Berita gumbira

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..alhamdulillah.. ingat tak entry yg lepas pasal aku berurusan dgn bendahari U*M? Entry 30 Mac 2006..hehehehe

Alhamdulillah.. setelah melalui segala jerit perih..sakit hati, tensen, bergado kecil2an, bergado separa besar hahahaha akhirnya... duit aku yg sepatutnya di refund itu berjaya juga di refund!!! aduh duh duh duh... akhirnyaaa.... cuma nak tunggu dorang le .. tp taktau either dorang akan bank in or bg cek. yg pasti.. aku dpt balik duit akoooooooooooooooo...... legaaaaaa....dapat balik RM1500.00 aku ituh.. alhamdulillah

aku ada bad news.. tapi bukan lah bad mcm mana pun it's just my bad feeling laaa.. apa pun..later la.. korang doakan aku tauuuuuu.... bio yg baik2 aje...aminnnn

Comments

Mummy Rizq said…
ayu-belanja bleh? hee..hee.. for the bad news, aku doakan tak ada apa apa yg tak elok berlaku k!
Ayu Mohamad said…
MB : awai ko weiiii.. nak belanja.. insyaAllah.. nanti aku buat mkn2 kat umah aku..ko kene dtg tau.. bwk sama itu si comel rizq(betoi ka aku eja nama anak ko nih?)
Rakimi said…
woi... banyak tu... boleh beli sport rim tu.. , ayu ngko tolong doa kan semoga claim aku dapat cepat.. 4 cek aku sangkut.. dah sengket nie.
Kaklong Syikin said…
tahniah...500 tu banyak tu.blhlah belanja akak pizza ihiks.

alamak, tak beshnya dengar bad feeling tu. moga2 ia tak jadi kenyataan.
Anonymous said…
apa bad news ko tu? sila bagi full report kat aku lekas!
Ayu Mohamad said…
kimi : cesss engko ni kimi..tak sesuaiii tauuu.. idak le aku nak p beli sport rim ituh hahahaha.. wpun hubby ade berura2 nak beli hehehe aku mendiamkan diriku sahaja hahahahaha.. ye aku doakan claim engko cepat dpt..aminnnn

Kak syikin : nampak nya begitu le kak.. mmg byk duit ituh sbb tu berbaloi le bertekak2 dgn dorang ek hehehe

Ina : pasal yg hari tuh le..yg kamu kata muka nampak lain tuh leee
uDA said…
nak pizza jugak macam kak syikin. ayu? ko dengar? aku nak makan pizza. nak pizza yg ko belanja. ayu? ko dengar? pizza baru tu kan sedap kan? aku suka aku suka.

hahahahaaha

jgn koyak tudung taw~
Ayu Mohamad said…
Uda : hahahaha aku tau le ko cekgu kannnnnnnnnn.. aku tau le ko kalo ngajo anak murid tak dengo ko suka ulang semula kannnnn hahahahaha.. tapi aku dengar!!!! ko nak pizza hahahahaha.. kalo nak meh dtg jumpa akooooo.. aku banjer ko dgn kak syikin.. ni aku ckp sekali lagi... ko dtg jumpa akuu hehehe dengan kak syikin sekalik.. ko jgn koyak tudung tawww... hahahahaha
NONIE AZIZ said…
aku pun nak pizza macam shikin ngan uda!!!!!
Anonymous said…
nak pau jugak!haha! blog saya lembab nak load eh? kena tukar template simple balik kut..
Ayu Mohamad said…
GT : ha ah lerr.. tp saya suka template itu sesuai dgn jiwa awak tuh :)
Ayu Mohamad said…
MR : hahahaha hang kalo nak mkn pizza hang kena la ikut depa tuh.. cepatttt tawraan hanya dibukak sementara duit masih ada hahahaha
*masalahnya aku blom pon dpt lg duit tuh hahahahahaha
tee said…
alhamdulillah ...

bawak bebanyak sabar ye...

:)
NBK466 said…
Semoga takda apa2 bad news yg berlaku yg boleh menghilangkan rasa ceria good news itu tadik.
Ayu Mohamad said…
Tee : tu laaa alhamdulillah..ok TQ Tee..

NBK : InsyaAllah... mudah2an semuanyan baik2 aja..
Nik Ha said…
Waaah! takde ke sesapa yg nak banik-in/bg cek kat ambo ni..he..he..slmt berbelanja@menabung ya..ekekke.

Alamak, bad feeling apa ya? Hopefully everything will be alright, InsyaAllah. Jauhkan segala keburukan & dtgkan segala kebaikan kat kwn ku ini. Amiiin. ;)
Ayu Mohamad said…
NZNM : TQ Ha.. aminnnn mudah2an yg baik2 aja...
Mamamanja said…
waaahhh... banyak tuh kak ayu!
uwaaa... claim MM ari tuh bila nak dapat! dah sengkek gak nih!
hehehe... bleh belanja erk
... said…
wahhh ayu.. Alhamdullilah.. nie boleh makan besar nih.. hehehe.. hehehe

apa bad news tu.. heharap takde apa2 ayu..
WRA said…
Hi Ayu....I am back!!!...akak tak leh nak masuk blog sendiri...tensennya...

anyway, moga bad news tu tak de apa2....
Ayu Mohamad said…
Kak OO : ya ya betul... mmg nak masuk pon.. nak tambah balik mana2 yg dah kurang tu :)

MM : kalo akak yg tukang jaga claim tuh hehe akak leh le tolong proses bg cepat dpt hehehe :P
Anonymous said…
huish..macam sebulan punya gaji tuh..kayo..kayo..

apapun, harap semuanya ok la untuk ngko...take care...
Ayu Mohamad said…
Acik : heheheh duitnya blom bleh dimkn lagi yaaaa sbb blom dpt lagik hahahaha

Kak Wan : patutla tak ber updet.. awat jadi lagu tu kak?

Kepada kengkawan semua..pasal bad news tu.. harap2 bio le bertukar jadi gud news yer.. doakan ler ..aminnn
Ayu Mohamad said…
Oren : mmg le kayo..tapi tuh laa nak dptnya entah bile hehehe.asalkan dpt tuh aku dah lega dah laaa :) ok..u too take care
Anonymous said…
boleh le menabun untuk masa depang!
Ayu Mohamad said…
Maklang : ye maklang.. insyaallah.. mmg dah ade dlm kepala tuh heheheh
ontahsapo said…
pakcik kayo...hehehehhehe
Kiah Kardashian said…
blanjer! blanjer!...keyepsi satu barrel kak! er tambah large mashed potato dengan fries yerk...ha pepsi tu pulak nak yang beso. :)
Ayu Mohamad said…
OS : ko mmg le kaya weii hehehehe nanti aku tempah baju kek kau la OS :)

Zakiah : hmm sapa kene blanjer sapa ni zakiah hahahaha.. kalo balik mesia bleh le banjer hahah siap order seme yg beso2 tuh hahahahah sabo jek laaaa

Popular Posts