Gambo-gambo hehehehe

Tak tau nak update apa.. lagipun tgh mood risau ni.. sepupu aku eksiden ahad baru ni. sekang ni masih di sepital.. and nak dijadikan cerita dia eksiden di highway dekat Nilai dan dihantar ke sepital Seremban.. wad yang sama dengan arwah Along (abg Yatt) dan arwah pak ngah.. dengan katil yang berdekatan.. doakan semoga cousin aku si Shahrul tuh selamat yerrr.. muka dia yang teruk.. hidung patah, tulang pip dua2 belah retak. rahang pon patah. gigi dia byk yg patah. doakan yer kengkawan...

Bawah ni gambo masa jamuan hari raya unit aku and Bahagian Tek. Maklumat.
esok akan upload lagi gambo2 yg kat kamera org lain yer :)
















Ina kamu nak tak buat mcm ni? kalo nak meh bwk baju kat aku.. :)

Ok lah kengkawan..

take care

Comments

Akak tiara nk wat camtuh..tapi leh ke siap sblm ari ahad neh??

:D

Kami doakan smoga sepupu akak sembuh secepat mungkin.. insyallah
cikdinz said…
harap semuanya ok.

apa menu majlis hari raya. sini lambat sket. khamis ni baru majlis.
Ayu Mohamad said…
ABB : budak bertuah! kene le bg awal2 cik adik oii.. tapi nak bg nya mcm mana? nanti akak cuba tanya akak yg jahit tuh .. kalo betul2 nak lerrrrrr

CD : ooo laa dah abis dah Syawal nih hehehehehe menu nya menu makanan raya lerr hehehe and ade nasi beriani jugak.. yummm yummm
Anonymous said…
ayu.. ni aku mai dah melawat blog hang ni.. lain kali selalu laa update cam ina... hahahahaha.. rajin laa aku mai..
-patin
Sastri said…
sas pun doakan semoga sepupu Ayu cepat sembuh...

cantik laa lengan baju tu... berapa Ayu amik upah ni?
Kaklong Syikin said…
salam ayu,

moga sepupu ayu cepat sembuh
Ayu Mohamad said…
Patin : yaaa aku akan cuba sedaya upayaaa :P

Sas : thanks sas.. moga2 dia cepat sembuh...pasal baju tu kalo kat lengan mcm tuh dua belah = RM35. berminat? meh email srm.ptm@mod.gov.my tapi bukan kite jahit tau... ade akak kat opis ni..

Kak Syikin : salam kak.. dah sihat sepenuhnya ke tuh hehehehe tuh la moga2 dia cepat sembuh aminnnn
Alinlai said…
Uisk cantik le ... bleh ke kalau aku pos sepasang dua untuk pakai bulan 2 nanti bleh siap ka? 2 pasang RM70 kalau sampai bawah baju berapa? [lengan + bawah baju}
Ayu Mohamad said…
alin : bawah baju nanti aku tanya kat kakak tuh.. kalo nak pakai bulan 2 buleh sangat laaaa.. hang betoi ka nak pos? kalau betoi hang email aku dulu.. nanti aku bg address umah... okeh?
Anonymous said…
Semoga kazen awak baik baik jer nanti.
Ayu Mohamad said…
mazudi : thanks :) dia dah dibenarkan pulang. tapi akan dtg smeula untuk buat operation di bahagian rahang dan gigi
WRA said…
eksiden motor ke apa tu Ayu?

Lama tol akak tak jenguk sini...siap dah tukar template lagi...akak suker bunga tulip tuu hehehe...actually jenguk gak sekali sekala tapi tak hantar komen ...
Unknown said…
salam kak ayu.

akak pandai buat beading ek?
amik tempahan tak?
Ayu Mohamad said…
Kak Wan : tuh laa bukan kak wan je tak jenguk hahaha tuan rumah pon malas nak jenguk hehehe.. nak bg ade mood saya pon tuko le kaler background hehehe. eksiden moto kak..

Kema : salam.. bukan akak yg buat tapi akak kat opips akak nih ha.. nak tempah ker?
Abang Long said…
Salam hormat. Apakhabar ? Ada teka teki di blog abang long, cubalah nasib ....
Ayu Mohamad said…
Abg Long : salam.....alhamdulillah sihat walafiat...baikkkkkkkkkkkk (ikut nada sinchan) saya akan cuba jawab teka teki itu
pB said…
Yu ...

Kak pB doakan agar sepupu Ayu sembuh .

Kak pB dah lama tak berniaga frozen food tu..
Tak byk permintaan ...

Lawa lengan baju tu ...
Kalau nak jahit, camner nak hantar???
Ayu Mohamad said…
Kak PB : laaaaa ye kerrr.... hmm takpelaa :) kak kalo akak berminat nak jahit tuh kalo nak bg bajunya akak bleh ke bagi kat suami saya.. dia sekang ni kursus kat Hotel Armada sampai end of this month... nanti nak pulangkan balik tuh kalo sempat saya kirim aje kat hubby kalo idak kite jumpa la kat mana2 :) amacam kak?
owang hari ni nk gi beli bead's yg bleh lekat2 tuh..huwaaa esok dh nk gi dah.. tak sempat ar glamer2 camtuh
Ayu Mohamad said…
ABB : kalo nak cepat kene le pakai yg lekat2 hehe lekat betol2 tauuu nanti tgh glamer2 hahah tetiba jer ade yg tercabut hehehehehehehehe
Anonymous said…
Beb, semoga Shahrul selamat ye .... btw wa suka jahitan manik kat lengan baju mu, nanti kalau wa jadi nak kawin mu sponsor jahit labuci lip lap tu ye (",)

Su

Popular Posts