Lamanyaaa

Assalamualaikum...
setelah sekian lama akhirnya aku berjaya juga memboloskan diriku daripada kesibukan kerja untuk update blog aku yang dah bersawang2 dan juga ditumbuhi rumput panjang hehehehe.
thanks pada Kak Syikin sebab call arituh. saya hargai sgt kak.. alhamdulillah saya memang sihat cuma tak berkesempatan aje. maklumlah busy sket dgn kerja.

Tadi benonya takde idea jugak nak cerita apa hehe ingat nak letak gambo aje. pastu masa tengok tv tadi ade la dapat idea sket. it's about keistimewaan or our capability in doing something or shud I say kelebihan. semua manusia yang Allah jadikan ni ad ekelebihan dan kekurangan masing2. as for myself, ingat lagi dulu2 I am not the type of person yang suka bercakap di depan kelas atau perhimpunan atau naik pentas buat persembahan.

No..noo... am not teacher's pet!Yaa cikgu suka aku sebab aku rajin but aku bukan jenis yg aktif ke depan. sampai habis sekolah dan grad drp university. kira low profile la kannnnn :)
Tapi bila aku dah kerja.. and I was with Akademi TV3 masa tu..my first job .. aku kene mengajar.. masa tu aku realize that I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee teaching and aku mmg boleh berckp kat depan dengan syarat aku tau apa yg aku nak ckp le kan..

since that.. aku pantang diberi peluang ckp kat depan.. mmg aku takkan lepaskan peluang. heheh masa p kursus kat Kluang bulan Dec arituh pon.. pantang dapat mikrofon hahahaha aku belasah je ckp. aku tak kisah nak ke depan.

Bila pikir2 balik macam rugi pulak la kan kenapa dulu2 aku tak berani ke depan.Ingat lagi masa sekolah menengah dulu, aku kene jadi narator untuk drama yg kelas aku present waktu perhimpunan. yang bestnya aku punyalah menggelabah sampai setiap kali aku cakap mesti lidah aku mcm terjelir mcm tuh. well I guess mungkin tu tindak balas drp rasa gemuruh tu kot. But yang tak syioknya.. I thought it was only me yg perasan tindakan tak terkawal itu, rupa2nya satu sekolah perasan aduhaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. they said I have very pleasant voice hahahaha perasan.. tapi awat lidah asyik terkeluar je kekekekeke

tapi itu lah yang pertama dan terakhir kali nya aku amik bahagian hehehe...yang lain2 tuh aku naik pentas amik adiah je la :)

Esok, insyaAllah akan ke Desa Water Park, mandi manda hehehe dengan hubby, dikwan and my two bestfrens..Ina and Chombie.

Kalau ada diantara kengkawan yang baca blog aku ni adalah ex IT UUM batch 95-98, anda dijemput untuk menghadiri reunion yang merangkap Family Day pada 5 May 2007 (Sabtu) bemula jam 9.00am sampai 6.00pm. Bayaran adalah sebanyak RM50 seorang utk dewasa (termasuk breakfast and lunch serta door gift). Confirmation date pada 27 Mac 2007 and payment shud be made by 1st April 2007. kalau berminat pls email me at srm.ptm@mod.gov.my.. ok..

Sekian sahaja.Till we meet again.

Dibawah adalah gambar2 yang diambil tapi tak sempat nak dipost kan hehehe..






















