Pindaan....

Salam..
macam aku cakap semalam kann.....
Kite hanya mampu merancang hanya Allah jua yang menentukan....
ok well....
as planned we should meet up at 9.00 but since yang diraikan terpaksa angkut barang utk pindah malam itu juga maka nya... she has to be at home at least by kol 3pm tu dah ready ler sebab the lori akan datang untuk angkut barang2 petang itu jua...

so... there goes the karaoke session hehehe but as yang diraikan mentioned yesterday, sesapa nak karaoke bleh la diterusklan as for aku plak.. karaoke itu tiada maknanya kalau tidak cukup ahlinya :(

Ok.. plan changed!

8.00am : jumpa di KL Sentral.. MCD
makan-makan.. sembang-sembang..

9.30am : beli kek di secret recipe
makan-makan..sembang-sembang

12.00 pm : kalo lapo leh lunch buat kali terakhir.. kalo kenyang lagi.. mungkin sessi gambo2 sesi sedey2 le kot sesi bagi adiah sesi peluk cium le agaknya

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
it's about time!
Inaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
aku udah sedey :(
hmmm.... aku doakan agar perpindahan kamu itu memang yang terbaik buat kamu dan moga2 banyak berita gumbira dan bahagia akan ku dengar dari sana nanti... insyaAllah.. aminnnnnn

Comments

Hazelsyd said…
Aiii aktiviti makan mendominasi agenda korang nampak??? kakakakakak
Kopi Suam said…
itu laaa ija..i've been waiting for the karaoke session and nak bercanda and hu ha hu ha and nak melepas geram menyanyi lama dulu lagi...Ayu serius anti klimax le macam ni...

since banyak makan2 session aku tak jadi bawak sambal and also choc cake tak dak..member aku tutup kedai sebab barang mahal...
Ayu Mohamad said…
Ija : nampaknya begitu laa.... but I will TRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY untuk muatkan semua agenda yeeeee kecuali karaoke leeee

Zirap : bawak bertenang yerr :P
wah kak makan mekdi dapnya!!!
Ayu Mohamad said…
ABB : eh tak tau gi mekdi ke idak hehe eh baik mkn sekang nanti dah bersalin payah heheehehehehe kene pantang duluuuuu
hmmmm ayu rajin korang gather2 and selebret... besh kan cenggitu.. keroke tu yang tak tahan.. hehehehehe
Ayu Mohamad said…
Syd : hahaha itu lee meh le joinnnnnnnnnnn
Kaktiny said…
tak best kan bab2 berpisah nih.. aduss.. sensitip ler dengar.. huhuhu
RaFFLeSiA MeRaH said…
alahai...rasa sampai kat aku lak sedih ko nihhhh...sob sob sob...
Anonymous said…
wahh..kaki kara rupanya ayu ekkk...hehehe
zino said…
semuga apa yg di rancang terlaksana..dengan happy ending.. hehe
CikguZue said…
time makan2 tu yg best. tp bila nak berpisah, sedih sungguh kan...huhu
Ayu Mohamad said…
Tiny : memang betul tauuu sedey banget!

RM : itu leeee sedey tau..sekang pon dah bergenang air mata aku nih
Ayu Mohamad said…
Kadok : alaaaaaaa bukannya pandai pon sekadar suka-suka ajee hehehehe

Bro Zino : happy tapi sedey jugaaaa

Cikgu : huaaaaaa memang sedeyyyy
ya2 said…
ayu,

sori aku lmbt wish-happy belated birthday.moga tuhan panjangkan umur dan berikan ko kesihatan & kekayaan yg melimpah ruah.

sedihnya la hai nak menanti saat berpisah tu ek.tu kang ada yg sesi makan ke karaoke ke apa ke x jadi gara2 asik menangis je.hehe..

kim salam sayang aku kt ina menyot aku tu ye..lama betul tak jumpa korang sume.
Anonymous said…
Ya.
Dah macam xtvt makan makan dah ni.
Ayu Mohamad said…
yaya : hmmmm sudahnya ina balik dulu kami yg karaoke nya sebab lepas karaoke tu kami ke rumah Ina and aku tidur umah ina ponnn hehehe

Bratt : weiii makan2nya idak le byk mana pon hahaha :P

Popular Posts