Happy Bday to u!




Assalamualaikum..


It was her birthday.... yup.... 11th August 2007 .. We had dinner at Satay Hj Samuri Taman Melati on that day.. seronoknyaaa... dan sedapnyaaaaaaaa satay itu hehehehe. Thanks juga to Yam and Chomb sbb datang.

To Ina, Semoga kamu dan Ija sentiasa dalam peliharaan Allah selalu..moga dipermudahkan segala urusan, moga dipercepatkan bertemu jodoh dan semoga perahabatan kite kekal hingga ke akhirat kelak.. aminnnnnn

For My Best Friend





This is for you,
my best friend,
the one person i can tell my soul too
Who can relate to me like no other
Who I can laugh with to no extents,
Who I can cry too when times are tough,
Who can help me with the problems of my life.
Never have you turned your back on me

Or told me I wasnt good enough
Or let me down
I don't think you know what that means to me

You have went through so much pain and you still have time
For me.
And I love you for listening even when inside
YOU are dying
And I look up too you because you are strong, and caring and beautiful.
Even though you don't think you are.
And I hope you know that I am always here

To listen to you laugh and cry and help
In all the ways that i can
And I will try to be at least half the friend you are
To me.
I hope you know I would not be the person I am today,

with out you.
my best friend.




Comments

kakLuna said…
kak Ayu mmg seorg sahabat yang baik! :)
Ayu Mohamad said…
Luna : kami kawan dah lama banget sih! :)luna pon kawan akak jugak :)cuma dah jarang ber YM sbb akak pon dah jarang berkesempatan hehehe.. nanti next time bila ade masa kite chat sesama
NBK466 said…
Lum temu jodoh yea Ina...abe NBK kan ada..he.he.he..
debikdebuk said…
epui besday.... pesan kat kawan tu ingat la kat umur tu. heheheee
Ayu Mohamad said…
NBK : waduhhhh abg seniorku ini heheh sabo jek laaaa

DD : dia ingat umur dia tuh hehehe and dia pon ingat semuanya ditangan Allah :P
Anonymous said…
Ayu

Thanx for the satay treat and thx for the wish and dedication. Most of all, thx for being a real friend.

Luv,
Ina
Abang Long said…
Berapa tahun usia kawan tu ?
cikdinz said…
untunglah sape yg jadi kawan ayu ni. baik nya pada semua orang...
Unknown said…
happy birthday to ur fren..

hj samurisatey tu selalu tu i gi ...my house dekat situ jer..hehehe

on 11 aug tu i was there too at around 6pm...with anggerik merah.

cheers,

idham
Sastri said…
sedapnyer sateeee.... bertuahnya kawan Ayu nih... selamat hari lahir yea...
Mak Su said…
salam perkenalan, assalamualaikum.. selamat hari lahir utk kawan tu juga
Kaklong Syikin said…
salam,

hepi besday utk kawan Ayu.

alfatihah pada arwah pak sedara.

Popular Posts