Allah selamatkan kamu.....

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... genap 31 tahun aku dilahirkan di muka bumi Allah ini...semoga aku sentiasa berada dalam peliharaanNya serta dijauhkan drp segala kejahatan..

Semoga Allah murahkan rezeki ku dan keluarga

Semoga aku menjadi anak dan isteri yang solehah (dan insyaAllah ibu yang mitahli..)

Semoga aku dipermudahkan Allah taala dalam meneruskan kehidupan di muka bumiNya ini serta diakhirat kelak

Semoga aku menjadi manusia yang berjaya dunia dan akhirat

Semoga aku terus bahagia hingga ke akhirat kelak

Amin..amin.. ya robbal 'alamin.....

Comments

Anonymous said…
Selamat hari jadi akak ..
aishah said…
Selamat hari jadi kakyu..pi blog aku buat entry untuk ko muahhahhahahah...ko dah pomot lom kakyu??depa kat apa??komennya??ko misscall ke call tadik????kak sedap speghetti ko tu aku sukaaaa muahahahahah kkalau pedas lagi beh....huhuhuhuh baru melayu nye style...heheh coklat ko banyak gak aku kidnap huhuh terima kasih
aishah said…
Selamat hari jadi kakyu..pi blog aku buat entry untuk ko muahhahhahahah...ko dah pomot lom kakyu??depa kat apa??komennya??ko misscall ke call tadik????kak sedap speghetti ko tu aku sukaaaa muahahahahah kkalau pedas lagi beh....huhuhuhuh baru melayu nye style...heheh coklat ko banyak gak aku kidnap huhuh terima kasih
Ayu Mohamad said…
ade org nak tempah kek cekelat 2 biji. so ko kene call aku. depa nak tau harga.
Ayu Mohamad said…
Thanks Faizah
Alinlai said…
Hepi Besday Ayu....semoga bertambah ayu, murah rezeki, cemerlang gemilang dan terbilang... semoga berbahagia sokmo dengan yang tersayang... :)
Anonymous said…
Ayu..
Eppy besday. Moga bertambah bahagia, bertambah iman, bertambah takwa, bertambah ahli keluarga..:) sume bertambah la....
-ezzah-
Lan Rambai said…
Selamat bertambah umur hehehehehe
Anonymous said…
31?????

kena la aku panggil kak Ayu lepas nih...

anyway, hepi birthday..selain panjang umur, aku doa sgt2 ngko capat dapat anak..
Anonymous said…
epi besday my pren, muaahhhsssss...

moga apa yg dicita menjd nyata... xper umur 2 cuma angka, yg penting kita matang menghargai erti hidup serta kehidupan....
Kaklong Syikin said…
happy birthday angah. moga semua doa angah tu termakbul.amin.

eh, saya setahun tua drp angah rupanya.hehe.


ttg bab solat jumaat tu, hmm..itulah masalah remaja kita. cdgn saya, hari jumaat tu, letak polis2 wanita berkawal di luar masjid tu..arahkan depa yg lepak tu masuk ke dalam masjid. klaau tak mo masuk, kena saman.biar depa tau solat ni perkara berat, bkn main2.

ingat dulu, masa duduk melaka, bulan puasa pulak tu, ada budak2 lelaki sek.men. pontng solat, siap tak puasa lagi. kita ni tgh pantang tak dptlah nak keluar p menegur, tgk drp tingkap jerlah. nak cakap kuat2 tak leh sbb depa tak dengar..
Kaklong Syikin said…
alamak..salah namalah..sori ayu sori..kiranya semua ucapan kat atas tu utk ayulah..hehe.
Ayu Mohamad said…
Alin : aminnnnnn.... Thanks ek..

