Ina aka DeLinn in the room

Salam semua pembaca blog Ayu,

Ni sapa lagi, tak lain dan tak bukan, her only best-friend in `da room :).

Semalam bercerita panjang dgn Ayu via fon. Dalam dok sibuk² kursus makcik tu, sempat lagi dia memesan kat aku suh update blog dia. As if blog dia jarang bersawang dulu² kan? :)

Anyway, she's doing fine kat Kluang nun. Dijangkanya malam ni kena memanjat gunung. Aktiviti yg paling digentarinya. Ahaks! Antara aktiviti sampingan yg dia sedang giat jalankan kat sana ialah mencarikan calon jodoh utk saya huhuhuhu.

Talking about aktiviti gerunnya itu. Knowing her dari zaman uum lagi, sebenarnya dia tu lasak je orangnya. Gaya je macam takut gitu. Dia lagi lasak dan cekal dari saya. Ingat lagi masa program Anak Angkat di Lubuk Sireh, Kuala Perlis, segala aktiviti sukan, semua dia join. Volleyball dan netball. Aku ni, dok kat tempat penonton, kasi sokongan moral. So aku yakin, dia memang boleh lakukan aktiviti gerunnya itu. Cuma dia 'kalah' sikit kalau bab² takut ni lah. Sebabnya dia memang penakut! Kalau ada aktiviti burung hantu, wallahuallam le jawabnya heheheehe. Tapi aku yakin sangat, dia akan tutup mata sambil mulut kumat-kamit baca suratul Qursi ke surah² lain yg dia ingat. Dan aku rasa, mesti dia bawak Surah Yassin agaknya buat peneman tido hehehehehehe (matila aku kena marah pas dia balik nih )

Apapun, itulah kawan aku. Yang sedaya upaya sentiasa nak buat aku happy, nak buat aku bahagia. Sampai ke Kluang nun cari calon jodoh aku ekekekekekek. Lawak la ko Ayu. Tergelak beso aku malam² tadi. Sabooo je lah. Ingatkan dia main². Rupanya, seriusss banget! :D

Okeylah. Cukupla aku membebel kat sini. Saja tanak tgk blog dia statik gitu.

Till then, people! Doakan kesejahteraan Ayu di sana. InsyaAllah dia akan balik this weekend dan start blogging next week.

Salam

DeLinn
http://delinn.livejournal.com (rajin², silalah jenguk rumah saya :) )

Comments

13may said…
wah...siap ada tukang update lagi...
sempoi la...hahahahha...
Anonymous said…
SAYA pun takut gak panjat gunung tp AKU wat2 berani cuma bab2 pacat GUE gentar banget!
Anonymous said…
Ayu, PENAKUT?? understatement of the year :P, dia ni aktif since kat Jalil lagi main hoki. All the best, girlfriend dgn aktiviti panjat gunung tu.

Lynn, kalau dia call lagi, cakap dgn dia hati-hati sikit masa mendaki tu, jgn over nanti dia cepat letih.

Rgd,

Oui aka Tresor
Abang Long said…
hmmm ... janji ada cerita tentang "dia" ...Alhamdulillah panjang umur ...
tumismenumis said…
Semoga kali ni Ayu akan berjaya dalam misi mencari jodoh untuk awak tu.
LediAgli said…
konpius baca entry ni sis.. huhuh.. nak pomot sket..

http://blogbridgeproject.blogspot.com
zino said…
berapa upah tukang update ni? hehe
Puteri Satu said…
ler aku pun konfius...tak per..janji berupdate ye Yu...sapa pun update tak kisah ek...

cepat balik weh...update blog ko...
RaFFLeSiA MeRaH said…
muehehehe...upah member yerk, nanti kalau aku cuti, aku nak suruh sape update blog aku yerrkk, wuishhh...cari jodoh yerrkk, satgi suruh ayu wat blog utk mencari jodoh, boleh ayu?? muehehehe...dlm2 panjat gunung tu sempat lagi nak cari jodoh member...patut ler dia suruh hang update blog, upah dia sorg calon suami....wakakakakaka....

Popular Posts