Hari ini hari Jumaat.. :)

Assalamualaikum...

Hari Jumaat hari mulia.. sangat ditunggu ramai manusia..
Aku juga turut bersama mereka..menanti hari ini kunjung tiba..

tapi mengapa ya?
apa baiknya Jumaat itu sehingga ditunggu semua?

mengikut Islamnya Jumaat adalah penghulu bg hari semua
malam semalamnya ramai yang ke masjid kerana biasanya ada majlis tahlil yang mana yassin dibaca

bagi pekerja pejabat pula.. jumaat waktu kerjanya tidaklah lama
yang perempuanya...apa lagik..ambil peluang untuk ke sini sana

tapi lain pula bagi yang suami jauh di mata
apakan daya.. hujung minggu sahaja dapat bersua

Ya... aku lah itu..
jangan marah ya.. ini seloka bagi mengisi waktu
bagi memenuhi waktu agar masa terasa cepat berlalu

Kepada semua selamat berhujung minggu..

Take care..
See ya when I see ya..

Comments

ontahsapo said…
hari jumaat minggu ni di tahun ni paling aku tunggu, sebab 1st game world cup 2006
Anonymous said…
ayuuuu..

henaaaaa.. double triple quadruple hennnaaaaa.. nasib baik aku tau sampai quadruple ja... kalau lima apa yek?? fiple ka??? hahahaa.. ni aku dah comment dah nih.. aku ingat nak paste ja komen aku kat ina tapi tak relevan laaa plak.. hang kalau jadi pi rumah chombie jgn lupa sms aku...
-fatin-
Ayu Mohamad said…
OS : ko mmg hantu bola.. smlm aku ade tgk match antara Brazil dgn sape tah.. ulangan le tuh kot yg pastinya ... ia telah menimbulkan sediikit perasaan sama seperti 4 thn yg lalu..adehh takut2 nanti hubby tido aku yg berjaya tgk bola hehehehehe
Ayu Mohamad said…
patin : hahahahahahaha.. mana aci weiiii kene la dedua.. baru adil dan saksama hahahahaha
Kaklong Syikin said…
laa..ayu, suami tak de ke? katakan dah duduk serumah?
NBK466 said…
Best Jumaat nie...sbb esok tak keje buleh layan WC kul 3am..he..he..he...
Anonymous said…
jumaat jadi best bagi aku sebab ada pasar mlm kat umah nih..so, tak berasap la dapur mlm nih..makan nasik bungkus jek...

weeyyhh..aku keja sok..huwaaa...
Jumaat yang ini....Pembukaan World Cup FIFA !!!!!!!
Anonymous said…
selamat bertemu suami tuh hehehehehe......

-k.wan-
abiumar said…
Assalamualaikum...

Baru tahu duk berjauhan hahaha Ayu kerja ap yer... suami plak kerja aper...

Terima aksih
Kiah Kardashian said…
jumaat sini cuti. Kedai tutup pagi pagi. Lepas prayers baru bukak.

Tapi jumaat ni ader world cup. Kita dapat tengok prime time. Jangan mare.heheheh

Ala kak ayu, saya dulu 2 hari lepas kawin terus kena tinggal wo. hubby kerja kat jb masa tu. tinggal umah in law lak. Ambik ko nak kawin sangat. Heheheh
Ayu Mohamad said…
Kak Syikin : dia gi kursus tuh kak..minggu ni last :)

NBK : jgn tv tgk diri kite dah leee hehehehe

Oren : takpe la..ko keje baik2 eks.. pasar mlm umah aku ari sabtu hehehe best jugak sbbb ade byk pilihan hehehe

BP : slmat menonton World cup hehehehe
Ayu Mohamad said…
Kak Wan : yaa yaa sudah jumpa pon and sudah pergi semula ke Lumut hehehehehe

Abiumar : Sebenarnya dulu berjauhan.pastu dah berdekatan.. skang ni hubby dah duduk serumah cumanya dia kene berkursus di Lumut sana.hubby navy :) tapi minggu ni last

Zakiah : hehehe akak benonya dah setahun setengah duk berjauhan ni baru je sebulan dok bersama tapi 2 minggu je dok sekali pastu hubby kene gi kursus balik ke Lumut :) takpe.. ni minggu last hehehehe
... said…
lambat sikit le terbaca sajak/pusi/seloka ini ayu.. bz le kenkununya lah.. hihihihi..

seronok baca seloka nie.. sebab kita senasib.. uhwaaaa.. nangis sebab ari nie dah ari senin.. uhuk.. uhuk.. lambat nyer ari jemaat..
Ayu Mohamad said…
kite minggu ni last berjauhan (buat masa ini laaa) hehehe.. sabo ek acik.. sabo

Popular Posts