Happy Besday Mak...

Assalamualaikum....



Mak...

Selamat menyambut Hari Lahir yang ke 57 tahun..

Semoga Mak sentiasa dalam peliharaan Allah selalu, diberkati serta dirahmati Allah selalu...

Semoga Mak juga diberi kesihatan yang baik, dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki.. Aminnnnnn....


I luv u so much.....

This is for you...

Hadiah untuk mak aku dah bagi awal hahaha punya le tak sabo kekeke.. aku belikan mak 2 pasang jubah dengan sebentuk cincin bertatahkan batu delima.. aku tempah khas untuk mak. yang kelakonya.. cincin tu siap awal sangat.. bulan 2 dah siap hahaha aku tak sabo2 nak bagi haha so aku bagi le terus.. jubah plak aku beli ari Rabu.. tak sabo-sabo jugak nak bagi hehehehe terus le aku bagi mlm tu jugak kekekeke.. :)

Oklah.. till then.. selamat berhujung minggu.. have fun..

p/s : Abang.. I miss u so much!

Comments

Anonymous said…
ayuuuuu

lawanya itu bunga2 ayuuu warna warni sungguh ceria.. kalaulah aku ada kat sana eks.. aku mintak *buat muka tak malu, ndakkk jugakkk* ko bagi sejambangan ittewwwww

-hazel-
shafarina said…
hepi besday auntie :)

suker bunge ros 7 kaler tuh.. ada jual ke kat sini?
YuszTieY said…
bunga ori ker tu cam tak caya plak ader bunga asli warna cam tu...
hepy besday jugak untuk mak...moga allah sentiasa memberi kesihatan yg baik..amin
Alinlai said…
muda lagi mak hang ayu :) sebaya dengan kakak sulung aku ke ke ke... apa2 pun hepi b'day kat mak hang :)
NBK466 said…
WOW...POLANGI warno bungo eh...hebat...hebat...
Ayu Mohamad said…
Ija : hahaha kamu nak eh? heheh kene mintak drp Amran tu masa bulan 8 tau :P *jenuh le Amran nak gi carik hehehe)

Wan : gi le carik kat Petaling Street

Yusztiey : TQ :) yer semoga Mak diberkati dan diberi kesihatan yang baik.. aminnn

Alin : hang la yang muda nyaa hehehehe.. mak aku sebaya kak hang.. no wonder la anak-anak buah hang dah besaq2 kebanyakkannya :)

NBK : yooooo polangi warno eh! hehehehe
Qaseh Bidadari said…
hepi besday to ur mum kak ayu!
Anonymous said…
Lawa bunga untuk mak.
Happy belated besday untuk mak ayu.
zino said…
selamat hari lahir buat mak ayu...
Ayu Mohamad said…
MRanggie : toche! toche! hehehehe

Mazudi : Tuh la lawa kannnnnn.. thanks Mazudi

Bro Zino : Thanks Bro Zino..
Kopi Suam said…
Ayu...kim salam mak hang cakap aku kata happy birthday semoga panjang umur dan murah rezeki..

cantik bunga tu hang beli kat mana?

Popular Posts