Farewell...



Selamat tinggal Dato' Seri Najib...
Kami semua berbaris mengucapkan Selamat tinggal kepada mantan Menteri Pertahanan seawal jam 9.00 pagi tadi.

Suasana yang pada mulanya sangat cerah sehingga berpeluh la aku kannn yang ala-ala PTD Unggul kann hehehehe. Bila Dato' Najib dah turun bawah and dah mula la acara dia nak berarak tu.. tiba-tiba cuaca mendung dan hujan turun rintik-rintik. aku masih rasa biasa aje.. pastu bila kereta tu dah sampai depan mata aku and the moment I saw him aku rasa sedey.. aku siap bye-bye and memang masa dia pandang aku..siap aku cakap thank u Dato' and bye-bye... i was so sad at that time... aiyooo.... why haa? sebabnyaaa aku nampak muka Dato' Najib was so sad and aku nampak dia nangis. Oh... my..... aku memang tak tahan le nengok orang sedey-sedey nih.. dengan hujan yang rintik-rintik lagii memang syahdu laaa...

Sampai kat kereta nya yang dah tunggu depan gate beso Mindef tuh.. bacaan doa dibaca.. masa tu hujan semakin kasar tapi masih rintik-rintik.. and believe it or not.. lepas abis doa and kereta nya pergi... keadaan cuaca berubah menjadi cerah macam masa mula-mula beratur kol 9am tu.. matahari mula menjengukkan wajahnya...

balik nanti you all tengok TV ye.. kot-kot le nampak ada awek cun pakai tudung hijau berblazer hitam tuh kan... kekeke aku beratur right after air force punya group :)kalo ada habaq tauu hahahahahaha hampeh! gilee gelamer tuuu hahahahahaha

oklah kengkawan...
ari ni nak masak untuk berbuka.. hubby balik ari nih :)

have a great weekend preparing for ur hari raya celebration ya kengkawan

Comments

Kopi Suam said…
tak de gambo kurik kendi ke ayu
Ayu Mohamad said…
kurik kurik kendi kene tunggu tuan kamera upload dulu yachhhh
weii ko larik topik ni zirap
hahahahahahahah
zamdotcom said…
sedey nya :( sobb sobb
ya2 said…
ayu,

aku baca pon tumpang sedih.

akan ku tgk berita mlm kang.
WRA said…
berita tv berapa laaa agaknya kan? dua2 tv1 ngan tv3 kot?
Anonymous said…
nk kena tunggu berita kul 8 mlm ni..hehehe...kita lambai2 kt tv ye ayu
Anonymous said…
aku ingat ko yg pakai tudung pink karer tu...
zamdotcom said…
kalo boleh record lagi bagus..esok karang boleh upload terus kat blog..hehehe
Ayu Mohamad said…
Z@m : yeee ala-ala syahdu gituuu

yaya : okeh sett tgk jgn tak tgk ok
Ayu Mohamad said…
kak wan : kekekekeke tv1 dan tv3 kompom ade lee tadi tghari pon dah tunjuk dah kata dorang hehehe

Kak jie : yaaa betulll kekekeke

Oren : idak yerrr bukak pink karer tauuu hehehehe

Z@m : tak lah kott hahahahahaha
wahhh syahdunye ko ayu.. hehehehe nantilah berita malam kang akan ku scan bebaik... mana tau kan.. kalo ada aku amik gambo hehehehe
edrina said…
aiyark aku tak dapek tgk tv.. shift petang maa
dia nangis ker ayu?
Ayu Mohamad said…
Syd : kalo ada bgtau eh hahaha
Ed : yes he did tp idak le teresak2 kan hehe
KakNi said…
Perpisahan memang menyedihkan... nape ek tiba-tiba je bertukar...
Ayu Mohamad said…
Kak akuni : kata pak lah smua tu ke arah peralihan kuasa
zino said…
patah tumbuh ilang berganti kan hehe TPM tu nampak memang jaga betul mementerian tu..staff dia.. dan sebagainya..

kena videokan berita malam tu.. kalau nampak le gambar dia keluar hehe
aNIe said…
Ayu...akak nampaklah ada awek putih2...pakai spek...muka sedih semacam lambai2 kat Dato' Najib...agak2nya ayu tu kot...hehehe...berita tu takde ulangan plak dah...
zidane said…
Sedih...dah lama dia dekat Mindef.
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : memang di jaga sungguh especially semua tentera tuh.. hehehe ade ke kluo gambarku? kekeke

Kak Anie : hahaha betul eh kak.. betul le tuh kot hehehehehe
Ayu Mohamad said…
Zidane : memang lama giler dia kat sini.. uhuk uhuk uhuk
rasp said…
aiseyman rugi tak tgk ...
Ayu Mohamad said…
rasp : alaaaaaaa hehehehe

Popular Posts