Gilos!!!!

Assalamualaikum...

Tiba-tiba masa nak turun kereta tadi hujan gerimis.so aku amik le payung and bawak le payung sambil berjalan ke arah gate beso Mindef nih. Sambil berjalan tu (dengan payung di tangan ..mcm ceti la kirenya) aku teringat kisah doulu-dolu...

I was eighteen masa tu.. kisah berlaku di hentian bas yang dekat dengan Central Market tu.. bus stand Klang la kan kite pangge.. hantar kawan aku nak balik ke Shah Alam (kalo tak silap lerr..udah lama..udah lupa hehehehe)

On the way back from bus stand menuju ke CM aku jln sengsorang la.. (macho siot masa tuh berani aku nih..almaklumlah anak KL).. tgh jalan tetiba ade sesuatu menampar pungg*ngku..

terkejut badak aku!

Aku toleh belakang tgk ade satu mamat India ni tersengih and pastu dia terus jln laju potong aku..aku pasti dia sbb sekeliling tempat aku jln tu hanya ade aku dan dia.. org lain semua jln jauh dr kami.

"oooooooo ko lepuk b*nt*t aku yerrrrrr..nanti kau!!!!"

tanpa melengah2 masa lagi, aku kejar dia dari belakang (sambil berjalan laju) dan aku amik payung aku dan ketuk kepala dia sekuat hati aku dengan payung aku yang beso tuh..

lepas ketuk je aku terus lintas jalan and menuju ke taxi stand tempat org ramai. mmg Allah tolong aku.. sampai je taxi stand, aku je yg tunggu taxi yang lain tunggu bas, terus aku naik taxi.. legaaaaaa..

Mamat India tu? terpinga2.... agaknya terkejut sebab tak sangka aku berani ketuk kepala dia. Pengajaran untuk dia.. lain kali lepuk le lagi b*ntot org..


Sekian....

p/s : alin hehehe arini hubby dpt off sehari so dia kata nak gi Pasar Philipine ari nih hehehehe berbunga2 hatiku hahahahahahaha

Comments

Ayu Mohamad said…
hahahahah kak PB, saya budak ingusan je masa tuh kak.pakaian sgt le bersopan. baju kurung je sy pakai masa tuh hahahahaha

p/s : kak, sy ade email pada akak.nanti check tau
Lan Rambai said…
Memandangkan entry ini berkaitan dgn bon*** dan pasar philipine.... Sukacita dikhabarkan... terdapat byk bon*** menarik yg boleh dijamu mata hubby mu itu di situ.. hahahaha.. jgn sampai dia jadik macam mamat india tepuk ko tu udahler hehehe
Ayu Mohamad said…
ces ces ces hahahahaha.. takpa.. beza mamat india tuh dgn hubby aku ialah = hubby ku beragam islam.. jadi dia kene berpegang pada tatsusila dan hukum hakan agama Islam.. ko ni saje je tauuuuuuu hahahahahahahaha

p/s : ooo ko dulu mesti ler dok lepuk2 b*nt*t org nih masa ko g pasar Philipine itu hahahahahaha pecah rahsia ko Lan hahahahaha
pasar philipin bkn kek sabah ko...amboii..hujung minggu..hati berbunga2 erkk..ado kupu x...hehehe...eppy nice weekend
Anonymous said…
hahahahaha....

padan muka mamat tuh..berani menampar p*ngg*ng anak dara orang??
err..berapa das ngko ketuk dia?
Ayu Mohamad said…
Zura : ha ah.. hubby akak kat Sabah.Outstation sana.. hehehehehe tapi akak yang tinggal kat sini..uwaaaa....same to u.. have a nice weekend..