Comments

akirasuri said…
yeay!
1st!
selamat kembali kak ayu :D
Ayu Mohamad said…
hehehehe akhirnya akak kembali (tp tak tau le bleh bertahan sampai bila hehehe)
thanks Akira :)
kakLuna said…
amboii..UUM nye la tukang2 komen pertama ni ye..hehe

selamat bereunion :)
hayad said…
wooo..upe2nye kak ayu pun lm tak kupdet ea? ehe
Mummy Rizq said…
wei... muncul gak hang erk! sonoknya gi mandi manda... ngan hubby lagi tuh!
Ayu Mohamad said…
Luna : nak join kami? hehehe jom ler.. kak ajie pon ade tuh :)dia dtg dgn 2 heronya dan hubby :)

Dayah : hahahaha sama la kite... udah jumpa tempat berteduh ke blom? hehe

MB : sonok gilee.. tapi aku sonok tengok jek la sbb tak bawak baju nak mandi hehehehe.. jom kite gi Ulu Yam jommm
AyunasiA said…
kak ayu is back! lama tul tunggu. abih, cemana ngan baju akak tu? bile nak pos nyer? kite ni tak tenteram la selagi tak repair kan.
Anonymous said…
hohoho..busy sungguh...
RaFFLeSiA MeRaH said…
patut la ader singgah kat blog aku, rupa dah entry baru...hehehe, tu name x confident kat diri kita sendiri tu ayu...same lah cam aku gak....rasa x berpijak dibumi yg nyata bila berdiri kat dpt org ramai....hehehehe....
Faridt said…
salam blogger!
pB said…
salam Ayu..

akhirnya berlagu kembali blog ayu nie..

sonok tengok dok mandi manda tu...
Ayu Mohamad said…
Asiah : hehehe akak suh makcik akak bukak and jahitkan. mana kain2 baru? bagi lah akak tengok, leh akak beli lagi sepasang kekekeke tapi nak mintak diskaun leeeeeeee :P. eh jap.. kata nak mintak akak jualkan.. ade ke takde?

Oren : wei hang kene invite aku semula weiii aku nak p blog hang. aku mmg busy sungguh laaa

RM : aku pulun p blog semua org hahaha sbb nak cover balik hehehe
Ayu Mohamad said…
Faridt : salam kembali :)

Kak PB : uwaaa kak .. saya mmg sebok giler.. ni baru la berkesempatan. hmm mandi manda tu mmg syok la.. kat Ulu Yam.. malangnya sy tak mandi pon sbb tak bwk baju. hehehe
aNIe said…
Memang lamaaaaaaaa benor blog ayu ni tak berupdate...rupanya sibuk ye...heheh


Kak lady dulu masa sekolah pun tak pandai ke depan...very low profile...

Tapi bila lepas sekolah pandai pulak bersyarah...jadi MC dan sebagainya...heheheh...tak tau ade bakat terpendam...
Ayu Mohamad said…
Kak Lady : kite serupaaaaaaaa :)
Sastri said…
Hallluuuuuuuu.... baru updet ek... Desa Waterpark? dah dekat dah dengan rumah Sas tu... :D
Ayu Mohamad said…
Sas : ha ah baru updet kekekeke.. dekat dah ke? dok Jln Klang lama eh?
jom ajak BP joinnn :P
Anonymous said…
ohhh dok pi bermandi manda sakan rupanya...syoknya ayu...lama tak pi mandi sungai/ air terjun dan yang sewaktu...mandi laut dah tak dak perasaan sebab tiap2 hari nampak laut ke ke ke
AyunasiA said…
ada kain tapi dah tinggal kurang lebey 12 lai jek kak. nak ke? tengok kat blog batik/fotopages kite http://ayunasia-batik.blogspot.com atau http://ayunasia-batik.fotopages.com
pilih ar dulu, nanti kite bargain ler...
ayu_mkay said…
oittt kata p desa water park tapi naper gambornye ayor terejun.. ish ishhhhh nyaman nye klu dapat berendam kat lam ayor tuh... terasa sudah kenyamanannya :)
Ayu Mohamad said…
alin : laut panas.. hehehe ni sejukkk nyamannnnn :P

asiah : ok nanti akak gi tengok ok.

ayu_mkay : desa water park tu lain hehe ni lain heheh ni p ulu yam kekekeke
cikdinz said…
sibuk banget rupenye. patutlah takde citer...
Ayu Mohamad said…
CD : ni dah ade nih hehe tahniah yer nak dpt baby :)

Popular Posts