I am back!!!!!

Assalamualaikum...

Tenkiu very2 much la yer kepada kengkawan yang sudi datang melawat sepanjang ketiadaanku hehehehe :)
thanks to my bestfren Ina sebab bersusah payah update kan blog aku hahahaha .....

and thanks jugak to my SMAJ bestfren kekekeke...akhirnya aku dah tau... bila ko taip JALIL je aku tau sapa dah hehe (((((((((((Suraya)))))))))))))) hehehehehehe thank u fren! bila nak date?

I am back!!! yup... I am back!!!
alhamdulillah.. everything went smoothly and aku tak daki pon Gunung Lambak tu.. reasonnya? hehehe nanti aku cerita.. sekang ni gambar2 semua aku tak dpt lagi drp kengkawan so takleh nak upload ler.. nanti esok lusa bila dah ade aku akan masukkan gambo2 tuh semua okeh?

Kepada, ahli2 kumpulan MAXIMUS yang baca blog akak ni, please yer email akak gambo2nya okeh Lond? u guys r the best! hehe biar la org nak kata apapun yang pasti group kite tetap BEST!

Secara keseluruhannya... seronok laaa jumpa kawan2 baru... and paling nak tergelak tu bleh plak aku termasuk dalam senarai AJK hahaha kelako.. yang syiok lagi tu.. pantang dapat mikrofon aku selamber jer dok ckp atas pentas Dewan Cemerlang tuh hahahahaa...over tau!!!!!

ok kengkawan.. see ya when I see ya.. :)

Comments

Anonymous said…
hoho..

kemaruk pegang mikrofon? nak masuk malaysian idol ka?af4 ka?
Anonymous said…
bukan nak masuk malaysian idol....AF5 pun bukan....GANG STARZ kot.....
Abang Long said…
Syukur Alhamdulillah, dah selamat pulang .....
RaFFLeSiA MeRaH said…
dah balik yerkkk...sonoknyer diaaa, sib baik x jadi panjat gunung, muehehehe...dpt jodoh x member tuh?? x sia2 tolong update blog...
Cik Tat said…
laa..aku nak tengok gambo ko panjat gunung..hehehe..
Ayu Mohamad said…
Oren : jgn begitu dong heheheheehe

Abang : pandai ler abang hehehehe

Abang Long : hehehehe tenkiuuu abg long hehehe

RM : hahaha jodoh? blom dpt lagik leeee :P

Jem : nanti laaa aku tunjuk gambo aku bawah gunung.. ok ker? hehehe
... said…
bz ekk ayu.. sama la kita..
Ayu Mohamad said…
Acik : ha ah laaa busy sungguh.. ni pon curi2 masa jer
Anonymous said…
ahak ahak ahak, Pn Ayu sila edit nama tu, nak anonymous lah :)

Oui

Popular Posts