toooooot.....

Salam...

Semalam lunch time.. my frens and I were chit chatting while having our lunch..
until one part tu when we were talking about our school time.. I said I've been to my primary school toilets maybe like..... less than 50 times.. y? I hate public toilets.. reason being.... I geli u ols! hahahahahahaa

So terbuka la cerita pasal I pernah ter tooooooooot dalam seluar (hahahaha) masa standard 1 dulu.. that was like in my early school days where I still new to the school environment. sebenarnya hehehhehehe aku ini ala-ala penakut benonya kekekekeeke nak ke toilet..
tapi idak ler sampai terkeluar drp seluar kan (aiyooooo hahahahaha) dia mcm skit jeee....hahahahah
Tetiba kawan aku ckp "kak, haaa akak tuh saya paham ler.. baru standard 1.. kawan saya nih form 1.. apa citer?"
"haaa? form 1? laki ke pompuan?"
"pompuan"
"haaaaaaaaaaaaaa? biar benar???????????????"
"betul kak!!! betul!!!!.. masa tu dalam lab kelas sains. dia ajak kawan saya teman. tapi kawan saya tak nak temankan dia.. pastu tetiba jeee... terbau,... bila kawan saya toleh tengok dah menjejeh ajee ke lantai... "
"erk....." *speechless*
"pastu dia muka sadin je kak... esoknya gi sekolah mcm biasa"
adehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....
and guess what?????
that was not the first time hehehehehehehehe
she was in her kelas agama.... and she has to move to the other class (combined 2 classes.. as for non muslims plak dok kat kelas sebelah untuk pendidikan moral nya class) .. masa Ustazah tengah ngajo, dia dok letak kepala dia atas meja mcm nak tido gitu leee...
tiba-tiba sekelas terbau...
erk....... opppppppppssssssss she didi it again....!
aiyo.. I cant even imagine such situation adehhhhhhh bayangkan lerr.. berlaku di depan mata anda.... hmmm kata my fren tu maybe dia ade penyakit yang tak bleh menahan bende tu keluo kan..
hahahahahahaha
sorry le kengkawan sebab cerita nih mungkin meloyakan anda hahahahahahaha
aku ade kelas nih.. tak sempat nak panjang lebo :)
p/s : Jijo hehehehe aku rembat 2 helai baju, sepasang tudung dan juga sepasang telekung yer.. harap maklum.. :P Jumaat ni depa datang lagi kekekekekke

Comments

RaFFLeSiA MeRaH said…
huhuhu...ade gak rasa mcm tu, tapi segan arrr nak citerrr...larikkkss....
Anonymous said…
wonder..apa la yg budak pompuan yg tooot tu buat la nih? dah jadi wife somebody ke? anaknya berapa? kerja kat mana?
Ayu Mohamad said…
RM : hahahahaha

Oren : dia dah kawen tapi tak tau apa cerita dia sekang hehehehehe
Kaktiny said…
yang p/s tu paling best.. ooo.. sempat lagi 'shopping' tu.. (hari jumaat ni nak 'rembat' ape lak?..) hihihi
Anonymous said…
hhehehhehe... lawak la kak ayu.. mengingatkan balik pada kawan saya tu... tp paling tak boleh lupa bile kawan saya yg dok sebelah dia masa dalam lab tu kata " weh **** (bukan nama sebenar)... apa ko dah buat ni????" hahahaha... pastu esok ari ni dia buat muka kering dia mai skolah mcm biasa...isk isk.. kalu aku le jd dia... dah tukau skolah le... mueheheheheh
ya2 said…
ayu,

gelinya den.hahaha..

aah kan masa kecik dulu kita takut tul g toilet skolah.

aku dulu takut g toilet sbb belakang pintu toi tu ada katak puru.takut je dia gigit **** aku.hehe.

pastu punye la skema kan, sikit2 angkat tangan ckp'excuse me teacher, can i go to the toilet?

baik tul.
NBK466 said…
Biasak ler ACCIDENT gi2..bukan takat std 1 or form 1..dah anak 1 pun buleh terjadi..he.he.he..
ahakkkssss.. apa daa ko ni ayu.. citer tooot plaks... isk, isk.. tapi mmg aa kalo pompuan tahan lelama bahaya woo... berterabur nanti (**wink, **wink)
Puteri Satu said…
hahahha...samala ngan sejarah orang tttuuuuutt...wekekek...
KakNi said…
Boleh lah kot pakai pampers/pad untuk cover sikit 'kebocoran' tu...
Anonymous said…
hehehehehe.....form 1?

ishhhh..anak kakjie si angah tu prnah lah..
masa tahun 2...balik sekolah cikgu bagi pakai baju seluar lain.

katanya kt sekolah mmg ade spare..utk kes imejensi mcm ni la..
Marjerin said…
saya pun tak suka public toilet yang terlalu kotor.

bayar 50 sen tapi kotor.
Alinlai said…
he he he... lawak dan ngeri je cerita hang ni :)
Kamezaim said…
adui,bahaya ni..harap2 kita tak berjumpa..muahaha
marinahunny said…
HEHEHEHEHE LAWAK LAS
kad0k. said…
yarkkk...form 1 tuuu...gross...hahahah
Ayu Mohamad said…
Tiny : hahahah dah rembat dah hehehe

Aida : hahaha sampai la ni akak tak leh nak bayangkan leee ida mcm mana hahahaaha

Yaya : hahahahahaha... excuse me teacher, may i go to the toilet hahahaha yaaaa skema siutt kitee hahaha

NBK : hahaha yaaa benarrrr abg senior hahaha
Ayu Mohamad said…
Syd : terabur tuh yang tak tahan hahaha

PS : sapa tuuuuuuuuuuuuuuut hahahah

Kak Akuni : tu la kawan saya ckp.. kene beli pampers laa haha

kak Jie : alaaaa cikgu saya dulu takde plak sediakan baju uwaaa hehehe
Ayu Mohamad said…
marjerin : tak berbaloi kannn

alin : hahaha kali ni takdak makanan hahahaha

Kamezaim : hahahahaha

Marina : lawak la sekang ni heheeh dulu2 sure ngeri hahaha

Kadok : tau takpaaa hahahahaha

Popular Posts