It's our 3rd Anniversary...

Assalamualaikum...

3 tahun lepas, at this particular hour 7.30am I was so busy preparing myself for the akad nikah ceremony. Nervous, excited and happy. The night before we(me + Ina + Maz + my sisters and cousins) had our 'pakai inai' session. Aku yang nak kawen ni memang le kena pakai inai kan.. ni dengan orang2 lainnya lagi sebok jugak nak suruh Ina pakaikan hahahah aduhaii mengalahkan pengantin. lepas tuh nak p toilet punyalah payah sebab inai penuh kat kaki dengan tangan hehehe...


Selesai acara akad nikah di masjid dalam pukul 11.00am aku terus bergegas balik ke rumah sebab nak bersiap untuk acara membatalkan air semayang. Aku tak masuk dalam masjid sebab peot masa tu :P


Lepas Zohor pulak acara makan beradab dan bersanding. hehe beno nya idak le bersanding pon cuma aku buat pelamin untuk aku amik gambo je dengan hubby dan kengkawan :)

The event went well.. ramai gile org datang. maklumlah.. mak dengan abah aku bekerja so kengkawan dorang ramai dtg. kengkawan aku, kengkawan adik2 aku.. memang ramai leeee. alhamdulillah makanan cukup2.. ngam2 leee.. takde lebih takde kurang :)




And today.... am celebrating our 3rd anniversary..
moga-moga Allah murahkan rezeki kami, berkati hidup kami dunia dan akhirat, rahmati kami, serta berikan kami zuriat yang kelak menjadi anak2 yang soleh... aminnnnnnnnnn

Buat Abang Tersayang,

I just wanted to say I love you
and I'm looking forward to our future times,
I'm proud of the past,
I'm enjoying the present,
in truth,
I have so many reasons for these rhymes.

I've always said there are no words,
there are no words to express just how I feel,
but just because the language hasn't yet been invented ,
it doesn't make those feelings any less real.
So, I'm going to give you my best,
from the very heart,
because really I just want to say I love you,

Lots of loves,
-Ayu-

Comments

Anonymous said…
happy anniversary...semoga semoa doa yang ngko panjatkan tu akan termakbul..insyaAllah..
Qaseh Bidadari said…
hepi anniversary...semoga impian akak akan tercapai...
Ayu Mohamad said…
Oren : aminnnnnnnnnnnn.. tenkiu very-very much...

MRanggie : aminnn.. :) thanks yer
Anonymous said…
ayu.. happy anniversary.. aku doakan yang terbaik untuk hang.. moga 'impian' kita jadik kenyataan.. :)
Ayu Mohamad said…
patin : tenkiuuuuu.. ye sama2 la yerr :) aku pon selalu doakan utk kite berdua
Anonymous said…
aminnnnnnnnnnnnnnn

*aku mengaminkan utk semua doa2 yg ko dapat dan bakal dapat*

Ina
cikdinz said…
hepi eniveseri to ayu.
semoga jodoh kekal ke akhir hayat.
semoga menjadi soleh dan solehah...
Ayu Mohamad said…
Ina : and aku terus mnedoakan untuk kamu pula agar mendapat apa yang kamu impikan.. aminnnn Thanks..tima kasih atas segala penat lelah kamu menolong aku pada masa tu.. aku akan ingat sampai mati!

CD : aminnnn.. tenkiuuu
aNIe said…
Selamat hari ulangtahun perkahwinan yang ke 3 buat Ayu...semoga jodoh ayu berpanjangan hingga ke akhir hayat...dimurahkan rezeki dan bahagia hendaknya bersama keluarga tersayang...
nawalraudhah said…
amin....semoga doa akak akan termakbul..insyaAllah apa yang dihajati akan tercapai...semoga berbahagia selalu...

nak celebrate kat mana tu?...sibuk je saya nak tau ek:)
Ayu Mohamad said…
Kak Lady : thanks akak.. mudah2han semuanya tercapai aminnnnn

Nawal : aminnnnn tenkiu very2 much :) celebrate?? mmmmm ade laaaaa heheh rahsiaaaa :P
akak.. oo akak... malam ni dinner mana??? hihihihihihihihi.. sib baik malam rabu kan kan kan..larikkkk...

anyway kasih sayang itu tiada ukuran dengan apa pun, kebahagiaan itu bukan boleh dinilai dengan apa pun.. harta, zuriat, itu semua sebenarnya milik allah.. andai ditakdirkan kita bahagia begini ini jua dengan kehendak allah.. Bahagia itu milik allah..

