Jawapannya......

Assalamualaikum...

Yang patah kaki itu masih terus terbaring...
selepas kali pertama dihantar ke hospital...
dia tidak lagi dibawa ke sana untuk urusan lanjut..
sebabnya?.... BANJIR!

Yang dilanggar keretanya itu...
yaaaa... masih kemek lagi keretanya..

Yang melanggar kereta pula...
yaaa sudah mengaku tidak melanggar dan cepat2 menukar cerita
sibuk menceritakan keretanya pula sudah acapkali dilanggar kereta lain..
kami?.....
terima saja..serahkan urusan itu pada Allah taala...

kerja?
masih sibuk...
masih balik lewat....
siapa kata gomen itu kerjanya enteng?

Comments

RaFFLeSiA MeRaH said…
moga2 segala urusan dipermudahkan dengan keizinanNya...amin....
Anonymous said…
alahai..siannya kat adik ipar tu...

aku pon keja banyak jugak, tapi tepat pada masanya kena bergegas balik..maklumla, askar2 kecik tengah menunggu..mujurla bos dan staf lain paham kondisi aku - isteri yang yatim ini..

ekekekeke...
Ayu Mohamad said…
RM : aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. thanks..

Oren : tuh laaa.. aku sebab tadak anak la bleh balik lewat. kalau tak sure aku pon mcm hang jugak balik on time agaknya...
*awat aku tak jumpak blog hang?
... said…
siannyer baca citer nie.. heharap adik ipar ayu akan cepat sembuh..

kita pun bz gak ayu.. tapi masih boleh nyelit lawat blog kenkawan.. boleh gitu :D
ayu_mkay said…
te dek 'tastangan' lagi bleh ler balik lambat selalu.

moga segala urusan adik ipar ayu di permudahkan :).
Anonymous said…
psstt..aku dah tutup blog..
Ayu Mohamad said…
Acik Ila : tuh lerrr...mudah2an dia cepat sembuh... kite nak nyelit pon payah jugak.. tapi arini tensen so jenjalan le kat blog nak ilangkan tensen hehehe

ayumk : gitu lah seadanya.. tas tangan blom ade..hehehehe kalo dah ade esok sure takde peluang nak balik lewat :P

oren : patut leeeeeeeeeeeeerrrr
cikdinz said…
jangan lupo saman mangkuk ayun tuh...
takde displin langsung...
Arena said…
Ayu,

Siannya korang..send my hugs to your adik ipar nanti.. aku pon sebok tapi hari ni aku lupeeeekan sumer dan visit all blog friendzz.. yeahhh best!tah bile la boleh merayau cam hari ni lagi..
kakLuna said…
kalau dah salah..mcm tu la...bukak citer lain..kengkunun nya nak kita faham ler situasi dia..

uh..org ikhlas takkan buat camtu, patutnya minta maaf dan tunjuk penyesalan, baru betul..
Ayu Mohamad said…
Cikdinz : hmm takpelahh tu urusan dia dgn Allah taala...ALlah itu Maha Mengetahui

Arena : tuh laaaa apa nak buat.. heheh sempat gak tuh nak jenjalan.. ni aku kalo nak jenjalan kat blogland ni kene curi2 masa hehehe..anyway, thanks yer

Luna : tuh laaa ni tidak buat tak tau aje.. kite serahkan pada Allah taala je la luna yer...
p/s : akak nengok citer Oshin smlm hehhehe
Abang Long said…
Berlanggar dan dilanggar, macam dah jadi ADAT RESAM masyarakat kita ...
Anonymous said…
" siapa kata gomen itu kerjanya enteng? "

ishk ishk sapa kata tu Ayu?
hehehe....
Ayu Mohamad said…
Abg Long : tuh la.. bila kite berhati2 ...org lain pulak yg cuai.. aduhaiii

jamri : ramai yg ckp.. hehehe
NBK466 said…
Sori ler..maklum ler baru lepas balik cuti nie...ni jawapan utk soalan SPM paper apa nie??? he.he.he..
Anonymous said…
sapa kata ayu...sapa kata lagu tu, cuba habaq mai kat chek ke ke ke...
Ayu Mohamad said…
nbk : hehehe soalan bg Bulan Januari 2007 :P

Alin : ada laaa kwn2 aku dan kwn2 org lain :)

Popular Posts