Sayonara... Selamat Tinggal... Bye-bye.. Adios... Asta La vista......

Assalamualaikum....

today is my last day working with S*pura Adv. Systems...
semoga semua nya baik-baik aje untuk aku...

esok, akan bermula sejarah baru dalam hidup aku..
harap-harap juga semuanya bermula dengan baik juga :)

kawan-kawan, doakan aku ya :)

mana2 kengkawan area putrajaya, esok jom kite dating hehehe

sebelum tu, kengkawan... please klik kat link www.bio-asli.desaku.net/?id=sitirahayu75

See ya when I see ya.. :)

Comments

debikdebuk said…
gud luck... jangan henti memblog pulak k.
Ayu Mohamad said…
insyaAllah hehehehe.. tapi kene settle down dulu le.. dpt tempat.. dpt pc dapat network hehehe kalo dpt semua tu... layannnnnnnnn :)
Anonymous said…
wei.. gud luck kat tempat baru.. moga2 semua ok.. hang bila nak mai rumah aku?? depa yang lain mai dah.

-patin-
Anonymous said…
Berenti kijer?
Good luck dengan company baru.

Nanti rajin rajin update eek.
Unknown said…
Good Luck di tempat baru yer ayu. Semoga terus gembira bersama rakan sepejabat yang baru pulak.
Amiene Rev said…
selamat maju jaya!
WRA said…
Ayu...dah tak sebumbung dah kita ni ek? Anyway, gud luck di tempat baru....
ZaKiN said…
good luck kak.. uiii.. sonok arr tukar2 kejer.. nanti singgah putrajaya kita dating tau.. muakkakaka..
Alinlai said…
camno keja tempat baru OK?
Unknown said…
Selamat segalanya harapnya..:)
Ayu Mohamad said…
Patin : hang pon kena mai umah aku gak hehehehehe

Mazudi : ha ah benti hehe masuk Gomen lerrrrrr :)

Yus : InsyaAllah.. semalm jumpa Pn Asmah buat pertama kali masa lapor diri kat JPA hehehe cantik2 yer keluarga Shamsiah yerr :)
Ayu Mohamad said…
Amiene_rev : tima kasih yeeee :)

Kak Wan : ha ah le kite dah tak sebumbung..hehe dapat tak duit raya arituh? heheh saya merasa le duit raya S*pura RM1000 kekeke

MK : alaaaaa akak dah balik ke Kl dah nih heheh sbb dpt KL jugak.. :) tempat sekang ni Mindef :P

Alin : tempat baru = tempat lama hahahahaha aku dpt Mindef lerr so stay tempat yg sama

Aminbakish : TQ.. mudah2an.. Allah permudahkan segala nya... aminnnn
NBK466 said…
Good Luck & Pot Luck skali..he.he.he..

p/s : Link itu tidak berjaya dimasuki..

Popular Posts