Open House...

Salam...

Kengkawan sekelian...

Hari ini aku akan berangkat ke rumah ku di Manjung sana bertemu si dia tercinta... doakan perjalanan ku (yang menumpang kereta kawanku yang juga turut akan ke rumah ku heheh).

Buat bloggers di area Manjung dan sekitarnya.. dijemput hadir.. kalo nak dtg boleh la sms eh 019 4285499 untuk tanya direction.... :)

Gambarnya nanti aku upload selepas hari kejadian yerr...

Buat kawan-kawan UUM... yang membaca blog ini.. (Yop.. ni kire invitation rasmi leee... kat blog Ina pon ada) sila jemput hadir ke rumah Zirap on the 25th nanti yach... 2pm onwards.. dan kite buat pot luck tau... )

Ok la..
see ya when I see ya :)

Comments

en_me said…
salam pagi jumaat akak ayuu itteww..
selamat beghaye ayu! boleh nampak tau kat blog ni ko senyum jer... hehehe, kalo aku dekat lama dah aku pi terjah.. ;D
Anonymous said…
drive carefully!
Ayu Mohamad said…
En_Me : salammm :)

Syd : haahahahahaha boleh nampak eh :) jom laaaa

Oren : weii jom la mai umah aku weiii... :)
rasp said…
safe trip sis...Slamat ber-open house and slamat berwiken..enjoyyyy
Norae said…
ayu..
semoga aselamat dalam perjalan ke Manjung & balik semula ke KL niehh..

kita belum diskuss menu utk kurik kendi digumah zira lagi nie... :)
Moralle said…
happy wkend sis n hv a safe trip :)
RaFFLeSiA MeRaH said…
patut la lame x nampak, rupanyer berkunjung ke manjung yerrrr, cuti lama ka?

Popular Posts