Oren : sib baik aku ketuk sekali jer hehehehe..benonya masa dah ketuk pala dia baru aku tersedarkan diriku ini heheh masa tu baru le aku ketaq weiii :P
Alinlai said…
ok bang kristal merah ni boleh memberi kesan kepada ....
kristal hijau pulak untuk ...
kristal pink, purple .... semualah ada keistimewaannya...abang pilih bang...beli kat kakak...gerenti kakak makin chenta sama abang...kristal ni gred 1, hah yang ni gred 2... ni mutiara ni tak mau ka... ni batu 'cat eyes' tak mau ka... abang beli gak ikan kering ni udang kering...hah beli bang beli....

kwang kwang kwang...lepas tu husband ayu pun pening ... bukan sebab apa tapi sebab macam-macam bau ada dlm pasar tu tambah la t'hari panas-panas kat sini...
ibuVouge said…
dapat rasa hati ayu ygberbunga...selamat berbahagia my friend

er salute ko...sepatutnya lelaki begitu patut di layan begitu..refer pada yg ko ketuk kepala
Ayu Mohamad said…
alin : mcm nak copy paste je komen tu and send kat hubby hahahahaha

Moon : ya betul... aku sukak dpt bertemu ko hehehehehe kalo dok lama2 campur plak dengan MR musti gamat punya.. hehehe kim salam byk2 kat Alang yang pemalu ituh hehehehehe

Kak OO : ha ah mmg lepas kejadian tu sy selalu beringat and baca le ayat yg patut2 sebelum kuo umah.tapi kalo akak dpt tgk muka dia masa lepas ketuk tuh sure nak tergelak.saya masa tu plak baru etrsedar yang sy dah ketuk kepala dia hehehehehe

IV : tuh laaa geram tauuu sabo jek laaaa.. weekend ni cik abg balik tak IV?
ontahsapo said…
entah2 org lain yg tepuk, kau belasah dia.....pasar filipine, suruh dia jln hujung sket lagi, beli lobster kat kedai dlm port tepi laut tu...murahhhhh....
Ayu Mohamad said…
OS : kalo nak beli lobster kene tunggu dah nak dekat balik lerrr. hehehehe
aishah said…
huuhuhhh ko tak penah cite pun ganas2!!!!kalau aku kat kakyu
aku amik payung tu aku sodok punggung dia..bengong...weii aku takder kedit nak balas masg ko
aishah said…
lobsterrrrrrrrrrrrr kakyu suh abangfizi beli kak yu bior aku yangmasakkkkk wahh sedapnya...kuih cincinnnnn jangan lupa.....

aritu aku pesan dah kat abang fizi...gelak besar dia aku tanya dia kalau orang biasa leh tak naik kapal dia tu muahahkakakkaka
WRA said…
kakkakaka...padan muka India tu...gatal betul tangan tu...
Ayu Mohamad said…
Ct : ko email aku address ko sbb aku nak bg kat Kak PB tuh weii takpon ko email je kak PB bg tau address ko. bleh ker weii?

lobster tuh ko sms ler abg fz hehehehe shai nak kirim butang bj melayu pearl tuh jadi ker? aku dah bgtau abg fz tadi..

Kak Wan : ha ah padan muka dia heheheeh
Mummy Rizq said…
ayu! MB pun pernah kena tepuk bontot dek sorang budak india. waktu tu tengah jalan kat shah alam nak tunggu bas waktu gi keje (blom kawin). tetiba je ada budak india ni ramas bontot MB. MB terkelu.. cuma yang terkeluar dr mulut F*** U!
Sastri said…
uit.... brutal laa ayu nih... tapi padan muka mamat tu... berani2 tepuk montot anak dara org (masa tu laa... skang ni kan dah jadik bini org kan?) :p
Kiah Kardashian said…
bagus bagus...kalau saya dah silambam sekalik.

teringat bas mini dulu (sempat naik) "bangkok bank!...bangkok bank!"
Shami said…
Ayu, bagiuhlah hang pi ketuk kepala dia, tindakan yang cukup pantas dan tepat sekali, he..he..he

