Iftar @ KL Sentral

Assalamualaikum...

Selasa yang lepas disebabkan hubby berbuka puasa beramai2 di masjid bersama Panglima Tentera Laut maka aku mengambil keputusan untuk berbuka dengan kawan2.. ya.. kengkawan rapat aku ler.. aku sms Ina and ajak berbuka..then call Chombie pastu Ina plak ajak Pijah and Norma and juga Nora bersama-sama.. so all together ada 6 org wanita yang anggun lagi jelita yang telah memeriahkan KL Sentral pada petang tersebut.

I was the first to come as I finished my work at 4.30pm so disebabkan itu aku ditugas to booked tempat for 6 pax.. memula Chicken rice Shop.. then bila aku confirm balik dengan Ina nak Ayamas or CRS.. tetiba udah tuko jadi Ayamas hahahaha aku dgn Ina mmg suka mkn kat situ hehehehe... aku pon dok la chop meja sambil baca majalah Anis..dah dekat kol 6pm gitu.. Pijah arrived.. akhirnyaaaaa... ade gak geng aku nak borak.. Pijah ajak tuko ke CRS.. oklah.. set aaja..


Aku dok tunggu si Ina.. awat la minah ni tak sampai2 lagi nih... padahalnya dia yang paling dekat sekali dengan KL Sentral... si Chombie yg datang all the way from Bangi and naik komuter l*mbab tu pun udah sampe.. adehhhhh

Akhirnya bila semua dah ada.. tu diaaa riuh rendah kami bersmebang like we have never seen each other for ages! hahaha kelako gile.. semua berebut nak cerita... yaaa we tried to catch up balik semua cerita2 yang tertinggal..

Image and video hosting by TinyPic

Ingatkan time makan semua concentrate la makan.. tak ade nyaaaaa...... sambil mkn sempat jugak bersembang wpun tone nya udah berkurang sikit :) abih je mkn smabung balik!!! hahaha ade le beberapa org yg harus menunaikan tanggungjawab padaNya tu terus le ke surau.. yang tak tu.. sambung le nyembang...

Jenjalan kat KL Sentral.. si Ina dok tunjuk le gelang yg dia berkenan yg dah byk kali gak dia tgk everytime dia nak balik keje (dah tau harga bagai tapi dia nak juga tanya masa mlm tuh hahahaha)

Selesai di CRS.. dan selesai jenjalan kami dok bermesyuarat nak p Jn TAR atau tak.. last2 nya kami decide nak dok and sembang lagi.. aku ajak gi La Cucur tu sebab depa kata nak minum aje.. last2 depa ajak p Secret recipe.. aku ni pantang nampak kek.. tuh yg aku dok ajak p tpt lain.. I actuallynya dah penuh dah tuh yg tak nak mkn lagi.. Dekat Secret Recipe aku amik iced water je hahaha sambil tgn dok cuit2 kek org hahaha..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I had so much fun.. mmg happy giler.. tetiba hubby called exactly at 10.30pm.. tanya ada kat mana hehehehe kene marah le jugak sbb lambat sampai haha bukan la marah cuma dia kata nape lewat sgt sampai. Dlm kol 11 sampai setiawangsa.. (sebab train lmbat sampai benonya)

Sampai hari ni dok tingat2 lagi pertmuan itu hehehe.. takpe nanti lepas raya we will meet again.. insyaAllah kat umah aku pulak.. okes...

Image and video hosting by TinyPic
ni gambo henpon yg korang sebok2 tanya dulu tuh hehehe

See ya when I see ya..


p/s : nak letak gambo tak berjaya. nanti dah ok nanti aku letak okeh?

Comments

Anonymous said…
ish..tumpang takde anak nih, berjalan le sepuasnya..sok2 ada anak, pi kedai sat pun laki dah called tanya awat lambat sgt balik...
Akuro ® said…
Mmg la susah nk upload pakai bl0gger skrg K'Ayu. Tu pasal Akuro upload pakai www.tinypic.com saja.


Simple n cepat.

Try la, mana tau Akak suka...
Ayu Mohamad said…
Oren : ya ya betoi tuh hahaha time tadak asykar2 kecil tuh aku akan menggunakan sepenuh masa yang ada ni sebaiknya :)

Akuro : haa tuh la geram betoi akak.. ok nanti akak cuba tinypic tuh
NBK466 said…
Sekali sekala membujangkan diri lepak ngan kenkawan mmg syiok ooo...Kalau layan SHIHA perisa STRAWBERRY CHOCOLATE lagi masyuk..he.he.he..
tumismenumis said…
waa.. seronot nampak.

Bila la bini aku nak balik kampung pastu tinggal aku sensorang kat sini.
Ayu Mohamad said…
NBK466 : ya betul betul.. sesekali membujangkan diri sangat la seronoknyaaa hehehehe

Mazudi : aku takut sehari je ko seronok hahaha lepas tuh ko mula nak suh isteri ko balik umah balik hahahaha
RaFFLeSiA MeRaH said…
syok kan sesekali jumpa member ramai2 cam gitu, mane yg lum kawin tu cam malu2 kucing lerr, hehehehe...soklan maut tu mesti akan diterima gak, jgn nak lari tauuuu....mane yg dah lame kawin tapi lum ader anak, mesti org tanyer bila nak dpt anak...adehhhh, mulut manusia kan....tensyen, tensyen...
ontahsapo said…
apsal korang tak ajak aku....?
Anonymous said…
waahhh meriah meriah..nampak anggun kesemuanya...

