Salam...

Ni gambo ada la orang tu... selepas bercuti raya.. siannnnnn.... penat tuu hehehe.. I miss u so much!
apapon.. will be in Manjung for this weekend..
InsyaAllah.. sesapa yang ada di Manjung jemput le datang ke pondok buruk kami pada hari Sabtu selepas Zohor yer......









Geng-geng UUM..(Zirap, Ina, Fatin, Norma, Nora, Syd, Zie, DD, Adikajie,Yaya, Zuki, Norizan dan semua la geng2 UUM yang membaca blog ini..) our Kurik-kurik Kendi raya will be held on Saturday minggu Deepavali tu.. start after Zohor jugak laa yer.. hopefully cik Abang kat atas ni boleh bawak aku ke rumah kamu Zirap.... aminnnnnn

Comments

Hazelsyd said…
Ayu,

amboiii memasing dah menjangkit buat design design ni eks... tapi tak tahan tu frame daun pisang tuh! kekekekekek

slamat ber open house weh! good luck ngan ptk ko nanti!
edrina said…
Ayu,

muka kau & hubby seiras lorr.. cuba tgk tang mata, hidung & mulut.. gambo korang berdua tu.. nampak seiras :-)
wah, wah... merindu-rinduan nampak... ;D

so 25/10 ye ayu... okes jom pi bereramai..
Ayu Mohamad said…
Ija : tu aku buat dlm phone kekekeke hahahahahah.. thanks Ija.. Thanks...

Ed : heheh mudah2an jodoh panjang kekeke

Syd : hmmm 25hb eh.. yaa setakat ni... apa2 hal kemudian eh hehehe
Mardihah said…
NAK CAKAP SIKIT...
Mardihah said…
hencemnye...hahahahaha

kang kena ketuk kepala gue...hihhi
Anonymous said…
nape nama aku tak masuk lam list... nak majuk la ni...
Tukang Campak said…
Rindu merindu ajek korang ni ye..suka tgk couple loving2 ni..

InsyaAllah klu x balik Tepeng sampai la kami. Tapi silalah bg map ye.

Ezz ko masuk kategori organiser kot hehe
Ummi said…
salam,

ipoh dan manjung dah dekat tu :)

tapi kami ada di kelantan weekend ni :)
cendawanintim said…
wahhhhhh, slalu rindu-rinduan gitu...
Anonymous said…
Ezzah, Nama aku pun tadak.... Tapi tak kira, nak p gak....Ayu, tak sampai2 lagi ke rumah hang no.. Mcm jauh berbatu-batu...hehehe
Norae said…
wah. wah.. chantek frame tuhh.. inshaallah ada kesempatan.. ajar aku yea...

hurmm... bila kita punya kurik kendi nie.. masing2 sonyap aje.. rindule kat email berlambak2 dr korang.. :(
Ayu Mohamad said…
Mardihah : hahahahahaah ckp la byk pon hahaha

Ezzah : leee aku tak buh kaa? ooo yaaa betul kata Zie.. ko organizer ler tuu hahahahaha


Zie : apakan dayaaa... berjauhan begini hehehe.. weii ko join tauu kurik kurik kendi raya kite tauu
Ayu Mohamad said…
UB : alaaa kak... nape plak takde plak .. isk laa kalo tak leh ajak En Jamri join sekali... dengan budak comel 2 org tu.. takpe la takde rezeki kite nak jumpa lagi ni.. :(

CI : ye lee lain la dia dok dekat kann hehehe

Yusmi : hang dengan Ezzah ahli wajib.. mana bleh tak p woiiii hahahaha.. umah aku kalau aku tadak pon hang bleh p jugak kan mcm la tak biasaaa hehehehe.. arituh aku balik mlm heheh tak dan la nak ajak hang mai
Ayu Mohamad said…
Nora : aku dah email dah leee... 25 hb ari Sabtu tau..lepas zohor la kannn.. senang sket.. harap2 cik abang aku ade la .. leh gi sesama :)
zino said…
ada rumah terbuka di manjong ya..
RaFFLeSiA MeRaH said…
bila dah berjauhan memang pakat rindu merindu ler jwb nyerr...
en_me said…
en_me minta maaf dari kejauhan pada semua yang mengenali me selama ini .. maaf la segala kekurangan2 en_me yg ini k
Anonymous said…
banyaknya gambar...ni mesti rindu tahap gaban...kehkehkeh
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : jommmm la gi sanaaaa

RM : ko try leeee sekali dua hahahaha nanti baru le merasa kannn heheh :P


En_Me : sama2 lah kite bermaafan yerr.. Selamat Hari Raya...


Kak Kujie : hahahahahaah rindu pon kene ikut tahap gaban

Popular Posts