Buat tatapan mak Ngah Yatt

Salam...


Ni anak sedara ku yang kedua.. nama nya Daniel.. dia adik kepada si Nur Syahirah Atiqah.
Sekang Daniel demam.. sian diaa ayah nya outstation plak tu.. dah le nenek nya (mak aku ler tuh) asyik menalipon aje keje nya menge'check' cucu nya hehehehe

ni daniel ade di rumah aku ni. Mak aku suh adik ipo aku bawak anaknya tu ke rumah sebab adik lelaki aku (ayahnya daniel) outstation. shiannnnn nengok.. lembik aje si Daniel..


mak long daoakn daniel cepat sembuh yer sayang... mmmmmmmuuuuaaaahhhhhhhhhh

To Mak Ngah, haaa amik le gambo daniel nih...






To nora, thanks aku dah beli dah crystal menthol..

Till then..

Comments

Kopi Suam said…
ayu aku lost track anak menakan hang ada berapa sumernyer?
KakNi said…
Uh uh uh... cian nyer nengok muka dia... semoga cepat sihat ya...
Kaktiny said…
alahaii... demam ler plak.. sian nengoknyer..
ita.itu said…
bdk kalo dmm kita yg sian ngk kan
kad0k. said…
rambut pacak2 ekk?
YaTt's said…
alahai botak demam ke...cian nye dia.. misti botak dah tak kenal aku lama dah tak nengok dia.. abg atan dah tukar keje ekk...?
Anonymous said…
org cakap, budak demam nih sebab dia nak dpt akal baru..cuba hang perati tgk, ada dak benda baru yg dia buat lepas nih...
ayu, cuba la kasik minum air barli suam kasik sejuk sket panas dalaman tu... selalunya it works.. sian bebudak ni demam letih je badan tu haaa...
cikdinz said…
alar kesian nya dia demam...
Norae said…
ayu,
ciannya anak sedara ko.. demam ekk

aku pun dah beli menthol crystal tu ayu.. cuma belum guna lagi.. asik lupa jee.. ekekke
Ayu Mohamad said…
Zirap : ada 2 laa sama mcm anak ko hehehehe

Kak Akuni : ye laa mudah2an cepat sembuh yaa.. siap kene amik darah tu tadi shiannnnn sangat

Tiny : itulaaaa sian nengok kan budak kecik tuuuu
Ayu Mohamad said…
Ita : ha ah. alangkan kite yang tua ni pon kalo demam jadi lembik.. inikan pulak budak kan.. sayu aje nengoknyaaa...

fahmi : sengih aje laa hehehe :)

Kadok : rambutnya halus aje.. kalo dulu lagik lee botak je hehehe
Ayu Mohamad said…
Yatt : yooo domam anak buah kau nih haaa.. mak ngah eee takdo nak balik tengok botak dah hehehehe.. atan dah tuka keje dah..

Oren : sungguh ka? nanti aku tgk. tapi mentara nak tunggu baik tu adehhh jenuh laa menjaga nyaaa

Syd : memang leee letih aje badannya.. dia lalu minum susu ajeee... yang lain semua takmo makan.. adehhh siannn
Ayu Mohamad said…
Cd : laaaaa lama tak nampak cikDinz.. dah sihat ke? nanti saya jengah ke blog cikdinz yer

Nora : menthol crystal tuh aku dah guna dah hehehe rendam dalam air kan.. sikit aje letak.. malma tadi aku tido lenaa bangun pagi idung bersih aje.. lebih baik drp mkn ubat selsema hehehe
haJa*darLingZ said…
demam rindu ke??alahai siannye.trbyg ankanda ku...

Popular Posts