Caca merba...

Assalamualaikum wbt,

Memula sekali nak ckp tima kasih byk2 pada Moon kerana sudi menampakkan dirinya di KLCC hari tu.. heheh MR hang jgn jeles nooooooo... sonok le sembang wpun sekejap. Moon next time kalo ade SALE kat KLCC ko bgtau aku eh hehehehe.. (aku promote ko dgn MR nih weii hahaha)
and pada 'seseorang' yang malu nak menampakkan diri nya ituh hehehehe nanti lerrrr satu hari nanti.. akan ku cari dirimu ittew yaaa hahahahaha

Pada Kak PB sebabnya telah berjaya menampakkan dirinya pada adikku si Siti (chik) yang jual kek ituh.. tima kasih kak.. saya suka kesemuanya hehehehehe.. sedap.. yg pasti sy akan jadi pembeli tetap pau goreng dan pau kukus dan juga murtabak (roti boom blom masak lagi hehehe).. Yaaaaa kengkawan sekelian, kalo nak order frozen food ni bleh la gi ke blog kak PB dan buat tempahan yer.. okes? Kepada ibu2 yang bekerja yang nak cepat untuk memasak makanan petang untuk anak2 dan keluarga bleh la juga buat tempahan.. (ok tak iklan saya ni kak PB? akak kene amik gambo tunjuk kat dorang ni kak hehehe)

Pagi tadi dalam kol 6.50am on my way to work, dekat traffic light nak masuk ke bulatan AU3 tuh (dari MRR2) ade sebuah motosikal yang tergelecek jatuh sewaktu dia nak masuk ke simpang jalan ke bulatan tu.nasib baik motor dibelakang sempat elak.. maklumlah hujan kan.. so jalan licin.terkejut aku dgn abah, sib baik la abah jauh sket kalo idak mau terlanggo..sian dia..

Kepada kengkawan semua.. minta maaf kalo dah lama tak menjengah ke blog kengkawan. I am so occupied.. kene attend usernya complaints and pastu kene solve kan depa nya probs.. hehehe di sebabkan aku ni dedicated kot pada user aku hahaha dpt la aku hadiah perfume DIOR drp one of my reguler user tuh hahahahaha... tapi jerih le aku kene tunggu kat opis dia tuh dari pagi sampai ke petang..sampaikan org yg selalu dtg kat pejabat TKSU tuh semua dah kenal aku hehehehe.. gelamer yewwww (jgn marah aaa) hehehehehe

OK, InsyaAllah by today aku akan cuba menziarahi kengkawan sedapat mungkin yer.. insyaAllah...ok.. nak gi melawat ni kene abiskan menaip cecepat :)

p/s : 21 hb ade lg 10 hari.. ye ye ye ye ye ye ye ye.... rendunyaaaaaaa. smlm saje2 nak tgk kalo aku tak sms hubby or call dia mlm tadi, dia carik tak aku hehehehe.. dlm kol 8.30pm hehehe hubby dah carik :P sebenarnya aku dgn hubby selalu kalo aku rasa sayu jeee dlm hati tu aku tau la dia mesti tgh ingat kat aku (bdasarkan kajian yg telah dibuat oleh aku hehehe) and mlm tadi masa kol 8 sampai 8.30pm tuh mmg kuat la rasa sayu tuh.. sampai aku nak nangis plak rasa.. tup2 heheh kol 8.30pm hubby call :) rendu seeehhhhhhhh...

Comments

... said…
salamzz ayu.. lama acik tak berkunjung ke sini.. kita nie sesama bz ler.. sampai bila nak abis bz nie, idok le teman tau.. apa2 pun sempat gak baca citer ayu nie..

dan pasal citer mamat india yg ayu ketuk ngan payung tu.. padan muka dia.. muhahaha.. hahaha
Mummy Rizq said…
ler.. kalo jumpa kat klcc tu sound sound ler. aku pun keje kat area area tu jugaksss.. bleh lah berkenal kenalan.. hee..hee.. rendu yer! tak per. rendu membawa bahagiaaaa...
NONIE AZIZ said…
Aku tau seseorang tu sapa keskeskes...Len kali kalau nak bagi hadiah kat user tu DIOR lagi jangan lupa belikan kat aku sekali na!!!keskeskes..

ko siap buat kajian ayu...ke...ko nak sedapkan hati ko?!!!kkekekekek lariiiiiiiiii....stop jab mengah..21hb tu 10 hari lagi...nanti semburlah minyak wangi apa patut occcay...wakakakak sambung...lariiiiiiii
Anonymous said…
aku ingat dia bagi perfume tu sebab tengok ngko berlengaih duk bertanggu-tangga kat opis dia..muahahaha...
Ayu Mohamad said…
Kak PB : ha ah romantika de amor yer kak hehehehe.. ni pon dok tersengih2 sbb nak tunggu 21hb nih hehehehe haa jgn lupa amik gambo nanti leh le dorang seme order kat akak frozen food akak tuh... tapi mmg sedap! sungguh!

