Hmmm

Salam...

Macam-macam bende nak tulis but yet aku takde masa.. :)
masih di luar pejabat.. insyaAllah ari ni selesai le semua keje harap2nya so boleh masuk office aja..

Tadi baru dapat lipstick Estee Lauder, hadiah daripada kak Tan yang baru balik dari Paris, Italy, Scotland and London hehehehe.. Ain pon dapat.. :P.. kami berdua aja dapat hahahaha yang lain? hehehe tak dapat :P

Ni nak tunggu cekelat plak nih hehehehe.. hahahahaha ... boleh????

Looking forward for Friday and next Friday hahahahaha...

Aku tgh bengang dengan sorang mamat dan isterinya..
dia tipu aku.. pastu dia kata "mesti akak penah tipu org..sebab tu akak kene balik?" ... bolehhhhhhhh?

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh stresssssssssssssssssssss!

Comments

Kaktiny said…
chess utk budak tu.. ada ker boleh bagi ayat cam tuh..

kita tunggu masa dia pulak kena tipu nanti..
edrina said…
gilak boleh pulak nak hukum2 org..dah buat salah nak samakan dengan org pulak..
rasp said…
apa kes nak ckp kat org camtu..tak baik tau!! dusyum dusyum!!! oopss terlebeh emo sudah...
edrina said…
aku rasa betul la ayu, hubby aku tu cam housemate si deo sajork pasal bila aku baca blog si deo neh cam apa yg hubby aku dok cakap bila call... dia kata sunyi pasal dah biasa dengar sora riuh rendah anak2 :-)

Aku first time jumpa deo sabtu baru neh..breakfast sama kat shah alam sebelum dia gerak gi JB.

Si deo tu budak mckk kan? Pasal hubby aku senior dia kat situs.
Anonymous said…
ko hampuk jek mamat tuh...
KV said…
wah, best nya dpt adiah lipstik.
kad0k. said…
ayat last sekali tu sgt berbisa...cettt
Ayu Mohamad said…
Tiny : itu laaaa sakit tauu hati akak :(

ed : itu la dia nyaaaaaaa adehhhh

Rasp : kan best kalo blh dusyum dusyum kat dia ek :)
Alinlai said…
uiskkk apa kes la cakap camtu sabar je la
ya2 said…
ayu,

aku pun jadi geram la jugak.memandai lak nk ckp org penipu kalu diri sndri pun dasar menipu.cett..(eh aku lak emo lebih)

dahla laki bini lak tu penipu.(lagi emonya aku nih)

anyway, selamat berdangdut le yek kt kedah nun.jgn lupakan diriku..
zino said…
dengan orang yg menipu ni jangan di buat kawan langsung..sekali dia menipu STOP.. tak boleh di percayai lagi..apa saja alasan dia lepas tu susah nak percaya dah.. kalau dia bercerita tu setakat boleh dengar je..

itu prinsip yg zino pegang.. so jangan sampai orang hilang percaya kepada kita..
zino said…
ayu..
hantar talian hayat ke zino2020@yahoo.com mana tau boleh jumpa di lumut nanti..
Ayu Mohamad said…
Ed : confirmed! hehehehehe mmg hubby ko housemate si deo hehehe

Oren : aku mmg dah lama nak hempuk je dia... adehhh stress aku!

KV : kekeke jgn jeles hehehehe

kad0K yeee sgt berbisaaaa
Ayu Mohamad said…
alin : yaaaaa aku sedang menahan tahap kesabaranku yang berada di tahap paling maksimaaaaaaaaa

Yaya : itu la masa dia ckp tu berdesinggg telinga aku

Bro Zino : hmm betul tu jgn dipercayai lagi mereka tu.. okeh saya email :)
wei, ada ke, cakap cenggitu... ala ko cakap balik kat dia.. kesian kat mak bapak yang lahirkan anak-anak camni.. seksa dunia akhirat... misti kulum ayatnyelah lepas tu..

btw bestnye dpt hadiah.. ;D

Popular Posts