiqah..muda 5 bulan ngan anak unlce Nur Diana Syahira..dekat2 jerk kan..umur & nama.

Slamat Berpose yek Ayu...
Kaklong Syikin said…
Salam,

Selamat berpuasa gak Ayu.

wah..pandai posing anak dara ni :D

InsyaAllah, ada rezeki tak kemana..
Angah said…
selamat berpuasa Ayu

Kerja tu kalau ko dah check kat SPA Online / sms dan diucapkan tahniah, maka mmg dapat la tu. Tunggu jer surat tawaran SPA ek.
Alinlai said…
percaya...10 pasang tu termasuk baju pi kerja dan baju pi merendek betoi dak? ke ke ke masak apa berbuka?
aNIe said…
SELAMAT BERPUASA buat ayu & famili...

Semoga Ayu akan dpt kerja yang disebutkan tadi...Insyaallah...Kalau rezeki takkan ke mana...
Akima Akatoman said…
comelnya si Atiqah,
Selamat berpuasa..
Ayu Mohamad said…
Lan : heehe nanti aku ajak ko sekeluarga dtg umah aku.. kalo tak sempat berbuka mungkin jamuan berhari raya :)

Sas : tenkiuuu :) same to u ya selamat berpuasa

MK : selamat berpuasa.. baju raya? hahaha kalo akak ckp 10 psg ada percaya? :P

Zakiah : selamat berpuasa jugak.. dah balik Mesia lom nih?
Ayu Mohamad said…
Comel : Selamat Berpuasa :)

NBK : smlm masa on d way balik KL ada singgah Seremban.. pastu dok la terintai di jln raya kot2 la kannn ternampak abg senior.. :) nama nya dekat2 la hehehehe kalo letak muka sebelah sebelah pon rasanya mcm ada iras2 sket tuh hehehe

Kak Syikin : tenkiu.. same to u jugak kak.. Selamat Berpuasa :)
Ayu Mohamad said…
Angah : alhamdulillah dah check dah hehehee

Alinlai : hahahahaha hang mmg pandai :P

Kak Lady : tenkiu kak.. tenkiu bebanyak :)

Aki : dia mmg comel.. mcm Mak Long nya hahahahahaha

Popular Posts