Ayu tumpang lalu, bas mini 20, bangkok bank..he..he kenangan ...daku...zakiah, samalah kita...he..he
tee said…
tee pun gak kena cam tu. masa tu dalam bas mini kat jln raja laut. bengang gak. pas tu da buat strategi bila turun dari bas nak maki la kat mamat tu. sekali tu bila turun, mamat tu pun turun. alamak, terus tak jadi sebab keselamatan wa lagi penting. depa2 ni tak cukup akai la agaknya.
zino said…
nasib baik masa tu bawak payung.. kalau batang besi nyanya budak india tu hehe..
Kaklong Syikin said…
hah..amik ko..kalau akak agaknya 3 4 kali akak pukul kepala dia n lepas tu akak sepak tut dia tuh..kureng ajer itu budak..
kasutVINCCI said…
kv pernah tgk ada awek kena kacau ngan budak punk. Takde org tolong pun dia. Mmg kesian, tp apa la kv kv boleh buat sbb budak punk tu ramai. Takut weh.
Alpha said…
Tahniah Ayu sebab berjaya ketuk kepala molester tu...kalau boleh swing pakai payung tu macam Tiger Woods tee off!
Huh... itu pun satu kategori biadap jugak tu... Kalau report polis boleh jadi kes tu...silap2 kena sumbat dalam jail...!!!
Ayu Mohamad said…
MB : haaa mmg bende mcm ni akan buat kite terkedu.. tapi tuh la alhamdulillah la masa tuh sempat berfikir tuh yg terus kok pala mamat tuh ampeh!

Sas : ha ah masa tu kita baru 18 hehehehe padan muka mamat tu..pengajaran utk dia

Zakiah : ha ah zaman2 bas mini ek.. dlm bas tuh lagik laaaa mmg selalu adegan meraba dan mencopet berlaku
Ayu Mohamad said…
Kak Shami : sib baik mamat tuh tak kejar sy..kalo idak tak ke naya hahahah

Tee : kalo kene mcm tuh kann pijak je kaki dia pijak kuat2 .. pastu tekan loceng turun heheheh

Bro Zino : ha ah laaa kalo bawak besi naya mamat tu nooo :)

Kak Syikin : tak mampu nak buat byk benda sbb masa ketuk tu pon mmg on the first thought.agaknya kalo ada 2nd mau tak terketuk agaknya hahahaha

KV : ha tuh la kalo ramai susah plak kite yer.. tapi next time KV bleh call police okeh?
Ayu Mohamad said…
ATK : waduhh kok panjang sekali nama nya hehehehe. tak sempat dah nak swing swing tuh hehehehe

BP : masa tu agak naive so mmg takde terfikir lerrr hehehe
NONIE AZIZ said…
kalau aku harus aku tergamam!!!ko brutal dari aku ropenya!!!
Nik Ha said…
UIsh! Ade gak org gilo menepuk camtu. Pdn muka dio! Muahahaha..kena ketuk kepala ngan ayu!
NBK466 said…
Ayoyo...itu TINTED banyak berani huh!!! Naper tak disula jerk dgn payung tuh..he..he...he...
Mamamanja said…
kak ayu cuba bayangkan kalo.... kak ayu x sempat nak lintas jalan!
Arena said…
Whoaaa giler berani ko yu.. kekekke.. kalo aku dah lari lintang pukang dah aku..
Unknown said…
Amboi..beraninya ayu. Kalau saya terus lari, takut!!!!
Ayu Mohamad said…
MR : Allah yang gerakkan hati aku tuh hehehehe

NZNM : tuh la Ha.. kite tak penah buat jadi kite tak terbyg ada org bleh buat :)

NBK : aiyaksss entah lee tak terpikir plak nak sula hahahah

MM : semuanya kerana Allah taala.. :)Dia yang mengaturnya hehehehe... yang pasti dah selamat lintas hahahahaha

Arena : hahahaha aku pon benonya mcm tuh jugak.. entah mcmmana terberani plak hehehehhe

Yus : on 2nd thought heheh takut jugak :P
Anonymous said…
ayu...hahahhahaa.. aku ingat citer nih.. kalau aku ,aku berani jeling ajer.. hang lagi brutal... - fatin-
Ayu Mohamad said…
hahaha hang kene suh Gedd laaa bantai dia hahaha.. bila nak ajak kami p umah hang weiiiii
Anonymous said…
ish hang tau laa aku pemalas..dok kemaih dr hari tu tak abih lagi.. nanti insyaAllah bulan 8 nih... i need at least a month nak kemas.. hahaha.. sebab malaih.. - fatin -
Anonymous said…
Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»
Anonymous said…
Great site loved it alot, will come back and visit again.
»
Anonymous said…
I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Popular Posts