Bandung

Salam.....

We planned for our next Kurik-kurik Kendi when we were in Kedah last 2 weeks. We decided to have our Melaka trip in November (syd ko nak join kan yang ini..?) and Bandung trip next year ...

And last Monday (lepas dah ilang dah penat ke Kedah arituh hehehe) we discussed again about our Melaka and Bandung trip without knowing that we have to made our decision very very sooooooooooon!

Tiba-tiba je tengahari tu I received an email form Air Asia bagitau pasal that 1,000,000 free seats tu and guess what??? kelam kabut le kami nak buat decision as when nak p...and who will join and how much to pay.. hehehehehe

So dengan jaya nya pagi-pagi buta Patin buat survey as early as 1.00am and aku plak buat survey at 6.10am... lepas tu aku sms semua geng-geng aku and pagi tu jugak exactly at 7.30am aku berjaya mendapatkan semua maklumat kengkawan yang akan ke Bandung dan berjaya membeli tiketnyaaaaa hehehehehehe... so there we go... Bandung 5 hari 4 malam.. bulan Mei 2009 nanti hehehehehe



Aku dengan Patin sungguh la teruja nyaaaa... sangat xcited until aku tak bukak blog lansung semalam and Ym hahahaha... dok buat keje sambil dok berangan-angan bandung.. kekeke.. geng-geng opis aku p jugak but depa p bulan April 2009.. aku dengan patin ni dok teruja -teruja haha tapi passportnya nggak ada yaaa hahahahahahahaha... belum buat lagik... nan ado yer hadek-hadek! so aku dgn patin plan nak gi buat lepas raya nanti ke atau lepas new year ke.. sebab lambat lagik kan. dan le simpan duit dulu hehehe

nampak gaya nya trip kali ni hubby tak join sebab dia kata leceh nak buat clearance la apa laaa.. adehhhh kuciwa jugak.. kalo sopping dengan hubby senang sket aku nak membeli hehehe.. lagipon taste dia not bad le jugak.. and aku senang bleh terus dpt approval atas apa yang aku nak beli kekekeke.. takpalaa nanti aku mintak approval siap2 masa kat Mesia nih hehehe
tapi since kami akan ke Langkawi November ni dengan FIL, SIL-SIL dan BIL kire ok la jugak.. ade le jugak trip bersama hubby.. kalo trip Melaka nanti hubby leh join ok jugak :) we'll see about it!

Kengkawan yang join ke Bandung = Aku, Ina, Patin (Cik Long yang dah siap2 beli cat byk-byk hehehe), Norma, Nora, Pijah, Zirap, Chombie dan Ezzah.

Syd kalo hang nak join pon boleh since kami dah 9 org and we need to have 3 more... hehe hang beli tiket same date and time dgn kami .. apa2 hal inform yaaach!

Ok guys.. nak buat keje nih! see ya when I see ya :)

Comments

Kopi Suam said…
buat passport 1 hari aje leh siap..buat kat imigresen Kajang tak ramai orang...
Anonymous said…
bestnya dpt gi jalan2, tgk tmpt org..
Ayu Mohamad said…
Zirap : tuh laa nanti aku buat kat mana2 yang memudahkan heheheh

Oren : aku mentara tadak anak ni bleh la nak jenjalan dulu hehehe takpa.. hang gheja pon dah byk jenjalan dah kannn :)
Norae said…
Ayu,

Aku pun teruja niee.. ishhh.. sampai terbayang2 nak shoping amende...

paling kelakar.. yg tak buat passport tuhh yg beria terujaa.. wakakka
Norae said…
Ayu,

Aku pun teruja niee.. ishhh.. sampai terbayang2 nak shoping amende...

paling kelakar.. yg tak buat passport tuhh yg beria terujaa.. wakakka
Ayu Mohamad said…
Nora : yaaa betullllllllllll hahaha cesss ko jgn mengata aku weiii
pB said…
nak ituttttttt
pB said…
nak ituttttttt
Ayu Mohamad said…
Kak Pb : jommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sila daftar online yeeee
Abang Long said…
Jalan - jalan, cuti - cuti ... syoknya ...
CikguZue said…
memang kira free seat ke tu? huiii best la. nak ituttt....tapi ada ke flight dr UK? huhu....
Ayu Mohamad said…
Abg Long : sekali sekala aje ni hhehehe

Cikgu : free seat tapi bayar le tax nya hehehee flight dari UK? adehhhh hehehehehehe
ayu... aku nak itutttt... leh reserved 2 seat tak for aku ngan aiman... bgtau brapa nak bayar yekk.. tq...
rasp said…
eeeee bestnya gi jenjalan dgn kengkawan...sure happening sampai fenin2...
Ayu Mohamad said…
Syd : weiiii ko tempah le online weiii amik date sama dgn kami
bak sini no tepon aku nak call.. or ko tepon aku 20716033

Rasp : memang bestttttt hehehe

Popular Posts