%$#@@*&^%$#@

Assalamualaikum.....

Kalo dalam dunia pekerjaan ni kene ade pengaruh ker?
kalo ade.... kite kene cari ke pengaruh?

setahu aku laa...
asalkan kite tak buat jahat
asalkan kite ikhlas
asalkan kite jujur
asalkan kite buat keje kite
tentu takde orang akan kacau kite kannnnnnn

yang aku tau aku buat keje aku
kalo salah aku kene marah (tak caya tanya ex boss aku Sue hehehehehe)
bila kene marah baru aku improve
baru aku bleh buat keje dengan betul..
aku tak kisah pon kene marah kalo mmg betul aku silap

hairan sungguh..
camne ek aku di dikatakan nak cari pengaruh...
beso mana la sangat pengaruh yg bleh dapat ponnnnnnnnnnn
lain le kalo aku cari pengaruh Pak Menteri ke kannnn

lagi satu....
I dont give a damn about ur love life!

the end.

Comments

kakLuna said…
anggap itu salah satu cabaran dalam kerjaya akak, dan sebagai satu cara akak belajar menghadapi kerenah manusia yang pelbagai.yang penting akak di pihak yang benar. manusia memang selalu begitu, selalu tak puas hati dan sentiasa mencari silap orang lain.

akak..maaf la aritu tak dapat jumpa akak pun. Am balik keje lambat, saya nak confirm kat mana, pukul brapa pun tak berani.

lain masa insyaAllah kita jumpa.
Anonymous said…
kenapa ni kak?sabar k cayang...seme dugaan..biarlah org nak cakap ape..janji kita di pihak yg benar...
Salam, lama tak jengah sini.

Kalau dalam bidang bisnes apatah lagi kontraktor, memang kena cari pengaruh. Isk!
hmm...sabar key kak ayu..
zino said…
pengaruh tu penting.. itu politik tempat kerja.. kena ada tu.. utk survival di mana kita bekerja..

hehe
Anonymous said…
uikk
ermm marah bebenor tuh...

pengaruh every where ade..

aku nak tanya ayat last nih..
hang ade kacau boipren/gelpren dia ke hehehehe

" aku"
Ayu Mohamad said…
Luna : takpe akak faham. lagipun akak dtg pon mengejut kann :) pasal pengaruh tuh yup.. I take it as a challenge in my career. thanks Luna

Era : ha ah tuh la bio laa ek nanti dia sedar la tuh

BP : heheh kite bukan kontraktor heheh so tak kisah le pengaruh2 nih kannn

ABB : sabo leee ni :P
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : tapi saya percaya pengaruh tu benonya akan hadir dengans endirinya bila org percaya kan kerja kite dan tau hasil kerja kite mcm mana kannn

Ina : later aku cerita kat kamu.. panassssssssss
Ummi M.I.M.S said…
ummi tk tau nk komen apa.. tp kan, kak ayu.. apa2 pun.. pedulikkan sumer tu.. asalkan kite betul dan x nyusahkan org yg kite sayang.. sudah...
Ayu Mohamad said…
UYM : yaaa tepat sekali.... asalkan kite buat kerja betul dah ek
Sastri said…
biasa laa... orang takleh nak tengok orang lain senang... buat pekak jer la Ayu... sabar yea...
nawalraudhah said…
mana2 tempat ada org camtu...sabar je la hadapi kerenah2 mereka ni...InsyaAllah kita jd lebih matang...selagi kita betul tak payah susah2 pengaruh tu dtg sendiri janji kita jujur dan ikhlas dlm apa jua kita buat...:)
shafarina said…
Sabau ajerlah kak. Anggap aje diorang tu dengki kat kita. Kalau dia sayang kita, esti dia tegur elok2 dan bukan tuduh macam2 kan.

Kalau betul akak cari pengaruh, lama dah naik pangkat kan kan.

ps: ke sebab musim SKT nih.. hehe
cikdinz said…
nak kena luku ke hapa. orang kena marah dgn bos, sedap je cakap buat pengaruh...

jeles ke hapa. pergi lantak lah orang nak berpengaruh.
Ayu Mohamad said…
Sas : haa tuh laa memang ponn ni pekak kan telinga, bisukan mulut dan tuli kan mata.. janji keje ok :P

Nawal : itu laaaa
Ayu Mohamad said…
Wan : hahahaha memang tgh sebok updet SKT ni heheh jenuh nak ingat ni tugas2 yang diarah dari masa ke semasa hahahahaha.. tapi kes ni tadak kene mengena dgn SKT kekekeke tapi ade kene mengena dengan kisah cinta :P

CD : kalo bleh luku kan senanggggg :)
Anonymous said…
Tenang Ayu. Ok what kalau berpengaruh. Yang penting hati mesti baik.
Ayu Mohamad said…
Mazudi : hehehe :) tapi tuh la pengaruh tu datang sendiri dan bukan dicari2 kannn :)
Udy said…
kekeke:)
Ayu Mohamad said…
yudy : ye laaa :P

Popular Posts