Hug akak.. kuat2 malam ni nak gi skodeng akak...keh keh keh..
shafarina said…
Tahniah Kak Ayu.

InsyaAllah bahagia dan berkekalan sampai bila2 ek ikatan ni. Bak kata orang sehidup semati gitu.

Semoga dikurniakan zuriat yg soleh. :D
Ayu Mohamad said…
ABB : ade laaaa sebok laaa tuh hahahaha nak sekodeng eehh.. cuba lee kalo nampak hahahaha anyway Thanks yer.. thanks jugak sbb sms tadi :)mudah2an semua doa2 kite akan dimakbulkan aminnnn...

Wan : aminnnnnn... tenkiu very much yerr...
Alinlai said…
Tahniah :) insyaAllah panjang jodoh dirahmati Allah selalu dan sejahtera dunia akhirat aminnnnnnnn !!! untuk doa 'tu' :)
arsaili said…
tahniah..semoga berbahagia ke ujung nyawa
Anonymous said…
Selamat Ulangtahun Perkahwinan.. Moga kekal bahagia...
KV said…
hepi 3rd eniveseri ayu. Moga bahagio sokmo deh!
13may said…
Tahniah!
:)
Sastri said…
wa'alaikumussalam...

congratulations and happy 3rd anniversary... semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat... :D
manjernyerrr
Puteri Satu said…
apapun...tahniah anniversary ke-3..alhamdulillah...semoga doa2 yang ko panjatkan...akan dimakbulkan tuhan...insyaallah ada rezeki ko nanti...aku sentiasa doakan untuk ko...

entry kat bawah tu...aku nak tergelak baca...hidup2 aku ingat betul ko nak pi obersi tu....sabar jekla...

weh...bos aku yang ko kenal tuh...kuat auta ek...? wawawa...sempat ngumpat..ampun..ampun....
Tahniah! Selamat Ulangtahun.

Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.
hayad said…
hepi anniversary kak ayu! :)
Ummi M.I.M.S said…
happy anniversary to both of u...
semoga cahaya kebahagiaan terus menyinari hidup kak ayu.. amin
Ayu Mohamad said…
alin : aminnnnn.. dan doa 'tu' juga untuk hang tau! mudah2an dimakbulkan Allah taala.. aminnn

arsaili : aminnnn tenkiu very much :)

Ajzie : yerr... terima kasih banyak2..

KV : timo kasih.. moga KV denge cik abe dan anok2 pon bahagio selamonyo

13May : TQ
Ayu Mohamad said…
Sas : terima kasih yerr.. lepas ni tunggu Sas dgn BP plak yerr :P

LC : hehehehehe

PS : tenkiuuuuu tenkiuuu very much.. hmm kuat auta tu aku tak berani nak kata la sebab dia tak pernah auta aku hehehe

BP : terima kasih yerr... tunggu awak dengan Sas le plak sambut anniversary lepas nih hehehe
Ayu Mohamad said…
dayah : thanksss Dayah

UYM : aminnnnnn.. mudah2an Allah makbulkan.. aminnnnnn terima kasih yer :)
ayu_mkay said…
tahniah & selamat ulangtahun untuk ayu & suami.

semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

:)
Ayu Mohamad said…
AMK : terima kasih.. mudah2an .. aminnnn
akak oo akak hapdet ar.. apa citer malam rabu tuh..sesenyap jer.. tepek the piccies.. gmbar lovebite kalo ada.. hihih larikkkkkkk

adeh.. penat ar larik akak.. tak mo larik ar akak nk bab orang bab ar..
RaFFLeSiA MeRaH said…
waaaa...tahniah...saat2 tu x kan luput dari ingatan yer...romantik la ko nihhh...apepun tunggu kad aku yer....ramaikan pulak majlis aku nanti tau....
achik said…
hepi anniversary kak ayu.. semoga bahagia selamanya.. :)
Ayu Mohamad said…
ABB : hahaha lupakan semua itu lupakan lahhh hahahahahaha...

RM : kad ngko ke yang dah sampai umah aku tuh? yang Maran tuh eh?

Achik : tima kasih banyak2
Anonymous said…
Beb, semoga jodoh ko berpanjangan hingga akhir hayat k....

Lancome
Bailey said…
hai kak ayu. happy anniversary. semoga kekal hingga akhir hayat. amiinn... =)
Kopi Suam said…
tahniah Ayu semoga kekal hingga akhir hayat dan dikurniakan zuriat yang ramai. Amin

Popular Posts