Blog Warming Kenduri

Assalamualaikum....

Dengan suka citanya diucapkan Selamat Datang ke blog baru aku.... tenkiu yaaa...

Tenkiu yang teramat kepada adik aku Siti sebab bersusah payah membantu aku yg takdak byk masa nih sebab now sebok dengan keje and sebok jugak dok hantar application untuk keje baru hehehe.. keje skang ni ok cuma gaji aku diturunkan RM400 and elaun takdak.. walau bagaimana pun aku tetap bersyukur kepada Allah taala sbb dengan izinNya aku masih diambil bekerja oleh Sapura..apapun.. aku berdoa dan berharap agar aku akan emndapat yang lebih baik dan dengan ini akan dpt menyenangkan hati aku hehehehe serta dpt la aku menyumbang lebih byk lagi kepada keluarga ku hehehehe.. tak dptla aku nak belanja sgt adik2 aku terutama nya Siti ler.. weii ko kene belanja aku beli kain ela plak weiii :P

Kepada Uda.. sorry le kite ngaco awak hehehe.. anyway thanks.. kite yg tak pandai gituuuuuuu! *merendah diri you!!! * hehehe

Lepas nih leh la start berblogging balik.. nak ber YM dah takleh sbb nya dah kene block kat Mindef nih.. nak pakai Meebo pon tak leh jugak.. maka kene la bersama blog..itu pon kalo tak keluar jumpa user :)

Lepas nih kene la catch up balik cerita kengkawan.. okeh... selamat datang sekali lagi...

Comments

WRA said…
akak tukang perasmi komen je lah...msjbox dah penuh mesej tuh kekekekeek.....
hamboi, kan main lagi glitter2 gitu....selamat kembali berblog...:)
aNIe said…
alahai...alex dah sampai dulu...amboi2 ayu...dok lip lap lip lap kat blog ayu ni lah...dulu pun camtu jugak kan?...ni mesti hidup dia pun penuh dengan lip lap lip lap...

Orang pindah umah baru...patut lah lama tak dengar khabar...sibuk...
Rakimi said…
selemekon...
tuan ada ke?..
jemput makan.. tambah lah nasi tu, ihk meriahnya kenduri rumah baru ngko ni..
Ayu Mohamad said…
salam semua hehehehe tenkiu tenkiu :) and tenkiu for coming

kak wan :
bleh anto mesej tuh hehe jgn tak anto hehehehe..tuh adik saya le punya keje hehehe dia yg dok buat sana sini hahahaha

kak lady :
glitter2 tuh penting tauuuu hahahaha maklumlah umah baru.. kasik jiran2 nampak sket.. kene lah buh lip lap lip lap hahahaha

kimi :
tambah le nasi tuh.. jgn malu2 hehehehe
Nik Ha said…
Salam perkenalan,
Tahniah umah br yg meriah ni. Tetiba rasa tingin nak mkn nasik kenduri..he..he..
Ayu Mohamad said…
nznm :
hehehe adik saya le tuh hahaha dia yg buat hehe..akak dia? janji siap! hahahaha
aishah said…
huhuh nanti kalau bos aku kuar nanti aku betulkan tulisan tu tau muahahhahahahahaahhah.....suh ar kak ina pasang msjbox
DeLinn said…
aku ada cara nak bypass firewall utk berYM! :D
Kopi Suam said…
Ayu,
lama dok tunggu umah baru hang...bunga aku mcm mana?


Ina, aku dah try dah yang kamu ajar tu..kat TM tak leh le...tak pasti kat tempat lain leh ke tak...
aku nak tinggal komen kat blog kamu madang aje tak bulehh pelik sungguh
uDA said…
assalamualaikom...ada orang tak nih? kite datang nak makan2 nih. kata blog warming mueheheh

sori la lambat datang kenduri. alaa apsal tak guna template comey yg uda kasi tengok smlm tuh? takbleh nak guna ek? takpe nanti i tengokkan occay~

selamat berbelogsepot!
Angah said…
Salam kenal... dok kat Mindef ke? bahagian mana?
Anonymous said…
ayuuuuu!!!
hheeheee somewhere under the rainbow dah pindah ker somewhere in the blogspot ... :-)

akan ku terjah rumah hang sokmo...

*ina sam aka mama qistina*
Ayu Mohamad said…
Siti : tenkiu tenkiu ehehehe

Delinn : Ina camner ajar le aku weiii sian akuuuu

Zirap : bunga dah sampai nanti aku bgtau..aku kene tunggu balik Johor dulu sbb aku tempah kat johor nun..insyaallah dah ade nanti aku bgtau ko okeh.
apasal aku takleh tinggal komen kat blog ko weiii

Uda : kite buat tak jadik lee camner.. sedey tauuu hehehe dtg lewat takpe..makanan ade lg tuh.. tp arinih daha bis dah ler hahahaha

Angah :

salams.. Mindef kat BTM.. tingkat 1. angah kat mana? jom le kite bergathering

Ena : Enaaaaaaaa I miss u!!!! nanti email gambo Qistina..aku bleh masukkan dlm blog hehehe..
Sofira said…
asm wbt tuan punya umah baru... alhamdulillah.

wahhhh byk nye aksesori kristal yg serba kemilau dan bergemerlapan... best, besttt hehehe.

anyway slmt berblog semula 2 Ayu.
saya tunggu entri harian dari Ayu kat "Istana Kristal" ni :P
Ayu Mohamad said…
Aidura : Tenkiu tenkiu...tunggu jgn tak tunggu tau... kite pon selalu tunggu entry2 baru awak :)

Popular Posts