Especially for u!

Dedicated to someone speacial... am gonna miss u fren... uwaaaaa.. but deep down inside I pray for your happiness and may Allah bless you..always! nantikan aku di sana yaaaaa (uwaaa kene tunggu 3 thn baru la bleh pegi ikut kamu.. uwaaaaaaa)

KENANGAN YANG TERINDAH

aku yang lemah tanpamu
aku yang rentan karena
cinta yang tlah hilang darimu
yang mampu menyanjungku
selama mata terbuka
sampai jantung tak berdetak
selama itu pun
aku mampu tuk mengenangmu
darimu kutemukan hidupku
bagiku kau lah cinta sejati
yea ohh

bila yang tertulis untukku
adalah yang terbaik untukmu
kan kujadikan kau kenangan
yang terindah dalam hidupku
namun takkan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupmu
yang tlah terukir abadi
sebagai kenangan yang terindah
(by: samsons)

Comments

Anonymous said…
huhuhu..mari menjiwang...
kakLuna said…
siapa donk....
ayu_mkay said…
saper yang nak pergi dan saper yang kena tinggal pergi..? cer citer skit yu, jgn dok nangih2 gitu.. tak comey tau :)
zino said…
siapa yg pergi siapa yg tinggal ni? hehe
siapa yg pergi, siapa yg tinggal ni? hehe
Sastri said…
pergi ke mana kawanmu itu?
NBK466 said…
Tuh ler...angin tada...ribut tada..update tada...tiba2 mau nyanyi...piching kelaut pulak tuh...he..he.he.. Jgn mare aaa... Cuba cite sikit ujung pangkalnye, baru ler den pehe....
Anonymous said…
ayu.. aku teka, ni mesti utk ina... hahaha.. kite kumpul duit p jenguk ina. aku nk p time spring. hahahah

-ezzah-
Ayu Mohamad said…
Oren : huhuhuhuhuhu rendunya aku sama kamuuuuu..

Luna : kawan baik akak lerrr... hehehe

ayu_mkay : hehehe my bestfren...
dia nak pergi further study..

Bro Zino & BP : bestfren saya tinggalkan saya hehehe

Sas : dia nak ke luar negara
Ayu Mohamad said…
Bro NBK : heheh tu laa tup tup nyanyi2 plak yerrr hehehe

Ezzah : yaaa uhuk uhuk uhuk uhuk
Ayu Mohamad said…
kawan yang sama-sama belajar masa matriks sampaila degree pastu bersusah payah tgh2 mlm study untuk master...akan meninggalkan saya utk buat phd.

kalo aku tak dpt gomen ni sure aku pon akan ikut jejak langkah dia..

uwaaaaa piluuu hati kuuuu... kali ni dia yg pergi dulu :)

takpe kamu nantikan aku yer Ina..
NURAZZAH8 said…
salam perkenalan.
Begitulah lumrah alam...setiap apa sahaja ada pasangannya, ada yg dilahirkan dan ada yg meninggalkan, ada senang dan ada yg susah, ada yg pergi dan ada yang kembali..

Can I link ur blog to mine?
TQ.
arianna adrizal said…
aduh.. lagu syahdu.. tumpang menjiwang skaki. huhu ;D

Popular Posts