Majlis Berbuka Puasa

Salam kengkawan,

Bulan puasa ni takde apa sangat nak update le kan hehee sebab kurang sket ler aktivitinya kann.. nak jenjalan sangat pon tak berapa nak larat ler kan kekekeke..
tapi dalam tak berapa nak larat tu, tengahari semalam aku dengan Ain dah selamat ke Sogo dan juga Maju Junction semalam hehehe
cantik2 jugak baju nya kat Maju Junction sana nun.. almaklum ler aku kan ke baju raya nya nan adooo hahahaha so mata dok melilau lilau ler carik kaler biru laut yang sedondon dengan hubby tu kann :)

Masa nak ke Sogo aku tanya la Ain, "eh.. Sogo sale kann?" sebab aku teringat le si syd dok ckp dia gi sale kat Sogo kan.. sekalik tuh Ain ckp "dah abih dah la kak oiiiii. dia sampai 1 hb jer arituh" lerrr kuciwaaa... tapi kami p jugak hehehe sekali tuh "eh ade la Ain.....ade la sale nyaaa" dengan selamba nya Ain ckp " sogo ni sale sepanjang tahun kot.. hehehehe" apapon kene tanya puan syd kite la yer betul ke sogo sale sepanjang tahun hehehehe

Semalam mood mengemas aku sampai.. apa lagik.. balik umah aku mandi siap-siap pastu turun bawah aku ngemas dapur pastu aku sambung keje memasak mak aku.. abah aku menjala ikan dapat ikan beso.. mak goreng separuh dengan masak lemak nenas separuh.. perghhhhhhhh sedap gilerrr ikan tuuu... fresh ler kata kannnn.. pastu aku buat pengat pisang.. last-last nya bila nak berbuka nasi lupa masak kekekekekee. aku dah nampak dah periuk nasi tu menyala aku ingat mak aku dah masak ler.. rupa nya dia panaskan nasi sahur tuh.. tapikannn.. ingatkan tak cukup rupa nya aku siap bleh bertambah2 lagi dgn mak aku hehehehe alhamdulillah....

Disebabkan aku tidak boleh membuat sebarang aktiviti biasa di bulan ramadhan maka aku ngemas ruang tamu sementara org solat maghrib hehe pastu kemas bilik aku and iron baju bagai.. adehhh iron baju aku kene ikut mood. so bila ade mood aku keluarkan byk2 baju aku.. so aku dah selamat iron baju batik untuk esok dan minggu depan serta baju kurung untuk minggu depan juga.. :)

Buat geng-geng Kurik-kurik kendi... kite akan buat Majlis Berbuka Puasa soon.. kepada mana-mana ex-UUM yang kenal kami and nak join sila lah bagi nama tapi date nya akan kami putuskan nanti setelah mendapat jawapan drp cik Ina.. Harapnya jadi laaaa..

ok kengkawan... see ya when I see ya.. :)

Comments

Mardihah said…
salam ramadhan dan moga sentiasa mendapat barakahNya...insyaAllah.salam jejak dari Dihah...
ayu korang wat biler kalu 19/9 no hal.. leh aja join lepas kirjak tuh.. ekekekeke ker korang nak wat wiken apa2 hal email ler aku kat amiranatasya@yahoo.com, k
WRA said…
nanti kalau Sapura buat majlis bukak puasa Ayu nak gi tak? :D
cikdinz said…
habeh tu dapat makan lauk jelah...hehehe...
nasik tak masak...
ya2 said…
aku berminat nk join tpi sbb jauh so aku kim salam aje la.

smbil kome berbuka puasa tuh, bincang2 la tarikh kurik kendi melaka tuh.pastikan bukan awal oktober ye sbb aku g family day masa tuh.
DeLinn said…
kekekekeek yaya. insyaAllah akan menyusul ke melaka. ko jgn risau. aku rindu gilerrr dgn ko
Norae said…
Ayu..

aku dah teruja tahap gaban niee.. nnt jumpa kome next week yach
Ayu Mohamad said…
Madihah : Salam... datang lagi nanti eh :) moga awak juga mendpat barakahnya nanti.. aminnnnn

Syd : 18 hb yerrr khamis :P

Kak Wan : hahahaha takkan leee kannn saya kan bukan Sapura dah hehehe :P
Ayu Mohamad said…
Cd : lauknya adaa... nasi nya pon ada.. cuma nasi yang dipanaskan drp nasi masak untuk sahur pagi tuh la hehehehe

yaya : takpeee... sabo yer yaya.. InsyaAllah kami akan ke Melaka juaaaa nanti.. :)

Ina : eh aku nak ajak pinky join ler nanti berbuka puasa khamis nih.. amacam?
Ayu Mohamad said…
Nora : heheeh aku pon sama wehhhhh hahahahaha tak sabo.. lagi 1 minggu..
Mardihah said…
salam...

kak, leh je. Nanti Dihah g tahu akak tau.Tak sabarnyer...rasa mahu terbang tinggi sahaja. Dihah nak link blog akak..maceh maceh.....

Semoga senyum2 selalu...pose jangan tak pose..hehe

Popular Posts