Hibernasi

Salam

Aku tak sihat since isnin.dahla hubby nak balik lumut.dia ajak g low yat pun aku tak larat nak g. Mula2 hubby yg demam. Balik drp kurik kurik kendi raya kat umah zirap ingatkn nak g low yat.tgk2 member dah tak sedap badan.

Hari isnin aku plak. Aduhai sabar aje la.
Kepala pening, perut meragam. Mlm plak kena c*r*t b*r*t.

Tadi aku p keje jgk sbb kalo kat umah aku lg lemau. Skang ni pon dah start seram sejuk balik. Aku update ni pun thru handphone aje.

Kwn2 yg budiman sekelian mohon didoakn agar aku cepat sembuh dan dapat study utk exam ptk pada 3 dan 4 nov ni. Doakn aku dpt jwb soalan dgn baik ye.dan doakn jgk dpt 4 flat utk kdua2 paper. Amiin.

Comments

lupekanje said…
aminnn...moga ayu dapat markah excellent tuh...
acik dah baper kli pekse ni...tk gak lopeh2....asik ayam den lopeh yoooo...huhuhu..
aNIe said…
Ayu...semoga segera sembuh...makan ubat tau...

Take care
Anonymous said…
huhuhu..kau kena cirit birit ker ayu.. sgt tak suka kan.. sakit giler perut biler time memulas2 tu.. anyway.. moga kau cepat sembuh & gud luck for the exam.. caiyuk2 ayu..
edrina said…
aiyark ayu..sorry lah.. nur syafiqah najihah tu nama anak aku.. anak aku baru lepas guna laptop neh.. aku dah ajar anak aku guna email tu pasal la neh hari2 aku dapat email dr dia ekekeke
rasp said…
jgn lupa makan ubat tau yang... moga2 u cepat sembuh dan gets flying color for ur exam...take care!
DeLinn said…
get well soon ayu. And best of luck! aku tau ko boleh!
cikdinz said…
good luck ayu...
Ummi said…
salam,

semoga berjaya!

bila dah lulus, dapat naik gaji bolehlah belanja makan :)
kad0k. said…
get well soon and all the best sis..:)
ayu, semoga cepat sembuh dan semoga dapat markah yang hebattsss, k...
MasNurin said…
Salam Ayu,

Lama aku tak melawat blog ko ni.Hehehe sejak pindah Perlis aku tak berblog dah. Sekarang sejak ader line internet dalam bilik aku baru ler besh....
Aku 1st time ambik PTK dapat 1 paper 4, 1 lagi 3, so ake repair yang 3 tu...tapi result belum dapat.Anyway good luck lah Ayu, semoga dapat menjawab dengan baik.Insyaallah
Moralle said…
get well soon k dearie, take care :)
ya2 said…
ayu,

moga ko cepat sihat.mmg skrg ni musim demam, maklumla dah nk habis raya ni.

aku dulu 4 kali ambik PTK baru dpt 4.kalu x sokmo 3 je walau aku x study lgsung.betul la org kata, PTK ni ada kuota.

wish u best of luck.cepat lulus, cepat la makan beso kita!
RaFFLeSiA MeRaH said…
aku pun baru pas x sihat gak, pening paler, perut meragam, buang2 air...rupanyerrrrr aku tgh periodddd...huhuhu...
Mardihah said…
semoga cepat sembuh ya..makan ubat jgn luper ye.....

tata..
zino said…
semuga dia cepat sembuh... zino demam pun tak kebas2 lagi ni.. tapi bila minum air kelapa terasa perubahan nya..
Hazelsyd said…
Ayu,

hang ok ka?? awat lama tak nampak hang ni... pulun sunggoh ka peksa tu hee hee hee... aku setel dah exam aku...hopefully everything's ok on yr part yer.. cepat2 jengah umah aku..dah lama takde nick ko dah nih hehehehe
arsaili said…
salam...moga cepat sembuh

Popular Posts