Happy Besday Adikajie


Adik,

Selamat menyambut Ulangtahun yang ke 33
Moga-moga bertambah murah rezeki dan diberkati serta dirahmati Allah selalu..

p/s : arini balik Lumut naik bas kol 6.30pm.. berbuka dalam bas le jawab nya aku hehehe
takpee.. takpe.. mudah2an Allah berkati dan rahmati perjalanan ku nanti.. moga selamat sampai dan kembali semual ke KL nanti.. aminnnnnnn
Ina.. kamu rasa buleh dak aku suh kamu jadi reminder aku untuk waktu berbuka posa nanti? hehehehe.. tapi bak kata Ija buatnya Isyak baru kamu tingat kat aku hahahaa ... maklumlaaa aku masa nak solat maghrib baru tingat kamu kannn hahahaha

Comments

Qaseh Bidadari said…
hati2 ya kak dlm perjalanan...
Ayu Mohamad said…
MR : thankss.. akak naik bas aje hehehe
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said…
selamat balik Lumut yer..suami aku plak, ptg nih dari Manjung ke Bandar Bharu..pun berbuka kat jalanan dulu...
Wahh.. have a happy wiken with laling, OK... and eppy besday to Adik too... ;D
Ayu Mohamad said…
Oren : yaaaa hang menunggu di sana yaa :) hubby kita dok sama tempat heheeh Manjung tapi kite dok lain tempat :)

Syd : thankssss... u too.. have a nice weekend
DeLinn said…
heehehehhe insyaAllah kalau aku TAK LUPA nak sebab dok tengok DR BONG kekekeke
Anonymous said…
ala ayu.. sure org dlm bas pun ada yg nk berbuka...

kalau adik baca this blog, Happy Birthday Hamsatul Azyyati Hamzah.. tu dia aku letak nama penuh...
Norae said…
Ayu..

take care.. & selamat pulang ke suami terchenta..
Alinlai said…
selamat berbuka dlm bas ye Ayu :) tak pe minta driver bas tu remind kat semua org masa berbuka. Wah hang berbuka beramai2 la hari ni ;)
Ayu Mohamad said…
Ina : hahahaha untuk makluman Dr Bong dah abis okkkkkkkk hahahahaha

Ezzah : haa tuh la takut aku lenaaaa bukak mata dah gelap jaa hahaha

Nora : thanks.. :)
Ayu Mohamad said…
Alin : yaaa jugak nooo beramai2 la aku berbuka nanti hehehehe
Tukang Campak said…
Selamat bermanja2an ye...dan insyaallah selamat pergi & kembali juga.

To Adik, selamat menyambut ulangtahun ke 33. Semoga murah rezeki
adikajie said…
ayu,

thanks for the entry.
Terima kasih jugak pada ezzah, syyd, zie.

Sorry le ayu, adik tak de blog nak balas entry nih..:)).

Ayu, hang selalu balik manjung tapi kita tak pernah pun bersua di sana kan.
Puteri Satu said…
wah seronoknye ada orang nak berbuka dengan cik abang...
Ayu Mohamad said…
Zie : thanks. Hehe. Mudah2an slamat smuanya.
Adik : no worries.nak jmpa mcm mana kalo sy tak ke mana2 pun hahaha
PS : TQ.hehe
zino said…
selamat hari lahir utk adik dia tu.. selamat berbuka di lumut dan dalam bas.. hehe
Ayu Mohamad said…
Bro zino : dah slamat blk kl dah pun hehe
kakLuna said…
eh kak ajie...muka x berubah lah..comey je

Popular Posts