Tahniah...


Assalamualaikum...

dengan berbesar hatinya, diwar-warkan kepada kawan2 semua, yang Kak Izawani telah selamat melahirkan baby perempuan semalam 7hb September jam 1.00 tghari seberat 2.3kg. Mengikut kata Kak Iza, dia tumpah darah lebih kurang 9 botol air (i cant imagine berapa liter le gamaknya tuh kalo air biasa tumpah pon dah byk.. kalo darah lagik le.... aku sure pitam nya le kalo tgk darah byk2 camtuh). Alhamdulillah.. ibu dan baby stabil dan sihat..

Kak Wan (Alex Lacey) pon due on 7 Sept tapi taktau le dah bersalin ke blom.. Abg JD, if u read this, pls inform us on Kak Wan's condition yea..

Sekian, Ayu melaporkan untuk kengkawan :)



Malas nya nak gi keje hari ni. tapi disebabkan ada org tempah kek kat adik aku (cheese cake) so kene la dtg jugak opis sbb nak hantar kek nya tuh.. aiyaaaaa.. dah le Hani cuti.. boring sungguh.. tapi mengenangkan Jumaat maka takpelah aku dtg jek la..

Esok Sabtu... Ina?? Chombie??? nak gi jenjalan ajak le aku hehehehe.. Ina, aku suh Kak Chomb belanja kite sempena bday dia hehehehe.. aku ajak weekend ni. Kamu nak join ke idak? nanti aku kompomkan dgn kak Chomb..

oklah kengkawan, takde apa nak cerita sgt hehehe sebab bila hubby takde, mood pon ilang :(

ok..see ya when I see ya :)

Comments

RaFFLeSiA MeRaH said…
thanks for info...ooo, hubby xde ekkk, patut ler x byk citer...hehehehe
Anonymous said…
rilex le kak ayu..sygkan istri tinggal2 kan..hehehe
Ayu Mohamad said…
RM : heheh tuh la kannn bosan sungguh rasanya.tapi takpe sebab dok umah mka hehehe

Dayah : rileks ler ni Dayah heheeheh
aNIe said…
Ayu...sampaikan Ucap Tahniah kak lady buat Izawani...moga dia & baby sihat...

Ckp dia...take care...
Ayu Mohamad said…
ok kak.. saya sms kak Iza bgtau.. :)
Anonymous said…
minggu ni minggu mama-mama blogger melahirkan... tahniah semua..

diulang lagi sekali..
... sayangkan isteri tingal-tinggalkan...

:-)
Ayu Mohamad said…
Jamri : ye laaaa saya tahu..syg isteri tinggal2kan hehehe eh hubby saya kat Ipoh.. kat Dewan Indera Mulia.. gi le cari dia..:) katakan awak kawan blog saya :)
Anonymous said…
ayuu
jgn le this weekend. Suh dia banjer next time hehehehehe
Ayu Mohamad said…
ok sett nanti aku habaq kat dia.. by the way aku dah bgtau Yam and aku dah bgtau nama penuh kite berdua and she said she already put our names kat dlm buku gantung dileher dia tu :)
Tahniah utk mereka..

Yang empunya blog ni bila nak due lagi...? Eh... releven ke soalan ni..? hehehe
Ayu Mohamad said…
eleh BP slalu kite kenekan dia dgn Sas hehehe.. kali ni kita plak terkena hahaha.. blom lg aaaa blom ade rezeki lg hehe.. nanti dash ade due date akan kuberitahu yaaaaaaa :)
Anonymous said…
Ayu, aku nk g konvo UUM this sun. Nk jumpa smid, nk g mkn kat kuala perlis. tak nak ikut?
-ezzah-
Ayu Mohamad said…
Ezzah,
syioknyaaa ko dah abis pantang ker weiiii...
kirim salam kat smid ek..
ezzah belikan aku sticker kete UUM tau.. beli yg cun punya.. belikan aku 3 keping ok?
Kiah Kardashian said…
ala siannyer dengar..jangan layan sedihs angat la kak ayu...

cheesecake tu cheesekek aper?? macam tertelan juga air liur ku ini...hhehe
abiumar said…
betul tu jangan bersedih ... jkang jadi macam chombi hehe
Kaklong Syikin said…
salam,

tahniah utk Kak Izawani. Tumpah darah ni merbahaya sbnrnya dan blh menyebabkan kematian ibu. Syukur Kak Izawani dpt darah ganti tu balik, kalau tak mmg nyawanya terancam.

sian kat ayu sentiasa berjauhan..moga cepat dpt jumpa hubby semula.
Sastri said…
tahniah kepada para ibu...

err.. lama lagi ke hubby ayu nak balik?
zino said…
tahniah utk izawani..(walaupun tak kenal hehe) dan

kepada ayu selamat berhujung minggu sendirian?? atau dengan kawan2..
Ayu Mohamad said…
Zakiah : kalo nak nengok kek lagi gi le sini http://myfriendmycakeshouse.blogspot.com/ hehehe nanti balik Mesia leh tempah.. umah kite dekat je kan?

UM : ha ah laa takmo le jadi mcm Chombie hehehe.. hari ni insyaAllah hubby balik KL semula :)
Ayu Mohamad said…
Kak Syikin : tu la alhamdulillah..semuanya baik-baik aje.arini hubby balik kak..

Sas : hari ni le baliknya :)

Bro Zino : hujung minggu bersama keluarga ler hehehehe (kwn2 seme ade hal lee bang..)
Izhal said…
baby blog time ke ni...

wah boleh malas2 nak pi opis, pasti Puan Ayu ni boss besar ni ;)
Ayu Mohamad said…
mmg pon..dorang pregnant lebih kurang waktu yg sama :)

sy bukan boss hehehehe :P

Popular Posts