8 Ramadhan

Salam...

Semalam naik bas dari Manjung pukul 12 tghari. Naik je bas aku terus le pejam mata.. kejap-kejap lentuk ke kanan pastu ke kiri.. bak kata Ina abis la pusingan 360 darjah aku buat kekekeke.. sib baik dapat duk sebelah perempuan legaaaaa...

Aku menapak drp depan Hotel apa ker Swiss Garden kot sampai ke LRT Puduraya.. perghhhhh penat gilerr... naik Star then tukar Putra plak pastu amik cab sampai umah. Kol 5 dah sampai umah.. alhamdulillah...

Ingat next week nak balik lagi tapi hubby ade majlis berbuka puasa dengan fakulti dia.. hmm di akata tak yah balik.. hmm bulan posa ni letih juga jenjalan jauh ni.. tengok la mcm mana..maybe 20 hb September nanti aku balik ke Lumut.. nak bersiap-siap ngemas umah untuk hari raya sama.. semalam dah berjaya hubby mengemas sket bilik belakang tu hehe aku tolong sket2 aje :P lepas tu dedua terlentang kepenantan kekeke..

Oh ya.. ade org dah dapat dah henpon baru diaa... sengih memanjang lerr :)tapi takpe.. nanti tunggu 4 dec hahah I nak demand juga :P hehehe "aci ke Abang?"

nak ke Putrajaya ni ade meeting hmm p dengan boss le plak hehehe kalo idak syiok jugak leh jumpa kengkawan heheheehe

oh ya.... Happy Besday yer kak Chomb... moga dirahmati dan diberkati Allah selalu.. aminnnnn


ok geng.. see ya when i see ya

Comments

lupekanje said…
letih sesgt bunyiknya tuh...hehhe...
Ummi said…
salam,

salam ramadhan untuk ayu...

pi ambik award kat blog akak....:)
cendawanintim said…
syiokknyer kalu ngemas2 ada yang tolong kan..kan..
hmmm travel masa pose mmg penat kan.. sbb tak leh nak minum2.. neway kemas umah cantik2 tau.. hehehe..

btw, besday chombiekah ari ni? heppy besday chombie... slamat tue lagi ;D
WRA said…
lamanya tak sampai sini...Ayu apa khabar neh? sihat no?
Ayu Mohamad said…
lupakanje : mmg sgt letih hehehe sampai umah kene minum air terus la kannn aci? hahahaha

UB : tima kasih kak.. salam ramadhan juga :) ok nanti saya gi amik.. :)

CI : itu udah pastiiii hehehehee
Ayu Mohamad said…
Syd : haaa tuh le pasal nak mkn and minum takleh.. aku bantai gelak aje laaa heheh besday kak chomb 7 Sept hehehhe

Kak Wan : itu laaaa akak lama tak dtg tau. saya gi blog akak arituh takde pon updatenyaaa.. saya sihat alhamdulillah.. akak mcm mana? baby sihat?
Ayu Mohamad said…
Syd : haaa tuh le pasal nak mkn and minum takleh.. aku bantai gelak aje laaa heheh besday kak chomb 7 Sept hehehhe

Kak Wan : itu laaaa akak lama tak dtg tau. saya gi blog akak arituh takde pon updatenyaaa.. saya sihat alhamdulillah.. akak mcm mana? baby sihat?
haJa*darLingZ said…
aiseh..dtg putrajaya ke..klau xde bos leh kite jumpe2 kan..
Norae said…
Ayu...

owhh.. kalau ko udah letih.. aku pun udah terasa bahangnya...

ayu.. bila kita nak buat majlis berbuka utk geng kurik2 kendi.. buat kat kl sentral pon boleh sajorkk..
Puteri Satu said…
tak perla..sesekali penat gitu..tak per...

salam ramadhan...
WRA said…
Ayu....kalau blog belajar omputeh tu, lambat skit nak update...kalau blog lagi satu tu, insyaAllah selalu update...akak dah bagi dah url hari tu kan? kalau terlupa, ni dia urlnya : beraliharah.blogspot.com
NBK466 said…
Cian jugak musafir di bulan pose ni ek... Tapi best gak tido dlm bas...
Ayu Mohamad said…
haja : itu leee :)

Nora : ok jugak kannnn eh Ina gi Kuantan bile eh?

PS : ha ah gitu lah seadanya.. weii lama kite tak chat kat YM kan?
Ayu Mohamad said…
Kak Wan : ler patut laaaaaaaaaa dok gi blog belajo omputih rupanya hehehehe okeh setttt

NBK : hehehe bestttt kalo dok sorang leeeee

Popular Posts