Iftar @ KL Sentral.....

Salam....

Hari yang ditunggu dah tiba
Kurik-kurik kendi Ramadhan diberi nama
Sahabat yang jauh dah tiba
Naik bas kol 10 mlm tadi katanya..

Lecturer Versatile ketua segala
Cik PTD Unggul ada juga
Kami yang lain sungguh gembira
Moga pertemuan ini diberkati Allah jua

Buat sahabat yang tidak dapat join sama
kami turut merasa dukacita
tapi tanggungjawab pada keluarga lebih bermakna
kami redha dan relakan kalian tiada

InsyaAllah kita berjumpa semula lepas raya
untuk Kurik-kurik Kendi seterusnya
Moga ikatan ini terjalin selamanya
sehingga ke akhir nyawa...
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....

See ya tonite...

Comments

Hazelsyd said…
wohooooo ahkak bagi A++ kat pantun ni. tak sangka yew.. pandei ko berpantun eks?? kekekeke

Enjoyyyzzzz!!
Ayu Mohamad said…
tenkiuuuuuuuuuuuuuuuu
hehehehehehehe
idea tteiba aje datang kekekekeke

yup.. hopefully semuanya berjlaan lancar mlm ni :)
ya2 said…
wahh siap pantun seloka bagai..

masa berbuka tu ingat2 lah aku di sini..
Jie said…
ingat² sama ..jgn suka suki sampai lupa dah bergelas tuang air..hehehe
Anonymous said…
ayu.. kurik kendi lps raya tu aka open house ke? umah sape yek jd mangsa? pinky aci? hahaha... lama tak jumpa pinky.. last masa kt umah pinie thn bile tah...
Anonymous said…
oh ya.. btw aku dpt kek lapis awal sket dr korang.. kan norae kan? hahahah
Ayu Mohamad said…
yaya : yeee..insyaAllah.. akan kami ingat tapi masa berbuka tu aku tak pasti le ingat ke idak kannn hahahahaha jgn marah yaya

Kak jie : kekekeke yeeeee idka le sampai tertumpah yeee

Ezzah : kita tungguuuuuuuuuuuuu hehehehe yang pasti bukan umah ina yek hehehehehe jauh benooooooo
Ayu Mohamad said…
Ezzah : weiii kalo dapat awal ponnn makan nya sama waktu jugak kan dengan kami kannn kekekekekeke
ayu... lorr ari tu aku YM ko tapi tak respons maa.. hahahahaha laki aku sedey bukak posa sengsorang maka sebagai bini mithali aku kena jugak teman dia.. ;p nanti lorrr masa raya, aku join insya allah.. korang nak kurik kendi umah aku pun aku redhoooo ampun mahap dipinta, selamat hari raya.. kem salam kat rerakan semer.... btw ko xde nomot hp ka.. mail kat aku bley...
rasp said…
wah.. ini pantun seloka raya ke nie.. pandainya ayu buat!!
Ayu Mohamad said…
Syd : haha ada ada.. nanti aku email kekekeke

Rasp : hahaha tu idea spontan ajer tuh hahaha merepek aje.. petang ni ada iftar dengan kengkawan ex UUM dulu hehehe
debikdebuk said…
..

Oooo.. iftar tu majlis berbuka puasa...

...
YuszTieY said…
sedap la plok pantun2 kak ayu cam org pro gituh wak pantun ..selambaa jer..
seronok dapat jumpa kawan2 lama sesambil menikmati makan buka pose..
Ayu Mohamad said…
DD : hahahaha laaaaaa ko tak perasan eh iftar tu berbuka posa kekekekekeke

Yus : haa idea tuh spontan ajer kekekekekeke.. memang best la jumpa kengkawan lama nih hehehe
zino said…
amboi bila dia suka siap berpantun ya.. macam cerita purba pulak hehe

gendang gendut tali kecapi..
nampak sangat ayu suka ati..

sorong papan tarik papan
buah keranji dalam perahu..
orang jauh dah ada di depan
teruja nya ayu semua orang tau

selamat berjumpa kawan dia tu..
LediAgli said…
wuiyooo.. berpantun.. tabik lah..

lama tak jengah umah akak ni...

kalau singgah klsentral lagi.. buzz la orang... saya keja kat area situ je ;-)
Norae said…
Salam..

Ayu.. syahdu sungguh pantun hang... apapun.. bukak puasa semalam memangle syiok.. nnt aku update gambo yeaa...
kak..salam raya,,
ekekekee
(komen tiada mengena ngan entry akak)
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : chayokkkkkkk!!! terrer le bro Zino hehehehe

Ledi : lerrr ye keee okeh insyaAllah kalo ke sana akak bgtau okeh
Ayu Mohamad said…
Nora : yee update sbb aku nak cilok kekekeke

ABB : hahaha selamat ari raya jugak lee :P
edrina said…
wow berpantun2 kau ayu... cayalah.. ekekeke
Ayu Mohamad said…
Ed : hahaha biasak le hahaha

Popular Posts