Entry caca merba II

Salam...

Minta maaf banyak2 sebab masih banyak kerja yang belom selesai. maka bila ada masa blog ini baru lah diupdate yer (pagi tadi hubby sms kata ade orang tak update blog dah lamaaa uwaaaa.. Ina.. bukan kamu aje jadi reminder aku..uwaa)

weekend baru ni ke lumut. Plan asalnya hari Jumaat bersama-sama ke Lumut dengan rakan sekerja (Miza dan kak wa) memandu ke lumut (atau shud I say Manjung hehehee) entah mcm mana masa petang khamis tu, aku call Markas Bantuan di lumut sebab nak tanya pasal surat yang dihantar dah tiba atau belum dan tiba-tiba team leader aku ckp why not aku terus ke Markas bantuan dah alang-alang aku balik ke sana.. aku jumpa boss aku and she said ok and aku diberi cuti tanpa rekod on friday. so plan pon bertukar daripada memandu kepada dipandu :) maka naikla aku dan miza bas ke manjung.. yaaa.... kerja dan pleasure digabungkan bersama-sama.. i likeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P

sunday baru sampai ke KL semula. isnin dah kerja.. kepada Tiara, sorry skype tu akak tak sempat nak jawab sbb masa tu nak gi meeting and kebetulan ade user call.. sorry eh..

Di bawah ni ade gambo2 yang tertangguh.. ade 3 majlis pertunangan. dimulakan dengan majlis pertunangan kakak sepupu aku, kak Linda.

. Mak dengan Danial sambil diperhatikan oleh Abang sayang



Tersenyum riang


tengah disarung cincinnya


anak-anak duyung :P


sedapnya cekelat tuuuuuuuu





Tikah dan ibunya yang sedang membuai danial


Danial sedang didukung oleh makciknya...


mak long dengan Danial


kak linda dan Abg Halim.

Ni plak majlis pertunangan di rumah Acik aku.. anak dia Shazana bertunang on the 6th (the day hubby kene ke Lumut)


Dikcik (adikku yg kat UPM) dengan Aja

aku dan aja


hantaran lelaki

wakil lelaki



yang tudung labuh tu makcik aku.. mak aja

bersama bakal mertua dan ipar duai nya

membetulkan susunan di saat2 akhir
Yang bawah ni plak majlis pertunangan sepupu aku sebelah abah. anak ochek Md Din aku. kami panggil dia Angah. seminggu lepas Aja bertunang. Angah pulak.. sib baik tak bertindan tarikh.

Angah dengan Kak jija

angah dan bakal mertuanya



yang kopiah putih dan rambut putih tu..heheh my father :)


Oklah.. see ya when I see ya... (entah bile la agaknya ek nak updet lagi ni... :P )

Comments

Qaseh Bidadari said…
WAH...MERIAH DGN GAMBAR YE KAK AYU...
Anonymous said…
kak yu awat posting gambo tuh huhuhuhu
cikdinz said…
nnt sibuk dgn majlis kawen lah yeik...
Ayu Mohamad said…
MR : hahahaha sebab tak de idea nak menulis hehehehe

Yatt : aik aku suke gambo tu comel

CD : yaaaa ujung tahun ni la plak seboknya.. tapi paling dekat kenduri kak Linda next week.. 2 feb 08 hehehe
zino said…
meriah nampak majlis tu..
Anonymous said…
Oo..sekarang ni musim orang bertunang eek.. Hujung tahun nanti kawen. Kan?
Ummi M.I.M.S said…
waa... skrg sibuk mjlis bertunang.. biler pulak sibuk mjlis kawennyer? hehhe
(ummi tgh sedih sbb adik ummi tunang raya cina ni tp x dpt balik... waaa)
Mamamanja said…
ape benda yg dlm bakul ada kaler warna warni tu kak ayu? kek ker? cam menarik jerk :)
Abang Long said…
Indahnya alam tika begini.
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : begitulah nampaknya.. majlis kecil2an tapi dimeriahkan oleh kehadiran sanak saudara :)

Mazudi : ade yg dah kawen ponnn :)

UYM : alaaaa ciannya diaa.. takpe.. masa kawen nanti boleh la jumpa

MManja : ha ah kek heheh cantik ek.. geram nak mkn


Abg long : tepat sekaliiiiii

Popular Posts