Kembali semula....

Assalamualaikum...

aduhhhhh sabo jek laaa... network since last week lagi dok up and down..tensen sungguh.. up nya seminit jer.. down nya bejam-jam.. camner laaaa nak online. Dah la takde mood nak gi keje 2-3 hari nih hehehehe.. pertama-tamanya sebab hubby is not around.. baru je 2 minggu kat KL dah kene ke Lumut semula sbb ade course 3 minggu kat KD Malaya.. adehhhh sabo jek la.. tapi takpe la.. kursus yg hubby g ni pasal server and it's good for him wpun kene berkorban sket la kan.. sbb nanti dah abis service dengan navy nanti senang sket kalo hubby nak cari keje lain.Insyaallah..

Yesterday I had an interview and I feel so bad about it sbbnya aku tak perform sgt la aku rasa. Dan yang paling buat aku rasa susah nak dpt lagi ialah one of the interviewer tuh kawan aku kat UUM dulu .. minah ni jenis yg kelako orgnya.. aku tgk muka dia aku nak tergelak.. dia tgk muka aku dia pon nak tergelak.. adehhh tersimpul2 muka aku nak menahan nak gelak. last2nya sessi interview jadi sessi sembang2.. dekan yg interview tuh plak penah jadi lecturer UUM dulu but it was long long long time ago before we were there kat UUM tuh laa.. dekan tuh ckp kawan aku ni mmg promoter UUM hahahaha.. entah la.. kalo ade rezeki aku ade la.. kalo idak takde laaa... takpe aku redha. pastu masa interview tu aku jumpa si Liza.. kiranya aku dgn dia compete laa.. sbb kami mintak same post.tapi aku ckp dgn Liza.. takpe la kalo dia dpt aku redha :) apapun.. hanya Allah yang menentukan.

Hari ni ade kelas sampai esok.Pastu merdeka... hehehehe.. penat oo mengajo nih.. :) tak caya tanya kak wan, Uda, Dato', Gitar Tong, Abiumar dan lelain yg mengajo jugak hehehe.. kalo org lain mengajo ikut masa tertentu.. aku plak dari pagi sampai petang. for this week kelas aku berturut2 4 hari adehhhhhhhhhhhhhh

Oklah.. nanti aku smabung lagi .. ade cerita nak post tapi lom ade masa nak taip.. :) kepada kengkawan yg tempat dia keje nak pakai org IT atau IT Trainer atau IT lecturer..do inform me yeah... TQ..

see ya when I see ya... :)

Comments

NONIE AZIZ said…
aku baru nak pekena hang nak kata blog dah gelam...dah banyak sawang dah ni...sib baik elok masuk jer dah berapdet!!Aku plak tak dak mood...
Anonymous said…
Laaaaaaaaa mood hang p mana cek oiii.. aku ni mood pon kureng la jugak..tapi masih ok la kann hehehe

-Ayu-
Kalau ada rezeki takkan ke mana..! Usaha dan tawakal......
Mamamanja said…
ermm... kawan sendirik yang intebiu musti dapat tu kak ayu.
Sya said…
Ayu.. kalau ada rezeki itu insyaAllah... kak sya pun pernah mengajar kat kolej swasta.. memang penat betul
ontahsapo said…
semoga murid2nya semuanya pandai2 belaka....
Anonymous said…
kalo dah panel penemuduga pun member sendiri, lagi senang nak dapat rasanya..
Ayu Mohamad said…
BP : insyaAllah..ada rezeki dpt la kan.. so skang ni kene doa dan tawakal

MM : tak jugak..sebab dia kene dpt persetujuan drp Dekan jugak hehehe

Kak Sya : tuh laaa mmg penat...

OS : aminnnnn baru la rasa puas kalo muridnya pandai2 belaka :)

Oren : harap2nya gitu la kannn aminnnnnn.. ko pun.. gud luck untuk ko nye interview tuh.aku doakan ko dapat keje kat USM tuh. aminnnnn
Arena said…
All the best sis..
Nik Ha said…
Sbb tu saya surrender awal2 dr jd cikgu. Penah jd cikgu ganti ngaja darjah 2-4. Sakit jiwa weh. Dahla suara control ayu. Kelas bederet-deret, balik umah dah takde soghe. huhuhu..terus tuka bidang dr ilmu wahyu ke library science sbb takmo jd ustajah..kekekeke..

Kite nak pakat gi interbiu ngan oren. Doakan saya sekali ek.
Kaklong Syikin said…
ayu..pasang streamyx la..

insyaAllah, ada rezeki tak kemana tu:)
Ayu Mohamad said…
Arena : thankx..insyaAllah kalo mmg rezeki tuh tak ke mana kan..yg penting kene doa and tawakal je sekang ni :)

NZNM : sy doakan Puan Nik dgn Pn Oren berjaya dlm temuduga aminnnnnn

Kak Syikin : sedang dlm pertimbangan sbbnya bila hubby takde kat umah je baru byk masa lapang hehehe. kalo hubby ade tuh masa lapang pon dah berkurangan :P
Alinlai said…
wah pi interview UUM? InsyaAllah ada rezeki dpt tu...banyak kolej U Ayu tak minta ka? Kadang2 masuk tempat yang baru buka kita jadi senior cepat naik :)
NBK466 said…
Giat jugak Ayu gi interview nie... Good luck anyway...

p/s : Tahan gelak lagi payah dari tahan kentut..hi..hi..hi...
Ayu Mohamad said…
Alin : bukan gi interview kat UUM hhehe tapi interviewer tuh ex UUM hehehehe sama le dgn kite nih haa. Arituh ade gi kat kolej universiti.tapi kebanyakkan kolej U ni jejauh laaa

NBK : tuh la abg senior.. nak wat camner kannn kene laaa demi masa depanku hehehehe
lempoyak said…
ayu aku dah up date blog aku tu nanti ko dtg lah menjengok yek...
WRA said…
hopefully dapat la tu...insyaAllah...
tak pun meh sini la kat TPM ni...kan dah satu bumbung dulu ahhahahhaha......satu bumbung tapi tak pernah pulak berjumpa ek?
Ayu Mohamad said…
Lempoyak : haa tuh la aku dok tgk ko kata nak updet tapi takde pon hehehe..nanti aku gi baca ok?

Kak Wan : sebumbung tapi tak se bangunan hehehehe.. sebumbung syarikat dan sembumbung langit :P.. TPM ek? sy kene write in jek la ek

Moon : insyaAllah.. mudah2an.. aminnn
Anonymous said…
Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»
Anonymous said…
Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»
Anonymous said…
Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Popular Posts