Doakan dia...:(


Assalamualaikum wbt,
Kengkawan, doakan sepupu aku (abang si Yatt) selamat...
He had an accident pagi tadi masa on the way nak ke pejabat.
Dia dirempuh oleh lori dan disebabkan nak mengelak dia langgar seorang perempuan india. Perempuan tu patah kaki and gigi
Cousin aku pulak..cedera parah..and koma.
Tadi mak aku call bagitau doktor tengah buat scan kat kepala dia.. Yatt dah terus ke Hospital Seremban.
And baru kejap ni my mom inform plak bagitau doktor kata dah takde harapan.. kalau buat oepration pon memang takde harapan dah...Allahuakbar.. sedeynyaaaaa ... keluarga kami jarang yang eksiden sampai teruk-teruk macam ni..dah la he is the only anak lelaki in the family.. and anak sulung.. aku sedey sangat. eventhough jarang jumpa but kami memang close dengan cousins..be it belah my abah or my mom.. memang rapat.
Lepas zohor, abah aku akan jemput aku, then Siti kat Putrajaya untuk keSeremban. Aku doakan agar Allah permudahkan urusan kami sekeluarga.. aminnnnnnnnnn
Dah inform hubby dah tadi... mudah2an cousin aku tu dipermudahkan Allah dalam apa jua yang berlaku pada nya.. kalau benar belum sampai masanya biarlah dia sembuh dengan cepat.. tapi jika sebaliknya itu takdirnya... kami redha Ya Allah..... dan kami percaya sesungguhnya itu lah yang terbaik buatnya...aminnnnn

Comments

Akuro ® said…
Ya Allah.

Akuro turut bersimpati Kak.

Moga Allah kurniakan yg terbaik buat ur kazen.

Doa banyak2.
NONIE AZIZ said…
Harap dipermudahkan perjalanan yang terbaik utk Abang Yat.
Anonymous said…
Ya Allah...berderau tul kalo dengar cerita eksiden..

semoga abang Yatt cepat sedar..
RaFFLeSiA MeRaH said…
harap abg yatt cepat sembuh, kita sumer just boleh doa yg terbaik buat dia...sabar byk2 yerrr....kita serahkan segalanya pada Dia yang satu....
Akuro ® said…
Innalillahi wa innailaihi roji'un.

Akuro dpt tau dr Ajim yg Abg Yatt dh xde mlm td.

Moga Allah cucuri rohnya...

Al-Fatihah.
Akuro ® said…
Tried to sms u but pending kak...
kakLuna said…
setiap yang hidup pasti akan mati....hari ni giliran dia...esok2 giliran kita pula...didoakan semoga Abg Yatt ditempatkan bersama2 para Solehin..
Sastri said…
sas doakan yang terbaik untuknya... aminnn...

Popular Posts