Ezzah : aminnnnn...aminnnnn..... TQ

Lan : ingatan tuh! hehehe umo dah bertambah

Oren : takpa aihhhhhhh hehehehe pangge apa pun takpa asalkan hat baik2 saja.. :P
Ayu Mohamad said…
kasih : TQ my pren.. yes...it's just numbers! TQ..semoga semuanya tercapai ek..aminnn

Kak Syikin : takpa..sekali sekala salah hehehe saya pon penah gak salah hehehehe.. Thanks ek Kak doakan saya.aminnnnnn...

pasal yg tak solat Jumaat tu.. saya setuju cdngan akak tu.Takpon ajak mak2 depa p tgk anak kat amsjid hehehe
WRA said…
Ayuuu...Happy Birthday!!!!!!...
panjang umur, murah rezeki....mmmmmm....selamat segalanya lah....

entry kat bawah tu:
suruh NTV7 terjah ehheheeh
Anonymous said…
heppi besday 2 u....
heppi besday 2 uu...
heppi besday 2 kak ayu...
heppi besday 2 u..!!

kak ayu...sedap banget la kek coklat tu...rosak plan saye nk diet cesss hehehehe....
nway...wish u all da best+berbahagia di samping abg tersayang....n ur right 31 is just a number.. but somehow it's getting bigger every year...hukhukhuk

-HoneY-
Ayu Mohamad said…
Kak Wan : menarik jugak tuh..tp ntv7 kene anto team2 pompuan atau yg bukan islam le kak ek heheheh

Honey : tenkiu...dan aminnnn semoga Allah kabulkan ek.. :) I dont care if the number is getting bigger as long as myself getting smaller hahahahahaha (dont dream!!! )
Akuro ® said…
Oh... jd besday girl ka hari ini?

Selamat hari lahir yg ke-31 K'Ayu.

Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu.

Muach!
Ayu Mohamad said…
Akuro : toche..toche... ya smoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu..aminnnnnnn
ontahsapo said…
amiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....
Mummy Rizq said…
ayu! epi birthday.. tak buat birtday party ker?? hee.. hee... jemput lah lengkawan.
NONIE AZIZ said…
hepi besday 'kak' Ayu...'Adik' MR nak ucapkankan semoga 'kak' Ayu akan jadi bakal ibu yang Mitahli...Moga Rezeki 'kak 'Ayu dipermurahkan(betul ke ha ayat aku ni?!!!)
Sastri said…
Selamat Hari Jadi Ayu... Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki... Semoga bahagia selalu...

Ayu wat kek ek? Ada amik tempahan ke?
Ayu Mohamad said…
OS : tenkiuuu

MB : aku tak buat party tapi aku ade le bwk kek ke opis nih.kek adik aku buat utk aku :) sedap.. hehehe kalo ko nak leh tempah kat adik aku

MR : banyak la hang punya ayat hahahaha anyway thanks for d doa ituh..aminnnn

Sastri : TQ..aminnnn .. adik yg buat.leh gi jenguk kat website dia tgk gambo kek nya.. mmg dia amik tempahan
Nik Ha said…
Selamat hari lahir ke-31. Moga tercapai segala impian & cita2.
Unknown said…
Selamat Hari Ulangtahun. Semoga apa yang diimpikan akan tercapai..InsyaAllah.
zino said…
selamat hari lahir yg ke tiga puluh satu.. muda lagi tu..

semuga panjang usia, sihat tubuh badan, murah rezeki dan di permudah segala urusan.. amin..
Ayu Mohamad said…
NZNM : timo kasih..

Yus : aminnnnnn

Bro Zino : aminnnn aminnn ya robbal 'alamin
Angah said…
Selamat ulang tahun kelahiran, semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki..
Kiah Kardashian said…
happy besday...semoga murah rejeki dan panjang umur...
takder buat bday partay ker...:)
Anonymous said…
O Tanjoubi Ayu chan!!!

Muda lagi tuh.. (kena cakap muda sebab kita sebaya! kikikiki)
Sherin de Souza said…
Happy Birthday Ayu!

