Entry caca merba

Assalamualaikum...
Sorry lama menyepi..(Ina hehe kamu tau kan aku tadak kannn jgn nak mengata aku occayyyy)
Been very busy lately.. takziah to Ezzah and Izam atas pemergian Mak Izam. semoga arwah diletakkan ditempat org2 beriman.. aminnnnnnnnn.
Just got back from Kuching last Friday... penat yang amatzzzz... Ina jgn lupa collect your ikan terubuk and kain batik Sarawak....ok...
Takde apa nak cerita ni cuma nak masuk kan gambar je untuk tatapan kawan-kawan..
Gambar masa dinner kat Shangrila and juga masa di Lumut aritu.. Kuching takde gambar hehehe sebab sebok keje and soping tikar Palembang hahahahaha
























Comments

RaFFLeSiA MeRaH said…
ehehhh...lomantiknyerrrr somi isteri niiiihhh, makanan hotel? fuhhhh...memang dah lame x rasa....
Anonymous said…
Ayu

Esok aku pi tidoq umah adik aku kat Gombak sebab family aku turun. Aku singgah umah mak ko nanti, boleh?

Ina-Mu
Anonymous said…
akhirnya kembali jugak mereka ke tanahair lalu menghapdet blog. hahaha.
bestnya jalan2. dpt tgk gamba pn jadila..

hehe.
debikdebuk said…
sedapnya makannn.... nak gi la shangri la esok...
NBK466 said…
Wah..cam pengantin baru tuh.. Sun glasses pun sama..he.he..he..
Anonymous said…
uiskkk jauh jenjalan cari makan :)
Sastri said…
waaa... mamam sedap ni... siap bergambar dengan replika ikan lumba-lumba lagi... kat mana tu ek?
RaFFLeSiA MeRaH said…
SILALAH MASUK KE BLOG AKU, ADER PERMINTAAN SKIT, HEHEHEHE...
Kopi Suam said…
Ayu muka hang lain le dalam gambo kali ni nampak cam berseri-sei le pulak..heehh honeymoon lagi kaa...syiokkk...aku suk gak gi kuching..
Ayu Mohamad said…
RM : kami mkn rumput rampai hehehe

Ina : okeh.. sudah diambil kan? heheh

SLina : hehe begitu lah seadanya :)

DD : hahah pegi jgn tak pegi :P

NBK : sunglasses tu tadak power hahaha dah le saya rabun hehe beno nya tu kwn hubby yang punya :)

Alin : alaaa atas urusan kerja laa :)

Sas : kat Lumut.. jom gi Lumut jommm

RM : ok aku gi..

Zirap : aku bukan p honeymoon le aku gi kerja :)

Popular Posts