Jauhhhhhhhhhhh.......................

Salam...

Pagi tadi kluo umah dah 6.37am .. aku nak kene isi minyak.. menyesal plak tak isi malam tadi masa on the way balik daripada carefour tu... adehhhhh.. takpelaaa lagipun malam tadi dah penat pon..
Rupanya aku bleh je survive kalo jalan sengsorang beli barang pon.. tapi... uhuk uhuk uhuk.. kalo abang ada kan best.. uwaaaaaaa.... aku dah kene belajo terima hakikat yang hubby mungkin akan kene dok kapal lepas abis course ni.. sebab kalo ikutkan sejak kawen memang dia selalu terselamat tak dok kapal.. well kena la aku biasa-biasakan diri..
Limahhh oooo limah (ngko baca ke blog aku nih hehehe takpe aku suh Jijo bgtau kau suh baca hehehe Jijooooooooooooooo jgn lupa bgtau eh).. best le ngko Limah takyah berjauhan lama-lama.. uhuk uhuk aku kene uwaaaaaaaa
Eh aku kan tabah... mana bleh aku sedey-sedey.. ramai jugak la aku dengo yang jauh-jauh ni tapi boleh aje survive. yang penting hati masing-masing la..
cuma yang untung nya aku.. I stay with my parents + adik beradik and ini membuatkan aku tak la kesunyian compared to ada sorang kawan aku tu. Nak bersalin pun gi sendiri.. naik teksi sendiri... sian dia.. baby kedua pon sama tanpa suami di sisi.. orang lain yang qamat dan azankan baby.. isk sadisnyaaaaaaaaa..
Takpe.. takpe.. aku dah ade geng.. Ain.. opismate aku.. hubby nya kat Dubai sana.. so kalo apa2 hal aku ade la geng nak jenjalan hehehehe...
Oklah taktau nak update apa.. cuma meluahkan rasa aje..
p/s : Hari ni ujan lebat semua orang sampai lambat and basah kuyup

Comments

Anonymous said…
huhu.,
Sat lagi boleh buka kelab "isteri berjauhan dengan suami"
Qaseh Bidadari said…
sabar ye kak ayu..dah tugas kan...
Ayu Mohamad said…
Mazudi : hahah itu laaa agaknyaaaa

MRanggie : ye laaaaa sabo ler ni uhuk uhuk uhuk
yep... aku pun ama ayu.. kalo g soping sengsorang misti cam tak besh.... padahal kalo sengsama pung misti kena bebel je sebab lama sgt dok membelek.. ekekekekeke
Ayu Mohamad said…
Syd : tuh laaaaa kene gak nak ade peneman kannnnn kannnnnnn aku ok je syd tapi hubby aku jenis yang teliti sket kalo membeli hehehe terbalik hehehe
Alinlai said…
nanti jgn dok sedih2 plak... hang kena ceria2 gak w'pun jauh dgn cik abang hang... OK :)
Ayu Mohamad said…
alin : tuh laaaa aku dah kene bersedia dah dari laaaaaaa ni...
KakNi said…
Salam Ayu, sabar lah ek... akak pun weekend wife jugak sekarang, mula2 terasa, lama-lama terbiasa....
cendawanintim said…
ye ler, kita bersyukur kerana ramai yang berada di sekeliling kita yang sayang kat kita nih kan...

saya doakan awak hepi2 selalau..amin.
aNIe said…
Ayu...akak pun ada kan...? Kita sama geng lah...abang akak pun kat Jeddah...so...jgn le sedih2 ye...hehehe
zino said…
sabau je lah... zino ada jemputa ke lumut ni kenduri kawin anak sahabat lama.. zino tanya boleh naik kapal tak? dia kata boleh nanti arrange kan.. hehe
Ayu Mohamad said…
Kak Akuni : kak, sekali sekala yg rasa sunyi nya tu.. sib baik dok ngan family kalo idak lagik le sunyiii uwaaaaa

CI : itu laaaaa mudah-mudahan.. aminnnnnnnn.. moga2 ceria dan bahagia selalu.. TQ
Ayu Mohamad said…
Kak Lady : ha ah eh.. suami akak di Jeddah sana lagi jauhhhhhhhhhh kannn.. ok jgn sedey-sedey..

Bro Zino : hehehe ye le sabo ler nih... kalo tak sabo hehe lama dah terbang ke Lumut.... wahhh nak naik kapal eh hehehe saya blom berkesempatan lagik tau :)

Popular Posts