Semoga Allah menyempurnakan segala yg dihajatkan seperti yg tertulis di dalam entry blog kali ni...

Take care!
Ayu Mohamad said…
Angah : tenkiu very much..

Zakiah : akak tunggu Zakiah ler belanja hehehehe

Rin : ya muda lagi tuh hahahaha.. apalah ade pada number kan?? Tenkiu... semoga ko cepat pandai ckp Jopun :) and cepat2 abiskan PhD tuh..

Sherin : Thanks.. ya semoga Allah makbulkan kesemuanya.. aminnnnn
... said…
Selamat Hari Jadi Ayu.. semoga panajng umur & dimurahkan rezeki.. insyaAllah..

sorry ayu, lambat sehari acik ucapkan selamat tu.. bz le this week.. :D.. but better late than never kan.. khikhikhi..
Ayu Mohamad said…
acik : tuh laa dah agak dah .. p sana pon senyap jerrr
Ayu Mohamad said…
lupa plak nak ckp TQ very much hehehe
Anonymous said…
Ayu, Happy big big birthday. Dengan ucapan "Nanti kalu dah popular jgn ambik ganja pulak ye" (baca gaya Adlin Aman Ramli)

Semoga panjang umur, dan happy and gelak selalu, petua awet muda tuh.

-Yop
Ayu Mohamad said…
Moon : aiman tak kisah... hahahahaha oo aku nanti bleh le celebrate dgn syasya eks hehehe.. thank u very much..semoga doa ko dimakbulkan Allah taala

Yop : hahahahaha aku tak amik ganja aihhh hahahahaha
Anonymous said…
ayu, ep belated birthday 2U.

amiin, amiin, amiin, amiin, amiin, amiiinn...

Ya Allah, perkenankanlah doa2 juga harapan dan permintaan sahabatku ini, amiiinn.

Moga Allah SWT sentiasa melindungi dan melimpahkan rahmat dan hidayah-Nya kepadamu beserta kesemua ahli keluarga, amiiinn.
Ayu Mohamad said…
aminnnnn aminnn ya robbal 'alaminnnnn.. tima aksih aidura.. lama tak nampak awak kat sini.. kite selalu jenguk awak tp kite tgk mcm sunyi jek kat blog awak tuh...
Happy belated birthday..

Macam sebaya tapi tak.... he he he...
Ajzie said…
Happi Besday dan moga dimurahkan rezeki Tak lewat lagi eik..
Shami said…
Happy Birthday to you, semoga dipanjang usia dimurahkan rezeki, dan berjaya dunia dan akhirat..amin..

amin... untuk doa dan harapan ayu dalam entry

p/s: date kita nak meminjam buku takan nak tunggu akak dapat lesen memandu, nanti tengok satu almari penuh novel akak, ..ha..ha..ha
Ayu Mohamad said…
BP : TQ..hehehehe tak kisah le sebaya ke idak.yg pasti ukhwah yg terjalin itu kekal sampai bila2.. *sambil jeling2 sastri hehehehe

Ajzie : hehehe sempat lagi..hehehe.. TQ very much

Kak Shami : nanti kak ek.. sy blom bwk lagi kete auto tuh hehehe nanti dah terer saya gi le jumpa akak.. sambil2 tu akak kene teruskan usaha belajar memandu hehehehehe
Anonymous said…
hehehe ayu. akak selalu dtg menjenguk kat blog awak ni. tapi hanya sbg 'silent reader' tanpa meninggalkan kesan dan jejak... :D
Ayu Mohamad said…
Aidura : haaaa ingatkan dah lupa dah kat kite hehehehe..
NBK466 said…
Cam ner den buleh miss 3 N3 kat sini...padahal sokmo buat pencerobohan serta rondaan... Anyhow happy belated b'day dik Ayu.. Cancerian ker Gemini nie yek? Dah border sgt ni kan?

Popular Posts