Tempat baru = tempat lama :)

Assalamualaikum...

Tima kasih pada kengkawan semua yang telah beri sokongan start drp aku nak p interview, abis interview, tunggu result, dapat result serta sampai lah ke aku nak lapor diri ke JPA semalam.. :) tima kasih byk2.. Allah sahaja yang membalas jasa kalian.. aminnnnn
So ni aku kat tempat lama tapi as staff baru hehehehe.. dulu aku dengan S*pura kene dok kat Mindef ni buat system support now... aku kembali ke Mindef hehehe tapi as their staff lerr.. :) org lain nak masuk sini kene daftar kat guard house kat depan hahaha aku selambek je masuk kol 6.50am tadi sbb aku mmg dah ada pass nak masuk hehehehe
Hubby bagi bunga hehehe dua jambak sekali hahahaha... nak nengok?

Comments

Anonymous said…
kak ayu....

welcome back....hehehhe... akhirnyer dpt gak masuk mindef... lepas nie saya kena panggil 'PN AYU' la ek

best nyer dpt bunga...satu bagi saye k...muahahahaha
Anonymous said…
Pn Ayu

Tahniah Pn ayu dpt msk keje govt....
jgn lupa belanja kita org nnt.... hehehe....

miza
RaFFLeSiA MeRaH said…
bestnyer dpt bunga, sejambak besar lak tu...pandai hubby amik ati hang no...romantik gituuuu...apepun tahniah, tahniah dah berjaya join gomen...
Alinlai said…
wah best la dpt tempat lama gak... rezeki belaka :) syukurrrrrrr Alhamdulillah
ayu_mkay said…
selamat datang Pn.Ayu... moga bahagia kekal ke anak cucu.. ahakssss

tahniah..!
kasutVINCCI said…
tahniah ayu. Moga terus maju jaya.;)
WRA said…
ayu, akak walaupun under S*pura tp duit raya depa tak pernah plak akak dapat sbb "mat singh" yg putuskan bab2 duit kat tpt akak kerja ni....
sedih kan? anyway, selamat menjadi org gomen kekekeke
Anonymous said…
puan ayu,

tahniah yer..siap dpt bunga lagi..kalo ngko dapat baby nanti, gamaknya hubby bagi umah dan keta sebijik..maka, berusahalah!!
NBK466 said…
Bunga tuh buy 1 free 1 kot..jgn mare..he.he..he..
tee said…
congrats dan semalat bekerja ngan gomen. banyak benefit tu.

selamat ari raya aidilfitri.. :)
13may said…
selamat selamat....

ps: bunga tu buat sayur best jugak ....hehhe..
Unknown said…
Semoga happy dan selamat di tempat baru.

Bunga tu mintak satu boleh...hehe..:D
izawani said…
Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles...Aku jeles... menci aku...
NONIE AZIZ said…
hahahahha..tergelak aku baca komen Oren...aku pun sama macam kak wani aku jeles...mantik sungguh laki hang!!!
Mummy Rizq said…
aku moskel nie.. kenapa laki hang dok bagi 2 bunga sekaligus? ada makna kaa???
Sya said…
Wah ramai yg jeles.. kak sya tak jeles he he he.. Selamat kerja kat tpt baru yg lama.
Unknown said…
kalau 6 tahun yang lalu, bolehlah kita jumpa ye kat sana. mindef ngan utm jalan semarak.. hehe :)

pepun tahniah... :)
zino said…
la.. ingtakan dapat posting kat sabah ke sarawak ke.. hehe rope2nya masuk kat tempat lama..

tahniah tahniah tahniah..

kena kenduri bosa tu hehe
Ayu Mohamad said…
Honey : tenkiuuu tenkiuuu very much.. alaa berPuan-puan la pulak hahahahaha.. nak bunga ker? hahahaha aiyakkkkkkssss akak letak je laaaa kat opis tuh tgk je laaa :P

Miza : belanje? aduhhh duh duh aritu dah belanja pizza, lasagna dan spageti hehehehe

RM : tahniah untuk hang jugak sbb bertunang :) alhamdulillah la aku dah dp join gomen hehe kire aku dah bleh settle down le nih :P
Ayu Mohamad said…
Alin : yaaa syukur alhamdulillah.. mudah2an Allah permudahkan segala urusan aku di dunia dan di akhirat ni.. dan utk kawan2 juga.. aminnnnn

Ayu_MK : tenkiu.. aminnnn aminnn.. mudah2an... InsyaAllah.. :)

KV : tima kasih... mudah2an kite semua akan berjaya.. aminnnn

KakZ : hadiah bentuk lain? heheh nak bentuk apa kak.... heksagon? 4 segi tepat? hahahaha yang lelain tu... biarlah rahsiaaaaa.... :P
Ayu Mohamad said…
Kak Wan : laaaa ya ka?? isk awat mcm tu kak? sbb mmg semua yg under sapura dpt duit raya every year kecuali last year takde.. biasa dorang bagi RM500 cuma this year dia bg RM1000 tuh yg sy bersyukur tu sbb sempatlah sebelum sy berhenti. alhamdulillah...

