Aktiviti Si Dia weekend lepas

Salam...


Ni gambo yang dikirim Si Dia tersayang melalui kiriman MMS hari ahad aritu.. macam tau-tau aje dia dirindui...


Harini sambil buat kerja sambil bersembang dengan si Limah.. adehhhhhh Kisah Vini Asko katanya... hahahaha lawak le ko Limah :) Yang pasti kau telah membuatkan diriku tersengih2 mengimbau kisah lama hehehehehehe


main bola sepak pantai



berendam dalam laut


kene buat lompat bintang kot ni dalam air.. hehehehe



acara guling-guling atas pasir..adehhhh tengok je dah letih hehehe taktau le yang membuatnya mcm mana eh...

am looking forward untuk ke Lumut sana Jumaat nanti... hmmmmm.... tak sabo rasanya.. limah ko jgn jeles eh :p


Tima kasih pada Cikgu Zue kerana anugerahkan aku anugerah ini kekekekeke



Ok ini saja dulu...

doakan aku akan terus di sini yaaa :)

Comments

edrina said…
dia pun rindu kat kau ayu..tu pasal dia ingat kat kau :-)..
Aku pun tak sabar neh nak balik mesia neh..rindu giler kat hubby & anak2 :-)
Abang Long said…
I'm a daily blogger ....

Bagus, teruskan ....
KakNi said…
Cantik eh gambar yg dia hantar via MMS tu....

Sy pun setuju gak dgn Ayu pasal nak transfer ke Lumut tu, better tunggu dulu tengok dia kena posting ke mana barulah minta transfer...
Kopi Suam said…
tak sabo nak tunggu jumaat yek yu..ada maksud tersurat dan tersirat kan yu heehh heehh aku pun sama gak bukan tak sabar nak tunggu jumaat sama sebagai daily blogger jugak
Kopi Suam said…
This comment has been removed by the author.
Ayu Mohamad said…
Ed : tuh laa harap-harapnya begitu jua hehehehehe aku doakan ko selamat sampai mesia hehehe boleh hilangkan kerinduan pada hubby and anak-anak ko tu hehehe

Abg Long : tenkiuuu :)

Kak Akuni : itu laaa cantik ek kak.. heheheh tapi malangnya gambo org lain hehehe bukan gambo dia :) hmm insyaAllah kalau diizinkan Allah saya tak akan bertukar sehingga hubby selesai.. aminnnnn
Ayu Mohamad said…
Zirap : hahahaha pandai ler kooo hahahahaha
Anonymous said…
hehehe..mesti jeles giler tgok pix yg bermotivasi mcm ni..heheheh


sonok nya tgok..
rasa bebas bermain pasir dan air laut
terapi minda yg hebat ni
Kaktiny said…
ada siap main guling2 tuh.. hehehhe

tahniah.. dpt award tuh..
NBK466 said…
Manyak syiok beraksi2 ditepi pantai...
Alinlai said…
teringat zaman2 Kesatria Baju Hijau dulu... kena rendam kat laut, lepas tu golek2 atas pasir... masa tu geram le, bila tgk gambar best gak ke ke ke

sure hilang rindu hang kat cik abang kan? :)
heheheheehehe... ye ayu aku pun tak sabor tunggu ari jumaat tau... (wink, wink) slamat berjalan ke lumut wokeh ;D
YuszTieY said…
sama2 windu gitu....

yg guling2 kat tempat teduh tu best la tapi yg guling2 kat panas tu best gak ker...huhuhuuuu..kita yg tgk gambo ni pon letih gak laaaaa...sakit urat pinggangnyaaaaaa.
RaFFLeSiA MeRaH said…
ramai mat terap kat tepi pantai tu yerrr...kot aku ni bujang leh gak mintak somi ko kenen2 kat aku sorg...hehehe..
salam perkenalan...syoknya dapat guling-guling atas pasir
Anonymous said…
Salammmm Ayu,


Aku kalau guling2 tu aku pandai sebb aku selalu praktis abg ham aku..hehhehehe

Kalau aku... lompat2 bintang tu..sure ahkak kurus.... wow...

Salam Ahkak Limah

p/s : best ooo ade geng vini2 ahskar ni
Ayu Mohamad said…
kak kujie : memang best kannnnn tenang aje jauh dari kebisingan kota :)

Tiny : hehehe tuh la syiok kannnn leh guling2 hehehe tapi saya tak nak guling nak baring aje.. boleh? hehehe

NBK : hehehe abg senior kerja ditempat yang dikelilingi laut hehe boleh la cuba aksi itu yaaaa :P
Ayu Mohamad said…
Alin : ganaih jugak hang noooo hehehehe

Syd : hehehe yaaa sama-sama la kite menantinya yaaaa hahahaha

Yus : itu laaa kalo kite hehe nak baring aje takmo guling guling kekekee

RM : bukan mat terap tuuuuuuuuu heheh mat terappppppppp itu asko darat tauuuuu
Ayu Mohamad said…
crazyBeauty : kalo buat suka2 best le kan hehehehe kalo dipaksa adehhh mau patah pinggang hehehehe

Ahkak Limah : haaa apa kata kite buat lompat bintang selalu nanti che abe balik terkejut you.... nengok kite slim melim hehehe mimpiiiiiii laaaaaa hahahahahaha
zino said…
setiap hujung minggu ke lumut ke?
zino said…
yg nak kenduri tu kawan zino kawin anak.. kawan masa sekolah menengah dulu hehe..

mungkin cik abang tu kenal kot.. cuba dia risik2 bos yg nak kawin kan anak 10.8 nanti..
cikdinz said…
berulang alik ke lumut tetiap minggu ke..
hati-hati ok...
Ayu Mohamad said…
bro Zino : kalau takde aral atau kalo hubby tak duty on weekend bleh la balik ke sana.. :) Nanti saya tanya pada hubby yer sape yang nak kawenkan anak nya on 10th tu :)

CD : hmmm tak jugak ikut pada keadaan.. insyaAllah moga-moga niat baik kite nak berbakti pada suami itu diberkati Allah.. aminnnn
haJa*darLingZ said…
wow..mcm2 aktiviti..seramnye..ank buah bru je blk dr latihan wataniah..kemain mcm2 yg dia citer..idak sggup nk dgr...

Popular Posts