Sedey...

Salam..

aku sepatutnya gembira hari ni sebabnya?
- aku dah selesai Mesyuarat Jawatankuasa Pemandu GOE cuma nak buat minutes aje.
- aku dah boleh rileks sket sebab esok aku setengah hari di PICC ada Meeting Agensi Pelaksana GOE
- khamis pun aku ada lawatan daripada JPN- agak rilek sket

but yet I just dont feel right!
tak tau mana silapnya.. aku sedey.. aku taktau nape aku sedey giler..
or..
is it becoz of the pms symptom?
or..
becoz someone is leaving?
or..
maybe......am missing someone?

Ya Allah Ya Tuhanku.. Kau tenangkanlah hati hambaMu ini dan kau permudahkan lah urusanku didunia mahupun di akhirat kelak.. aminnnnnnnnn

Comments

Anonymous said…
Salam ayu...lamanya akak tak masuk kemari...pekabar?...Jgn sedey sedey...ceria selalu...PMS symptom ?
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Ayu Mohamad said…
kak lady : uwaaa akak itu leee mungkin sbb stress sket ko hehehe keje menimbun :)
DeLinn said…
sungguh la.. lamanyaa besday mak ko naa... kena wish lagi ka gini? :P

Popular Posts