Family Day

Assalamualaikum...
Semalam aku dan hubby ke Tiara Beach Resort *sorry yer MRanggie akak mmg tak sempat nak menyinggah and jumpa Mranggie..*
Dari Kl berkumpul di stesen minyak BHP Tol Sg Besi pukul 10.00am
Dah dapat semua barang2 keperluan dan soalan treasure hunt maka bergerak la kami ke sana sambil mencari jawapan soalan treasure hunt..
Dalam pukul 12 lebih kami selamat sampai di Tiara Beach Resort.
Hantar jawapan treasure hunt pastu terus amik kunci bilik. Letak barang2 and solat then we went out for lunch. balik drp lunch aku ajak hubby masuk kat tempat games ... kami lumba kereta hehehe pastu apalagi.. karaoke time! memang tghari sampai petang tu aktiviti bebas.
Petang tu ingatkan nak turun ke kolam nak berendam.. tapi disebabkan kolam yang penuh dengan manusia maka kami kensel le.. hubby bersauna.. aku nak bersauna tapi tak berjaya sebab penuh! sambil tunggu hubby sauna, aku dok pusing2 kot2 la terjump sape2 yang kenal.. sekali tu hehehe ternampak my new immediate superior heheheh aiyooooo so la the very small world! dia dengan family dia .. ade le teman berbual :)
Malamnya plak ade hadiah cabutan bertuah hehehe dalam byk2 hadiah yang kami nak tu, hubby telah berjaya memenangi barangan IKEA hahah yang berupa.. bekas isi baju kotor, alas kaki 2 helai, bekas letak plastik tu(which we already had one), tong sampah dan selimut warna hijau... kecewa le jugak hahaha tapi apapun patut bersyukur sbb sape nak bagi free kannnnnnnnn IKEA plak tu...kannnnnnnnnnnnnnnnnnn *ayat penyedap hati hahahahahaha
Pagi tadi plak ade sukaneka.. aku dgn aisyah jadi babysitter le jawabnya hahahah.. abih dah mak - mak baby semua nak gi bersukaneka :P
sempat la berendam lepas tuh.. naik bilik dlm kol 11 am then terus bersiap2 nak balik sbb hubby nak balik ke Lumut kan so we need to move fast le kan kalo idak lambat le balik.. kol 12 dah check out and lunch then balik. aku dan hubby serta kawan dia Usri and wifey (aisyah) yg first mkn and balik hehehe.
Sempat singgah ke rumah SIL kat politeknik... then pastu terus shoot ke KL. lepas tol PD hubby suh aku drive sebab dia ngantuk. well aku ngantuk jugak tapi mengenangkan hubby nak jalan jauh lagi so aku drive aje laaa :0
Tadi kol 2.45pm sampai KL and hubby terus balik Lumut. Now 5.15pm, hubby dah sampai Bidor.. lambat sket sbb hujan lebat katanya.
Oklah nak iron baju untuk keje esok.. hmmm 23 and 24 April ke Putrajaya ade kelas GOE. Kereta jabatan takde plak aduhaiii kene la drive. malas sungguh! apakan daya terpaksa le kannn.. sabo jek laaa.. tapi aku nanti nak mintak chiow awal bila petang hehehehe
Oklah.. bukan senang mood nak menaip ni dtg ni hahaha... ngantuknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Comments

Anonymous said…
ayu, kena bersyukur tau kalau dapat hadiah cabutan bertuah kat family day sebab saya, sepanjang hidup saya tak pernah dapat hadiah cabutan bertuah, walaupun ada ribu ribu hadiah.
DeLinn said…
syukurrrrr ada gak update hehehe
Ayu Mohamad said…
Mazudi : hahahaha yaaa betull syukurrrrrr alhamdulillah :0

Delinn : hahahaha sabo jek laaaaaaaa
NBK466 said…
Cite panjang2 takde gambo ek??? Takkan takde gambo badut yg buat animal baloons kat tepi pool kanak2 tuh? he..he.he..
Ayu Mohamad said…
nbk : alaaaaa tak bawak henpon ke bawah sbb nanti takde org nak jaga hahaha tuh yg takde gambo :P

Popular Posts