Weekendku....

Assalamualaikum..

Weekend kali ni aku memang busy. Sabtu pagi sebok kemas bilik then iron baju sebab nak ke kenduri umah Chombie. Hubby sampai je Kl siap-siap then terus bertolak ke umah kak Chomb. Seronok giler sbb dapat berjumpa dengan kawan2 hehehe sonok giler... bergossip sakan. Yang bestnya tuh aku amik makanan sket je (wpun sedapp uwaaaa) sbb nak abis cepat hehehe.. masa aku dgn hubby sampai tu kengkawan aku seme dah sampai kecuali Zirap dan anak2nya blom sampai lagi. Depa tengah dok mkn. So abis je mkn aku sembang2 jap dgn hubby pastu aku sengih2 pandang hubby and dia seperti memahami aku terus ckp "takpe la gi le sembang dgn kengkawan tu" hehehehe yahoooooo... sonok gilerrrr .. leh gelak ketawa dan sembang2..updet latest news hehehehe sonok sungguh..
Kepada Chombie, thanks sbb belikan aku gelang tuh...cantik gelang kristal tu... I like it very much!

Balik drp umah Chombie terus ke PD sbb nak angkut pc and brg2 adik ipo.. jln jem gilerrrrr.. aduhhhh tensen sungguh seh! panjang gilerrr... rupanya2 ade lori rosak.. ingatkan kesesakan itu berhenti di situ tapi lepas seremban pon jem jugak arghhhh.. sabo jek laaaaa.. sampai le kuo PD.. petang masa nak balik ke KL pon jem jugak tapi jem yg bergerak leee..

Malam tuh sebab takde AF kami tak balik umah mak la.. sbb dah lama tinggalkan umahSetiawangsa kan so kami balik and tido sana.. Ahad pagi gi Giant dengan adik2 semua then dorang masak aku plak seperti biasa mengemas umah.. tapi masa Af4 benti le dulu kan hahahaha.. aku sukak kau Velvet!!!! hehehehe.. aku suka Zila nyanyi lagu Jika Kau Kekasih tuh..and I love Farhan.. sib baik Karen yg kluo tapi minggu depan taktau la nasib Farhan mcm mana..aduhhh... nak tergelaknya tuh tgk si Haziq sian dia eks.. menggigil gilerrr.. sabo jek laaa. mat Ganu tuh aku suka jugak..tapi WORLD tetap di hati yaaaa...

oklah ade meeting nih..bye

see ya when I see ya..

Comments

NONIE AZIZ said…
aku kagum ngan farhan...
Ayu Mohamad said…
MR : suara dia mmg sedap kann tapi tuh la.. aku taktau la sampai bila dia bleh bertahan..sbb sokmo undi last jerrr
Kaklong Syikin said…
hehehe..untung ayu dpt suami sporting camtu.

ayu, kalau akak..akak makan banyak sbb sedap, kawan2 tu nanti dulu..hehee
Ayu Mohamad said…
kak syikin : mkn mmg nak byk hehehe tapi nak sembang dgn kengkawan hehe mkn sedap bleh carik lg kak..tapi nak kompol jumpa kengkawan yg payahnya hehehehe.. so apa lagik.. dah ade peluang hehehehehe
kasutVINCCI said…
jgn masa meeting pun hang tersasul fasal af4.;)
Ayu Mohamad said…
KV : hahaha dak aihh..aku cover hahahaha
Anonymous said…
weh akupun suka velvet ngan farhan.. sedap sora dia nyanyi sayang di sayang tuh.. aku yang tak suka lagu tu dah tersuka dah.. lotterpun aku ska gak.... nih aku dah adil dah nih.. komen kat dua2 blog.... hehehhehe
-fatin-
Anonymous said…
ayu...
aku la yg belikan gelang ko tu.. chomb lak dpt kredit. x aci.. makcik tu lupa nak beli gelang ko. lama x jumpa ko ngan pijah and that day dpt jumpa. syok kan?

-ezzah-
tee said…
kita pun minat ngan farhan.. rasanya dia kut akan menang kali ni..

eh, sodap sangat ke nasi minyak tu , weh?
Mummy Rizq said…
aku suka farhan tapi aku benci bob lokman!!!!! tolonnggggggggg....
Ayu Mohamad said…
fatin : ya ya sib baik hang bg komen naaa hahahaha.kalo hang tepon aku kan aku bleh nyanyi version velvet lagu langit ke tujuh ituh hahaha mai la tepon hahaha

ezzah : tenkiu.. aku sukak itu gelang.eh korang beli kat mana weiii kat KK kan? ade dak lg kaler lain? kalo ko beli byk mai la juai kat aku ni haaa.. ezzah aku suka jugak jumpa korang semua..rendu sihhh

tee : sodap gilerr lauk eee sumo sodap..tp dek keghano nak nyembang den makan sikit yoo :) hehehehe

MB : betul leeee aku pon sakit jiwa sama itu bob lokman
ontahsapo said…
aku dah 3 kali tak berkesempatan tgk konsert af ni, mula2 aku balik dr kampung, pastu aku pi layan afdlin shauki, last week aku kena pi majlis bertunang....agaknya takder jodoh aku dgn af4 tahun ni...
zino said…
entah berapa banyak giler yg zino baca dalam blog ni hehe
Ayu Mohamad said…
OS : asalkan ko tak miss ko nya world cup sudah leee :P

Bro Zino : hehehehehehehe itu menunjukkan keterlampaun yg sgt tinggi hahahahahahaha

Popular Posts