*mama qistina*
13may said…
kontrol..kontrol...hahahaha....
makanan nampak menyelerakan:)
Unknown said…
mmg seronok kan sekali sekala berkumpul dgn kawan2.

Dulu sebelum upgrade ke beta, yus pun selalu problem nak upload gambar guna blogger, masa tu yus suka guna picasa. Tapi, sejak upgrade ni, tak pernah ada problem. Nak upload pun cepat.
Sherin de Souza said…
Syok dapat jumpa kekawan kan Ayu? Jeles la ni. Ayu tak ajak Sherin sekali! :O Dah call aida tak hari tu? Kecil betul la dunia ni kan?
Ayu Mohamad said…
RM : hahaha kami tadak malau-malu pon haha kami rilek jer.. semua kengkawan aku tuh blom kawen lagi kecuali aku lerr hehehehe

OS : aku dah ajak dah... aku email ko apasal ko tak balas? hahahahaha

Ena : hehehe begitulah seadanya

13may : hehehe yaaa kontrol ayu gituuu
Ayu Mohamad said…
Yus : betul eks.. hmm nak upgrade ke idak yer.. tapi ni sy ikut tips Akuro guna tinypic.com.. alhamdulillah jadi.. senang jer.. alhamdulillah

Sherin : ha ah la.. what a small world.. dah sembang dgn dia arituh hehe dia pon terkejut jugak hehehe
Ezan said…
Kak Ayu,
Dah lama ek Secret Recipe kat KL Sentral tu? ke Secret Recipe mana Kak Ayu & kengkawan lepak nih?
woo akak x ajak..nmmm yummy yummy , choc fudge tu sdapnyaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mummy Rizq said…
isshh.. hang nie! chocolate fudge yang ada ice cream tu yg tak boleh tahannn.....
ZaKiN said…
uiii..seronoknya kak ayu biler kembali bujang beberapa jam.. huhuhu.. bersungguh makan. luper sekejap abg erk.. ekekke
ibuVouge said…
ayu, boleh bayang cemana havocnya..best kan..part paling best nak catch up everything
Alinlai said…
wah wah bestnya...pekena kek plak lepas mkn nasi ayam...sampai kena call la :) tak pe sekali sekala...
Sastri said…
wowowowo... bestnyer choc brownie with ice-cream tu...
Sastri said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Lan Rambai said…
jumpa kawan sampai tak ingat laki ek.. hahaha..
KakNi said…
Ayu, thanks for visiting my blog.

Mmm seronoknya berbuka dengan kengkawan, macam saya ni susahlah sikit sebab nanti anak2 kena bawak jugak
VitAmiN said…
kak ayu...sedapnya kek secret recipe...post kat perlis ni..lamer dah tak mkn black forest dia...nmmnnyummm
zino said…
seronok nya berbuka kat luar..tapi tahun ni zino tak minat pulak nak berbuka kat luar.. kalau sebelum ni pantang ada offer hehe

6 baucer buffet ramadhan kat cititel yg zino dapat ni alamat habis tempuh le jawabnya..

tapi malam tadi kami sahur di luar hehe
Ayu Mohamad said…
Ezan : kat KL sentral yg dekat dgn Kenny rogers tuh... kalo lalu kat lorong mcD tuh jln sampai hujung... nanti nampak le kenny rogers dengan starbucks and secret recipe

ABB : nanti lepas raya kite bergathering nak hehehe

MB : sesekali bg hang terliuq apa salah nya hahaha
Ayu Mohamad said…
MK : hahahaha.. lupa cik abg kejap yer hahaha

IV : mmg havoc giler IV hehehe

Alin : tu tandanya aku tau dia sayang kat aku hahahaha dia risau aku balik lambat hahaha

Sas : sabo yer Sas nanti ajak BP gi okeh?

Lan : cesssssss!!!! hahahaha sesekali.. tapi bukan lupa cuma amik peluang yg ada hahaha
Ayu Mohamad said…
Ahni : tuh la bak kata si Oren.. time takde anak lagi ni boleh la jumpa kengkawan hehehe...thanks jugak sbb dtg blog saya

Leen : perlis tadak kaaaa? aduhhhh shiannyaaaa.. p la aloq staq (kalau ada laaa)

Bro zino : bagi kami la baucer tuh hahahahahah
Puteri Satu said…
wah..meriahnya ko jumpa geng ya...muahahahha....
Ayu Mohamad said…
PS : yue sangat meriah hahahaha happy sungguh :P
hati jari said…
wei...hepi ek ..rindu aaa dengan nko ayu..delin n hazel...aku rendu nak marah korang dalam lab...wehh kalo mai uum tuh kontek la akuuu....aku byk kali p kl tapi tatau nak kontek korang...
Ayu Mohamad said…
ris : isk awat tak kontek aku... hang ni isk.. nanti aku email hang dlm bbs bg no henpon aku ok?

Popular Posts