Acik Ila : haaa tuh la kite pon sebok gak.. ni baru je turun dari jumpa user adehhh busy sungguh

MB : laaaaa ko kat klcc jugak ker.. hmm kalo idak udah bertemu kita yeeee.. aku kat Mindef ni je haa

MR : depa yg bag aku adiah weiii bukan aku yg bg..tak kuasa aku nak bg user hadiah hahahah baik la aku beli sendiri utk diri aku hahahahaha.. hang kalo bab nak mengata aku hang mmg nombor 1 hahaha

Oren : dia segan sebenaqnya sbb dok pangge aku selalu sbb tu dia ada bgtau nak bg aku adiah.aku kata tak payah la susah2.memang keje aku attend depa tapi dia kata dia nak bg juga. masa tuh aku terfikir dia mungkin bg aku pen ka atau abis pon buku nota la kot hehehe tak sangka dia bg aku perfume hehehe senyum sampai ke telinga hahahahahaha
NONIE AZIZ said…
la...rupanya ayat ko macam tu eik...biasalah aku besa dok cakap france kat rumah...so...kurang pemahaman sketlah...kakakakka
Ayu Mohamad said…
Moon : ya sama2 la kite naa pasnih bleh la det lg huhuhuhuhu.. leh bg Jlo jeles lg.. kite ajak MB sekalik okeh?

MR : sabaq ja la hang nih hehehehe
Anonymous said…
~ Dealova ~
Artis: Once
Pelajar AF4 konsert minggu7:Faizal

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Karena hati telah letih

Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Oh bayangmu seakan-akan

(Chorus)
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang ku hela kau selalu ada

Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi

-HoneY-
Ayu Mohamad said…
Honey : ya betul sekali.. akak rendu abg fizi hehehehehehehehehehe
Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi
Lan Rambai said…
Nampaknya aku menjadi bapak budak pertama mengomen di sini hahahaha... hubby tak citer pasal awek pasar filipine ke ekekeke
Sherin de Souza said…
Ayu, Sherin dah free dah. Lega rasa dah habis kerja. Wah, syok le nak jumpa hubby ni. Mesti celebrate tau. Romantic dinner ke lunch ke...

So nak ke mana lagi berjalan-jalan sementara tunggu hubby balik? Mai la ke kawasan One Utama ke Ikea. Lepas tu jgn lupa call sherin tau..
ontahsapo said…
nak nangis kunun...... dah ready ker nak tunggu 21 hb ni...?err pakai dior la...
Unknown said…
Bila berjauhan dgn suami, perasaan sayang tu lagi kuat kan.....hehe. Dah lama tak berjauhan dgn hubby tersayang..tapi kalau kena jauh..tak sanggup!!!
Ayu Mohamad said…
Lan : aku sporting hahaha dia masa kat pasar philipine tuh sebok dok call aku tanya nak kristal yg mana and kaler apa hahaha pastu tanya nak beli berapa :P

Sherin : arini tak check email pon lagi hehehe last week dah gi dah IKEA tp ingat nak ajak kawan gi sekali lg taktau la dia free ke idak hehehe nanti I call ok?

OS : hahahaha takmo la pakai perfume yg org bagi hahahah baik la pakai perfume yg hubby bg :P

Yus : hehehe sayangkan isteri tinggal-tinggalkan :)
Alinlai said…
menurut kajian yang telah dijalankan oleh Pn Ayu, sekiranya kita merasa sayu, mata menjadi kuyu, hmmm kita sebenarnya...*yawn...* ngantuk krohhhhhhhhh....

rindu hubby & gelang2 kristal kan? ke ke ke sabaq sabaq...
zino said…
bola dah habis.. tu yg dia cari tu hehe bila dia balik lambat lagi ke?
aNIe said…
Alahai ayu...sweetnya berjauhan dengan hubby...kak lady ni...memang selalu ingatkan hubby tu...tapi jauh sgt kot...rasa tu tak sampai...lagipun agaknya masa kak lady ingat dia tengah tido...tu yang tak dpt call...hehhe....

Apa-apa pun renduuu...jgn tak renduuu
Ayu Mohamad said…
Alin : hahahahahaha ada kaaaaaaaaa hahahahahahahahaha yg penting nak hubby depan mata hehehehe

Bro Zino : hubby tak minat bola :P

Kak Lady : lawak la akak nih.. hubby akak jauh sgt ek.. sib baik akak ade anak2 jadi masa tu occupied la ek.. uwaaa saya nih ha? hehe tu yang tak sabo nak tunggu hubby balik sbb sunyi hehehe
Anonymous said…
Akak rasa akak ni ketinggalan bas betul la... patut pun kebelakangan ni blog orang akak tengok tak berapdet, rupanya kena taruk www depan dia... kalau tak, semuanya jadi entry lama... apasal tah...

BTW... hehehe... sonotnya orang dapat master... akak ni usah master, degree pun tak ada... U ontahapo jer... hahahaha

Nak mintak stiker dengan si budak ontahsapo tu malu sebab tak kenal dia... hehehehe...
Ayu Mohamad said…
hehehe ye kee saya pon taktau kene letak www tuh hehehe

alaaa akak nih.. akak lagi senang tuh dah dok dekat UUM. ade sorang blogger tu lecturer UUM si alpha kerastangan.. akak gi le carik dia hehehehehe
Anonymous said…
Ayu... wat apa nak carik dia... banyak lagi lecturer UUM yang akak kenal... live....hahahaha...

p/s: Bahayaaaaaaa... biarlah tak kenal...
Anonymous said…
Very pretty site! Keep working. thnx!
»
Anonymous said…
Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Popular Posts