Akhirnya.. ku kembali jua...

Assalamualaikum...


it has been so loooooooooooooooooooooooooooooooong since I updated my blog...
Yeahhhhh..... I couldnt tahan anymore with the leteran from her...

The updating mood was gone and I can do nothing about it (eventhough ada org dok beletiaq suh update.. ) until yesterday.. finally.... berjaya jugak menukar my blog skin (ni pon ikut cadangan si dia laaa....).. sib baik si dia tu kata ok.. dia suka kaler nih heheh so ok la.. :)

I take this opportunity to wish 'her' the very best of luck in her IELTS exam on this saturday..
I know you can do it!
Baca bismillah byk2 no...
mudah2an berjaya..
aminnnnnnnn

To Yop.. semoga cepat sembuh..

take care..

Comments

Anonymous said…
sukurrrrrr, meks sujuddss dah berupdate ehehehehe. TQ ayu

Ina
Anonymous said…
ayu, at last berupdate gak.. punye jenuh aku duk bukak blog ko ni. wei.. yop sakit apa? dia tak habaq kat aku pun.
Kopi Suam said…
ahahh lah yu berkurun bebeno...sawangnya tak dah setebal mana gamaknyeeerr
Ayu Mohamad said…
Ina : hahahaha akhirnyaaaa yaa :P gud luck ok!

Ezzah : ina yg bgtau aku.. dia operate apa tah hempude ke apa.. aku lupa. aku lom call dia lagi.. dia pon mmg takde inform kite. dia di ampang putri

Zirap : mmg tebal giler sawangnya.. bukan setakat tak update.. aku nak jenguk pon malas hahahaha

Thanks kengkawan.. :)
Puteri Satu said…
ha..aku ingat ko tak reti dah nak update blog ko nih...aku dok jengok..tak update..dok jengok lagi tak update gak..hari ni yess...dah update...syok sangat la tu keje kat tempat baru..sampai blog pun hang tak update...eiii...
Ayu Mohamad said…
PS : hehehe bila nak mai raya umah aku.. hang kata umah cousin hang sama tempat dgn umah aku.. kak hang dah menikah ka blom? aku blom berkesempatan lagi meng war2kan kehadiran aku kembali di dunia blogging ni heheheh
Alinlai said…
lawa sungguh kaler blog ni... aku tau hang dok renovate sebab tu lama tak update :) selamat beraya sakan
Ayu Mohamad said…
alin : dak silappppp hahahah aku baru ja renovate.. tujuan utama renovate sbb nak bg semangat kat diri sendiri utk update hehehehe.. selamat ari raya
cikdinz said…
manalah pergi si ayu. akhirnya update gak...
Sastri said…
welcome back Ayu... :D

i like this colour too... nampak tenang dan feminin... :D
Cik Tat said…
nak mai sini ka..?
Ayu Mohamad said…
CD : hehe akhirnya.. ku update juaa :)

Sas : tenkiu... rindu nak jenjalan kat blogland ni.. sas suka jugak eh color nih hehe ok settt!!

Jem : kawan aku ade kat jepun dia area tokyo.. aku suh dia carik hang hehehehe
Anonymous said…
Sib baik ko dah update blog ko kalo tak mau gak wa hantar RPG kasi bom blog ko ni :P

Su
Ayu Mohamad said…
su : hahahaha jgn gitu dong!!!! hehehehe

Popular Posts