Oren : ya laa betoi laaa aku rasa jugak laaa hahahahaaha chayok!!! chayok!!! aku akan berusaha dengan lebih gigih lagik :P

NBK : kalo buy 1 free 1 pun apa salah nya kan hahahahaha :P hehehe tak tanya pon dia hehehehe..

tee : lama nya tak nampak u kat sini.. selamat ari raya.. maaf zahir batin.. thanks Tee.. insyaAllah moga2 murah rezeki kite semua :)
Ayu Mohamad said…
13May : pastu bg kat awak mkn yerrr hahhahahaha

Yus : camner nak anto ke sana tu? hehehehe

Kak Iza : alaaaa kak jgn begituuuu ..

MR : haaa gelak laaa hang hahaha dulu kita sama2 senasib la nih hang dah tak sama dgn aku hehehe aku la kena usaha gigih lagi ni kannn :)

MB : apa makna nya tuh hahahaha

Kak Sya : tenkiu very much kak.. :)

Aminbakish : haaa takpe.. bebila pon sekang bleh jumpa asalkan kene pada masa nya.. betul tak? :)

Bro Zino : aduhh kok jauh sekali hahaha alhamdulillah la dpt sini jugak kannn :P.. kenduri kene tunggu dpt gaji lerr hehehehe
Lan Rambai said…
sebut pasal gaji pertama kan.. kalau kerani buat gaji ko tu cekap.. cepatler dapat gaji sulung tu. kalau kena yg jenis lembab macam siput.. meranalah ko 2,3 bulan. kalau ko dapat lambat dan depa cakap staff baru memang dapat lambat.. sah-sah depa tipu tu. aku dulu, lewat 2,3 hari jer dari orang lain dah dapat gaji dah. 2nd months dah start dapat sama cam yg lain.
ontahsapo said…
sekarang baru aku nak masuk mindef, sebab kau dah ada power nak sign DO or LO aku... apa projek baik...?
... said…
selamat hari raya ayu.. maaf zahir & batin kalau ada apa2 silap & salah.

Tahniah dah dapat kerja yg ayu nak tu.. pastu yg paling best sbb dpt 2 jambak bunga.. ishkk jelesnya..
... said…
selamat hari raya ayu.. maaf zahir & batin kalau ada apa2 silap & salah.

Tahniah dah dapat kerja yg ayu nak tu.. pastu yg paling best sbb dpt 2 jambak bunga.. ishkk jelesnya..
debikdebuk said…
Tahniah,tahniah...
Rolentik eh, romantik gak laki ko ek..
tumismenumis said…
Tahniah untuk bunga tu. Good luck untuk kerja baru.
Ayu Mohamad said…
Lan : tima kasih ingatkan aku.. JPA pon arituh dah bgtau semua tu bergantung pada org yg buat gaji tuh la hehe mak aku pon ckp kekeke
takpaaa aku kenai kerani yg buat tuh.. aku nanti gi la sengih2 kat dia hahaha

OS : ko nak projek apa? aku pon tak tau apa projek yg ada hahahah.. nanti kalo nak amsuk mindef ko ajak le Barakath hahaha aku tingin nak tengok muka dia hahahah

Acik : Selamat Ari Raya... lama tak jumpa awak.. maafkan segala salah dan silap yer.. raya mana arituh? Alhamdulillah dah dapat keje ni.. lega la sket :)
Nik Ha said…
Tahniah lg kat Ayu! Senangla tpt dah biasa kan.

Wah lomantik sungguh hubby Ayu. Jeles gak nih. Kalau saya mau kembang idung berminggu2 tu dpt 2 jambangan bunga besa2 gitew..he..he..
Sastri said…
waaaa.... happy bekerja Ayu... sowie laa kebelakangan ni tak aktif berblogging... takde ngat kesempatan... lawanyaaaaa bungaaa.... Sas sgt ske orkid so ske ngat tgk orkid purple tuuu....
Selamat bertugas di tempat baru.... dengan didikasi nanti cepat naik pangkat... hehehe
arianna adrizal said…
uiks, banyaknyerrr ucapan tahniah! nak tambah gak la..

tahniah!! :)
Ayu Mohamad said…
Nik Ha : tenkiu.. kembang jugak le idung hahahaha.

Moon : u r back? yeeehaaaaaaa.. sms ler aku weiiiiiiii *hahaha aku segan nak sms ko sbb kene tungggu lama br dpt reply hahah anto pagi.. mlm baru dpt reply :P

Sas : amboi2 suka orkid 'purple' yerrr 8sambil jeling jeling BP heheheh.. anyway.. Thanks..

BP : nak naik pangkat kene ikut seniority lerr hehehe tapi naik gaji ok ler kot :P
Ayu Mohamad said…
Debik : tenkiuuu

Mazudi : tima kasih... mudah2an murahlah rezeki kite semua yer :)

Ariana : tenkiu yer.. akak tak sempat nak ke blog awak.. tak dpt tempat lg ni :)
Anonymous said…
Congrats Ayu

Luv
Tresor
Anonymous said…
Tresor : tenkiu.. ni nama my fav parfum nih :)

-Ayu-

Popular Posts