Masih kurang sihat

Salam...


diri ini masih kurang sihat...sambil menaip ni pon dok srottt srootttttt


surat pengesahan jawatan telah siap dihantar ke Bahagian Pengurusan Sumber Manusia. Lepas ni tunggu BPSM pula forward ke SPA.


harap-harapnya semuanya selamat laaa dan dipermudahkan oleh Allah taala.. aminnnn...



dengar kata ada org nak cadangkan aku dipindahkan ke Lumut..

mcm mana aku nak kata yer.. part of myself kata suka ... ye laaa dapat dekat dengan hubby kan..

but the other part plak kata "sampai bile?" sebab hubby akan tamat kursus pada Jan 2009. and what if lepas pada date tu hubby kene ke Kota Kinabalu? atau luar drp Lumut? tak ke aku yang kene dok sengsorang kat Lumut...



tadi hubby called and aku cerita kat hubby. hmm dia pon kurang setuju. sebab dia risau nanti aku yang tinggal sorang kat sana.. arghhhhhhhhh dugaan sungguh.
walau bagaimanapun semua nya masih di dalam perancangan. harap-harap tak jadi kenyataan la hendaknya.. aminnnnn




kengkawan.. doakan yang terbaik untuk aku okeh...



Di bawah gambar diambil ketika kursus.. ade lagi kat kamera lain tapi blom amik kat kawan aku lagik :)







take care...

Comments

ya2 said…
ayu,

pendapat akula, baik ko tgu hubby ko abis kursus bru ler ko mintak tukar.tpi kalu dia pun asik pindah2 baik ko duduk je ngan family ko.

alah, dah sah jawatan ni dah boleh mintak pindah ikut husband.confirm dapat bah!
zino said…
yg sah nak ke lumut zino dan famili 9 dan 10 ogos ni hehe

ada sesape nak ikut hehe
arsaili said…
salam...minum air byk dan makan vit c
Ayu Mohamad said…
Yaya : itu laaa memang itu yang aku nak buat pon.. memang tunggu hubby selesai semuanya baru la aku buat apa2 pon

Bro Zino : kalo saya ada kat sana kita jumpa di Lumut sana ok tak Bro Zino? hehehehe

Arsaili : memang minum air banyak pon :) Thanks..
Kaktiny said…
doa2 semoga hubby tu dpt stay kat lumut .. leh ker dia tak kena transfer?...
Ayu Mohamad said…
Tiny : rasanya mcm dia kene anik kapal .. hmm apapon kene la tunggu Jan 09 adeh...
ita.itu said…
mkn ubat ye..dan minum air byk2
Anonymous said…
tp ayu bole mintak kat mana hubby pergi/bertugas kan?
RaFFLeSiA MeRaH said…
aku doakan jugak....
Ayu Mohamad said…
ita : kat opis ni aku takleh nak mkn ubat hehehe kang aku zzzZZZZzzz

Kadok : boleh hanya selepas Jan 09.kalo pindah sekarang.. nanti nak kene pindah lagi.. sape le rajin nka melayan kann org pon marah nanti...

RM : thanks...
aNIe said…
Ayu...akak rasakan...ayu tunggulah sehingga hubby abis kursus ...baru buat keputusan nak settle down kat maner...sebab tak lama lagik kan?

Apa2 pun akak doakan yang terbaik buat ayu...
Norae said…
ayu...

kalau selsema.. cubalah menthol crystal.. murah aje.. boleh dapat kat mana2 pharmacy.. berkesan & bukannya contains dadah..

Susahle nak berkurik kendi kalau ko dah pindah ke Lumut..kaedahnya..

Aku doakan semoga ko baik2 saja.. & semoga program alumni kita akan suksesss :)
CikguZue said…
salam. semoga apa yg dipilih adalah yg terbaik untukmu.

jom datang ke blog saya. ada sesuatu nak bagi. sudilah kiranya menerima.
Anonymous said…
Ya. Dengar kata suami.
Nanti bila dia dah habis kat sana, susah tau nak tukar tukar kat tempat lain.
Kesian hubby awak.
Ayu Mohamad said…
Kak Lady : yeee saya pon setuju dengan akak jugak :) thanks yer kak..

Nora : esok aku cuba. tadi tak sempat sbb hujan lebat aku balik pon dah lewat.. TQ.. aku berharap aku tak pindah lagi ke sana :)
Ayu Mohamad said…
Cikgu : tima kasih banyak-banyak cikguuuuuuuuu :)

mazudi : yeee betul tu sesungguhnya syurgaku di bawah tapak kaki nya hehehehehe
zino said…
boleh tak jadi hal.. nanti kita sama sama pegi kenduri dalam kem tu hehe
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : ooo kenduri dalam kem eh hehe ok saja.. kat blog mana eh

Popular Posts